E nostre 2019 cità si avvicinaranu l'una à l'altra cù novi prughjetti di trasportu in 25

U destinu di e nostre 2019 cità cambierà cù novi prughjetti di trasportu in 25
U destinu di e nostre 2019 cità cambierà cù novi prughjetti di trasportu in 25

Cù solu uni pochi di ghjorni à u 2019, u countdown hà cuminciatu per l'apertura di parechji prughjetti chì accurtaranu e distanze in u trasportu. Da Izmir à Ankara, da Sivas à Ardahan, e distanze seranu accurtate in parechje cità, è u tempu passatu da i citadini nantu à e strade serà riduttu finu à un massimu di 7 ore.

Affetterà 25 pruvince

70 linee di treni à alta velocità, 3 autostrade è 2 tunnel cù un costu d'investimentu tutale di 7 miliardi di lire affettanu direttamente 25 pruvince. Indirettu, e linee di trasportu di quasi tutte e pruvince da Edirne à Kars seranu facilitate.
traverserà e fruntiere

Una tappa di e duie linee YHT previste per esse aperte in 2019 attraversarà e fruntiere. Mentre a via di u trasportu ininterrottu da a Cina à Londra serà aperta cù Pendik-Halklı, a linea Ankara-Sivas serà cunnessa à a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars via Erzincan è Erzurum è integrata in a storica Strada di a Seta attraversu questa linea.

Risparmi di miliardi di dollari

In più di accurtà e distanze, i prughjetti giganti 12 da esse implementati in l'annu novu finiscinu ancu i calvari di u trafficu nantu à e so rotte. In questu modu, miliardi di dollari di risparmiu seranu pavimentati è a salvezza di a vita è a pruprietà serà assicurata.

100 mila passageri nantu à una sola linea

U primu prughjettu incaricatu di l'annu novu hè Pendik-Halkalı linea... Pendik-Halkalı U suburbiu cumincerà à serve da marzu 2019 à u più tardi. Cù a messa in funzione di a linea cù un costu d'investimentu di 8.5 miliardi TL, a distanza trà Söğütlüçeşme-Yenikapı aumenterà à 12 minuti, trà Bostancı-Bakırköy à 37 minuti, è à Gebze-Halkalı serà ridutta à 115 minuti. I treni di merci, invece, seranu cunnessi da una linea ferroviaria cuntinuu da Pendik à Londra. Quandu u prugettu hè messu in serviziu in tuttu, circa 100 mila passageri seranu trasportati cù stu sistema.

10 anni aspittendu cun eccitazione

U calendariu per u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas in sistemi ferroviari hè ancu 2019. U prughjettu cù un costu di 6 miliardi TL, chì riducerà a distanza trà e duie pruvince da 2 ore à 10 ore, ùn hè micca limitatu. à Sivas, ma seguendu Erzincan è Erzurum, a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Demir serà ancu integrata in a Strada di a Seta.

4 miliardi TL resteranu in a vostra sacchetta

U prughjettu più parlatu di u 2019 hè senza dubbitu u prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, un investimentu enormu di 9 miliardi di lire, chì riducerà u trasportu trà Istanbul è Izmir da 3,5 ore à 40 ore. U prughjettu gigante, chì hè previstu per esse apertu l'annu prossimu, include 36 viaducts, 3 tunnels, 20 cabine di pedaggio, 25 junctions, è 6 autostrade, è cù l'entrata in serviziu di l'autostrada, a distanza serà accurtata di 95 chilometri è un risparmiu mediu di 4 miliardi TL serà ottenutu.

U primu passu per avvicinà Ankara à u mare

A linea di treni d'alta velocità Polatlı-Afyonkarahisar, chì hè una di e tappe più impurtanti di u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì serà apertu in u 2020, riducerà a distanza trà Ankara è İzmir à 3,5 ore, hè ancu cumpletata à u fine di u 2019 è principia i so viaghji. Cù l'apertura di a linea di 700 km, per a quale 167 milioni di lire sò stati spesi, serà pussibule andà da Afyonkarahisar à İzmir in 1.5 ore in trenu.
U trafficu di vacanze à l'entrata è l'uscita di Istanbul serà a storia

L'Autostrada Marmara di u Nordu di 430 chilometri, chì hè impurtante cum'è u prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir è cuntinuerà da Istanbul à u distrittu Akyazı di Sakarya è cunnetta cù i ponti Yavuz Sultan Selim è Osmangazi, hè prevista per esse cumpletata in 2019. Ci hè 7 intersezioni in totale, 14 di quali sò in l'Europa è 29 in a parte anatolica, in l'autostrada cù un costu di 43 miliardi di lire.

