Visita di studiu da u Cumitatu Ferroviariu di Bangladesh à Tulomsaş

U guvernatore Özdemir Çakacak è u membru di u Parlamentu di Bangladesh è u presidente di u Cumitatu Ferroviari, My Over Wife Chowdhury, si sò riuniti à TÜLOMSAŞ.

Bangladesh, chì hà fattu un rapidu prugressu in u campu di e ferrovie in l'ultimi anni è prova di sviluppà più e so relazioni cummerciale cù Turchia, hà mandatu u presidente di u Cumitatu Ferroviari, a mo moglia Chowdhury, è a delegazione chì l'accumpagna in Turchia per fà una serie di investigazioni.

Esprimendu ch'elli sò assai felici di vede u presidente di u Parlamentu di u Bangladesh è u presidente di u Cumitatu Ferroviari Chowdhury è a so delegazione chì l'accompagna in Turchia è di accoglielli in Eskişehir, u guvernatore Çakacak hà dichjaratu chì e relazioni trà i dui paesi, chì datanu di tempi antichi, cuntinueghjanu à sviluppà. .

U guvernatore Çakacak hà dichjaratu in a riunione chì TÜLOMSAŞ, chì risponde à tutti i tipi di prudutti necessarii da u settore di i Sistemi Ferroviari cù una cunniscenza di alta qualità, hè una urganizazione chì sviluppa è produce prudutti cun design naziunale è li vende à u mondu sanu.

Chowdhury, presidente di u Cumitatu Ferroviario, hà scontru cù u guvernatore Çakacak à a Direzzione Generale di Tülomsaş è hà desideratu chì e boni relazioni chì si sviluppanu rapidamente trà i dui paesi aumenteranu più.

Dichjarà chì stanu cunducendu una ricerca preliminare per l'offerta di 40 locomotive è più tardi vagoni di merci da esse fatte da e ferrovie di Bangladesh, u presidente di u Cumitatu Chowdhury hà dettu chì anu visitatu TÜLOMSAŞ per a cooperazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*