Tram ghjunghjerà in Samsun OMÜ un annu dopu

L'applicazione di paisaghjisticu realizata da a Municipalità Metropolitana di Samsun à a Facultà di Agricultura di OMÜ senza disturbà a struttura naturale hà maravigliatu tutti quelli chì anu vistu a zona. U presidente Yılmaz, chì hà visitatu a facultà, hà dettu: "Continuemu à creà spazi viventi spaziosi micca solu in a cità, ma ancu in a nostra università".
U presidente YILMAZ cù Studienti

U guvernatore di Samsun, Osman Kaymak, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, anu visitatu a Facultà di Agricultura di OMÜ. U Rettore di l'Università Ondokuz Mayıs Sait Bilgiç è u Decanu di a Facultà di l'Agricultura Prof. Dr. Kaymak è Yılmaz, chì sò stati accolti da Yusuf Demir, anu esaminatu i travaglii di paisaghjolu fatti da a Municipalità Metropolitana di Samsun in u giardinu di a Facultà di Agricultura.

UN SPAZIO SPAZIOSU STATU CREATU SENZA DISTURBÀ A TEXTURA NATURALE

Esprimendu a so gratitudine à u sindaco Yılmaz per i cuntributi fatti da a municipalità metropolitana di Samsun à l'università, Bilgiç hà dettu: "Portemu a nostra cità in u futuru cù a cooperazione di a municipalità è di l'università. "Vogliu ancu ringrazià u nostru presidente chì ci sustene in ogni materia", disse. Dean di a Facultà di Agricultura, u prufessore hà dichjaratu chì a struttura naturali ùn hè mai dannata durante l'applicazione di u paisaghju. Dr. Yusuf Demir hà dettu: "U giardinu di a facultà hè diventatu una zona spaziosa cù un toccu magicu. Mentre facia u travagliu, una grande sensibilità hè stata dimustrata à a struttura naturali di stu locu. "Vogliu sprime u mo ringraziu è gratitudine à u nostru presidente, chì hà travagliatu cun grande cura, agiscenu cù l'idea chì ogni passu fattu per l'educazione hè fattu per l'avvene di l'umanità è di u nostru paese".

U TRAM SERÀ IN CAMPUS DOPO 1 ANNU

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu chì l'alta cunniscenza è l'esperienza di i scientisti di a nostra università, chì hè u nome di u sviluppu è u cambiamentu è chì custituisce una grande opportunità per a nostra cità, hè una mappa stradale per noi amministratori lucali è aghjunse: "OMU hè una grande università. Quandu i facultà è i licei in i distretti sò aghjuntu, una struttura enormosa emerge. 62 mila persone venenu à l'università. Sò sempre statu fieru di a nostra università, a senteraghju in questa cità. Avemu fattu un grande prugressu in fà una cità muderna megliu, una cità universitaria, per i nostri figlioli. A mossa chì avemu cuminciatu à piglià u nostru tram à l'università cuntinueghja à piena velocità. À a fine di 1 annu, u tram andrà avà in u campus. Cuntinuemu à creà spazi viventi spaziosi micca solu in a cità, ma ancu in a nostra università. "Qualunque cosa facemu hè di assicurà chì i nostri studienti, chì sò u nostru futuru, ricevenu una educazione più còmode", disse.

Yılmaz, chì ùn hà micca scurdatu di tastà u fruttu di bacca di vaghjimu cultivatu da i studienti di a Facultà di Agricultura, poi si mette in fila à a cafeteria di l'università è manghja da a caravana cù i studienti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*