U sicondu tunnel più longu in u mondu

U travagliu cuntinueghja nantu à u Tunnel di Zigana, chì a fundazione hè stata posta u 17 di marzu di l'annu passatu nantu à a strada Trabzon-Gümüşhane. U tunnel, chì hè in custruzzione nantu à a strada storica di a Strada di a Seta, chì unisce a Regione Orientale di u Mari Neru à u Mediu Oriente, u Caucasu è l'Iran, serà u sicondu tunnel autostradale più longu in u mondu è u più longu in Europa cù 14,5 chilometri quandu hè compiu annu dopu. U tunnel, per u quale hè stata spesa 1 miliardi di lire, accurtà u trasportu trà Gümüşhane è Trabzon di 40 minuti.
I veiculi ùn cullà micca, 18 milioni di lire di carburante fermanu in u almacenamentu

Quandu u Tunnel d'Alacabel di 7 metri, chì hè in custruzzione nantu à l'autostrada Antalya-Konya, hè finitu, u viaghju strueling di i cunduttori per via di u clima invernale è di a ghiacciata ghjunghjerà à a fine, è ancu a longa fila di veiculi. Grazie à u prugettu chì serà apertu u 300 d'ottobre di u 12, a distanza stradale serà accurtata di circa 2019 chilometri.

L'incubo di 40 minuti di i vacanzieri hè finitu

I 40 chilometri di rampe Kazdağları, chì si trovanu trà l'autostrada Çanakkale-İzmir Ayvacık-Küçükkuyu, chì intimidanu in particulare i vacanzieri, è ponu esse raggiunti in circa 24 minuti, saranu passati in 5 minuti cù dui tunnelli attualmente in costruzione. I tunnelli, chì sò previsti per serve in a prossima stagione estiva, accurtaranu a distanza trà Ayvacık è Küçükkuyu di 3 chilometri.

U "prughjettu pazzu" di Ardahan

U Tunnel di a Montagna di Ilgar, chì hè statu stallatu l'11 di marzu di u 2017 è riducerà a distanza trà Ardahan è Posof da 80 chilometri à 65 chilometri, costarà circa 428 milioni di lire è serà messu in serviziu u 29 ottobre 2019.
32 curve seranu passate cù tunnel

U Passu di Güzeldere, cunnisciutu cum'è a "curva 2" nantu à l'autostrada Van-Hakkari à una altitudine di 730, hà fattu a storia cù u prughjettu di u tunnel di 32 milioni di lire chì hè statu implementatu. Cù a fine di u prugettu, a strada difficiule di 550 chilometri serà ridutta da 22 minuti à 3 minuti cù un tunnel drittu di 100 metri.

45 minuti si riduce

U tunnel di Eğribel, chì hè l'incubo di i cunduttori in l'invernu è cunnetta Giresun cù i distretti di Şebinkarahisar, Alucra è Camoluk à a Regione di l'Anatolia Centrale, hè nantu à a lista di l'apertura di l'annu novu à una altitudine di 2. Alucra, situatu in a parte interna di Giresun, riducerà a distanza à i distretti di Şebinkarahisar è Camoluk di 200 minuti.

Ampliarà a reta di cummerciale

U Tunnel Geminbeli trà Zara è Suşehri serà ancu apertu in 2019. Cù u Tunnel di Geminbeli, chì culligarà a Regione di u Mari Neru à a Regione Mediterranea via Sivas, e difficultà vissute da i cunduttori ghjunghjeranu à a fine, soprattuttu in u Passu Geminbeli à l'altitudine di 2010 in l'invernu. U tunnellu, chì serà ancu strumentale in l'espansione di a reta cummerciale in u Mari Neru è a Regione di l'Anatolia Centrale, hè 8 mila 400 metri di longu è hè custituitu di tubi 2.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*