Negligenza suspettata in un accidente di trenu in Francia

L'inchiesta cuntinueghja annantu à l'accidentu chì hà tombu 6 persone quandu un autobus di scola è un trenu si sò scontru in u suduveste di a Francia.

U cunduttore di l'autobus, chì hè statu feritu seriamente in l'accidentu, hà dettu in a so breve dichjarazione à u procuratore chì a barriera di u passaghju di a ferrovia era aperta.

Sta dichjarazione hà purtatu à l'interpretazione chì l'accidentu hè statu causatu da a negligenza di l'Amministrazione Ferroviaria Naziunale. L'Amministrazione Ferroviaria Naziunale hà negatu u cunduttore in una dichjarazione.

A ghjente di a regione si lamenta di l'accidentu è ancu l'occurrence frequente di tali prublemi. Un passageru francese hà manifestatu i so punti di vista cusì: "Questa ùn hè micca a prima volta chì un tali accidentu hè accadutu nantu à sta linea. Stu accidente hè veramente seriu, ma ci sò stati accidenti simili prima. Hè necessariu di guardà quantu sò eseguiti i servizii di mantenimentu è riparazione ".

Quelli chì sò morti in l'accidentu eranu studienti di 11 à 17 anni. In l'accidentu chì affruntò u paese, 11 persone sò state ferite, 20 d'elli seriu. L'autorità dichjaranu chì stu dramma hè u più grande accidente di trenu in Francia in l'ultimi 30 anni.

Surghjente: en.euronews.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*