Ritirata di l'Azerbaijan da DAIB

A fratellanza Turchia-Azerbaigian, custruita annantu à l'ideale di "Una Nazione, Dui Stati", guadagna una dimensione nova cù u sviluppu di e relazioni ecunomiche.

Per a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars per entra in opera è per rinfurzà l'Azerbaijan cum'è un centru logisticu è di trasportu, per stabilisce una infrastruttura di trasportu versatile in u paese, u Portu Marittimu Internaziunale di Baku, chì hè statu custruitu in a cità di Elet. i costi di u Mari Caspiu è hè prevista à esse upirativu in u 2018, è a terra free-standing attornu a lu, u stabilimentu di una zona cummerciale hè unu di i sviluppi più critichi per a nostra Regione. Pudemu chjamà u ponte Azerbaijan-Cina-Londra. Grazie à questa infrastruttura logistica da a nostra regione, l'accessibilità à u Kazakistan è à l'altri Republici Turchi hè furnita in nome di a diversificazione di u mercatu.

Per prufittà di sti sviluppi;

In u scopu di u Comunicatu di Ricerca di Mercatu è Entrata di Mercatu N ° 2011/1 di u Ministeru di l'Ecunumia TR, hè stata urganizata una Delegazione di Cummerciu Settoriale per Baku / AZERBAIJAN cù l'imprese chì operanu in i settori di custruzzione è di cuntrattu chì operanu in a nostra regione cum'è l'Est. Associazione d'Esportatori Anatoliani. In u scopu di a delegazione, e cumpagnie principali di u settore di i materiali di custruzzione è di custruzzione in Azerbaijan; Pasha Construction LLC, Yeni Hayat, AAAF Park, Gilan Construction Materials, Kristal Absheron, Metanet A Construction Materials Contractor, Nimex è Cihan Foreign Trade sò stati visitati in situ, riunioni sò state realizate cù i so ufficiali è riunioni bilaterali d'affari.

Hà visitatu u Sederek Trade Center, chì hè unu di i più grandi centri di distribuzione di Materiali di Costruzione in Baku è unu di i centri induve tutte l'impurtazioni in u settore cunnessu entranu in u paese è induve l'imprese importatori-furnitori chì operanu in questu settore sò situati. E nostre cumpagnie anu ottenutu infurmazioni detallate nantu à l'infurmazioni di u mercatu è l'equivalenti di i so prudutti.

L'ambasciadore turcu in Baku Erkan ÖZORAL è u cunsigliu cummerciale Ahmet ATAKER anu accoltu a nostra delegazione in a nostra Ambasciata. À a riunione, i nostri participanti anu presentatu e so cumpagnie. U nostru Cunsigliu Commerciale hà datu infurmazioni detallate nantu à a situazione attuale di u settore pertinente, i lacune in u settore, i prublemi da esse cunsideratu in u mercatu è l'opportunità d'investimentu.

U Sicritariu Generale di a Confederazione Naziunale Azerbaigiana di l'Organizazioni di i Proprietari (ASK) Kristina MEMMEDOV è i funzionari di u dipartimentu Zaur GOJAYEV è Javid KARİMOV anu accoltu a nostra delegazione è a riunione hè stata. In a riunione, infurmazione impurtante hè stata datu nantu à i meccanismi di supportu di u guvernu azerbaigianu in particulare per i investituri stranieri è i so prucessi di ingressu à u mercatu. Inoltre, i funzionari di l'ASK anu dichjaratu chì seria assai benefiziu per e relazioni cummerciale di i dui paesi à travaglià in l'urganizazione cumuna è l'attività di cummercializazione stranera cumuna trà i clusters settoriali in Azerbaijan è i clusters settoriali di a nostra Unione in u futuru.

U membru di u Cunsigliu di l'Associazione Azerbaijan-Turchia di l'Aziendali (ATİB) Rafiq QARAYEV è u Sicritariu Generale di l'ATİB anu accoltu a nostra delegazione è a riunione hè stata. À a riunione, infurmazione dettagliata hè stata ottenuta nantu à l'attività di l'ATIB è i servizii è i servizii di cunsulenza chì furnisce à l'investituri stranieri.

Cù queste attività realizate durante u 6-10 dicembre 2017 Programma di Delegazione di Cummerciu Settoriale di Custruzzione per Baku / Azerbaigian, sottu l'urganizazione di u Ministeru di l'Ecunumia, a Direzzione Generale di Coordinazione di l'Esportazioni è u nostru Segretariatu Generale, l'imprese in a nostra regione acquistanu sperienza in a prumuzione estera. è attività di cummercializazione, cresce a quantità di l'esportazione di quelli chì anu sempre esportatu, Hè destinatu à aiutà i nostri cumpagnii non-esportatori à sviluppà è cresce e relazioni cummerciale bilaterali esistenti è u cummerciu esteru in generale, è ancu per fà negoziazioni cummerciale cù i cumpratori stranieri, per osservà a situazione di i so prudutti in u mercatu straneru, per cunnosce i so cuncurrenti in u stessu settore è per permette di avè una sperienza d'esportazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*