Dichjarazione di u Staff da Türk-iş à Subcontractor!

Dichjarà chì u regulamentu di i subcontratturi hè statu promulgatu cù u Decretu Statutariu (KHK), Türkiş hà dichjaratu ch'ellu hè statu quasi rapitu da l'Assemblea è i dibattiti, è chì una distinzione hè stata fatta trà i travagliadori di i subcontratti cù u Decret-Lege.

Dichjarà chì u regulamentu di i subcontratturi hè statu promulgatu cù u Decretu Statutariu (KHK), Türkiş hà dichjaratu ch'ellu hè statu quasi rapitu da l'Assemblea è i dibattiti, è chì una distinzione hè stata fatta trà i travagliadori di i subcontratti cù u Decret-Lege. Eccu sta spiegazione:
U Cunsigliu di i Presidenti di TÜRK-İŞ hà tenutu a so 23a 13a Reunione Marti 26 Dicembre 2017 in Ankara cù una sola agenda, è hà decisu d'annunzià i seguenti prublemi dopu à e valutazioni fatte:

1- "U Decretu nantu à Fà Certi Arrangimenti Sottu à u Statu d'Urgenza" hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 24 dicembre 2017 è numeratu 30280 è hè entratu in vigore. Rigulamenti riguardu à i travagliadori subcontractor sò ancu fatti in u Decretu N ° 696. A fine di a pratica di subcontrattazione in u settore publicu, chì hè una ferita sanguinante di a vita di u travagliu per anni, è u fattu chì un regulamentu hè statu fattu dopu à anni per recrutà l'impiegati cum'è subcontractori (impieghi cù un termini indefinitu) hè statu accoltu da u persunale. i membri, è quelli chì anu cuntribuitu è ​​cuntribuitu sò stati apprezzati.

2- Tuttavia, in una materia chì cuncerna direttamente à circa un milione di travagliadori subcontrattuali, l'implementazione di regulamenti in u scopu di u statu d'emergenza senza sparte u prugettu cù i partiti suciali, senza piglià in contu e so critiche, senza furnisce l'opportunità di negoziazione. in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, senza esse largamente discutitu in u publicu, pruvucarà qualchi prublemi in a pratica.

3- L'impiegati è i so sindicati anu spressu a dumanda priurità di tutti i travagliadori di i subcontratti per esse impiegati in u settore publicu senza alcuna discriminazione, per migliurà e cundizioni di u travagliu, soprattuttu i salarii è i diritti suciali, è per assicurà l'impieghi.

4- Cù u regulamentu fattu cù u Decretu-Lege, hè stata fatta una distinzione trà i travagliadori sottumessi. L'amministrazioni publiche incluse in i charts (I), (II), (III) è (IV) attache à a Legge N ° 127 sò state incluse in u scopu di a regulazione fatta cù l'articulu 5018 di u decretu legge. qualificate sò esclusi da u scopu.

Cusì, cum'è u risultatu di u regulamentu fattu cù u Decretu-Legge, i travagliadori di i subcontrattori chì travaglianu in certi urganisazioni di u budgetu speciale è l'imprese ecunomiche statali (SEE) sò stati esclusi da u scopu è micca inclusi in u persunale. In u risultatu, circa 58 mila travagliadori chì travaglianu in 50 SEE sò stati vittime. Nutizie pusitive sò previste in quantu à a so inclusi.

5- Una distinzione hè stata fatta trà i travagliadori impiegati in i guverni lucali, mentre chì i travagliadori impiegati in offerte per l'acquistu di servizii basati nantu à l'impiegu di u persunale sò inclusi in u scopu, mentre chì i travagliadori attualmente impiegati in a cumpagnia di a municipalità ùn si trasferisce micca à u persunale di a municipalità.

6- Ancu s'è in a nostra lege, l'urganizazione sindacale hè regulata secondu u "principiu di sindacalizazione secondu u ramu di l'affari", u regulamentu fattu cù u Decret-Lege permette l'urganizazione di i sindicati stabiliti in diverse linee di cummerciale in u stessu locu di travagliu è a cunclusione. di più di un accordu cullettivu. Stu arrangiamentu hè di tale natura chì pruvucarà turbulenza in i posti di travagliu è u deterioramentu di a pace di u travagliu. L'accordi necessarii deve esse fattu u più prestu pussibule per eliminà sta preoccupazione.

7- U Cunsigliu di Presidenti di TÜRK-İŞ monitorerà attentamente i sviluppi è assolverà risolutamente a so rispunsabilità per a Confederazione di cuntinuà e so attività rafforzendu è di sviluppà i diritti è e libertà di i travagliadori, in particulare l'urganizazione sindacale, secondu l'evoluzione. "Dichjarazioni sò state incluse.

1 Comment

  1. Presidente di Turk-Is, ti chjamu, se ùn gridate micca l'ingiustizia in questu staffu in televisione ogni ghjornu, duvete esse à u latu di a vostra sacchetta, micca u travagliadore. S'e aghju fattu una dichjarazione è tù sì persu, risicheraghju di perde u sediu cù tuttu u mo curagiu è gridassi Avaz ogni ghjornu. Per disgrazia, u vostru sforzu hè insufficiente dopu à una dichjarazione, vi perde, ùn hè micca u casu, s'ellu ci vole, fate una greva in ogni locu o à st'ora, chì si sente sta voce, simu umani, dumane ùn si pò esse, à Mantene almenu a vostra dignità, per piacè travaglià in cunseguenza.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*