I cunduttori di l'autobus publicu privatu anu ricevutu i so certificati in Kahramanmaraş

A Municipalità Metropolitana di Kahramanmaras hà datu certificati di furmazione à i cunduttori di autobus publichi privati.

U Segretariu Generale Züver Çetinkaya, u Capu di u Dipartimentu di i servizii di trasportu Yusuf Deliktaş, u direttore di a succursale di trasportu publicu H. Mehmet Çiçek, u persunale di filiale è i cunduttori anu assistitu à a cerimonia di certificatu tenuta à a Sala di Riunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş.

Facendu un discorsu à a cerimonia di certificatu, u Segretariu Generale Züver Çetinkaya hà dettu chì u so scopu hè di furnisce u megliu serviziu à a ghjente di Kahramanmaraş: "Cumu a municipalità metropolitana di Kahramanmaraş, avemu u scopu di furnisce a megliu qualità in u serviziu di trasportu publicu chì realicemu. cun voi, per aumentà a satisfaczione di i clienti è per sviluppà personalmente.A furmazione chì avemu urganizata serà una cerimonia di certificatu oghje.

Prima di tuttu, vogliu ringrazià i cunduttori per a so participazione à a furmazione. Dicenu chì ùn ci hè età per amparà, sapete, i nostri anziani, veramente, andemu sempre à i prugrammi di furmazione aperti da u ministeru è e municipalità, cumu si pò migliurà di più, cumu si pò migliurà a nostra professione, è noi cum'è una sucità deve cuntinuà questu. Ùn aghju mai scurdatu chì u mo amicu avia un ricordu è hà dettu chì un ghjornu, quandu u mo figliolu era per piglià l'esame di l'università, m'hà dumandatu qualcosa cusì. "Papà, chì vulete chì sia? "Va à a scola privata d'insignamentu, chì farà l'esame, ecc. Babbu dumanda ciò chì vulete ch'e sia. Pensu à u babbu, sia ingegnere, sia psicologu, ùn sò micca, sia guvernatore di distrittu, sia ghjudice, sia procuratore, chì possu dì. Aghju dettu chì u zitellu fate tuttu ciò chì fate. Siate un omu di basura se vulete, ma esse cumpetente. "Qualunque cosa fate, quandu dicenu quale pò fà u megliu, aghju dettu esse un omu chì farà u megliu travagliu", dice.

Ùn importa micca ciò chì diventate. Sforzate per esse u megliu in a vostra professione. Avà, sia cum'è a municipalità metropolitana sia a camera di i cummercianti, ci sforzemu di portà a nostra ghjente in Kahramanmaraş in u megliu modu pussibule. Sviluppemu prughjetti. Facemu assai transacciones. Custruemu strade, installemu semafori, facemu segni, facemu asfaltu, cumprà è vende autobus. Da una banda, ci furmà noi stessi è u nostru persunale da l'altra banda. U nostru unicu scopu hè di piglià a nostra ghjente di Kahramanmaraş da u travagliu à a casa, da a casa à u travagliu, da a casa à u mercatu, induve andanu, ma per ottene questu in u modu più felice pussibule mentre facendu questu. Facemu questu inseme. Forse avete qualchì prublema, avemu digià discutendu i nostri prublemi nantu à e diverse piattaforme. Cerchemu una suluzione, circhemu di truvà una suluzione. Ma à a fine, gestionemu stu affari inseme. Cuntinuemu sti travaglii cù u scopu di serve à voi è à a ghjente di Kahramanmaraş in u megliu modu pussibule. Spergu chì continueremu e nostre attività di stu tipu, in altre parolle, e nostre attività educative, cum'è l'opportunità permettenu, è continueremu à travaglià inseme per un felice Kahramanmaraş ".

Dopu à u discorsu di u Sicritariu Generale Çetinkaya, i cunduttori chì anu participatu à a furmazione è anu u dirittu di riceve certificati sò stati dati i so certificati.

I cunduttori, chì sò stati furmati da u Dipartimentu di i servizii di trasportu di a municipalità metropolitana di Kahramanmaras, sò stati furmati nantu à temi cum'è "Sviluppu di cumpetenze di cumunicazione, gestione di u stress, gestione di a rabbia, immagine persunale è cumunicazione in a famiglia".

Intantu, in più di e furmazione, e carte d'identità speciali preparate per i cunduttori di l'Autobus Publicu Özek cuminciaru à esse distribuite.

Quelli chì volenu esse un cunduttore di l'autobus publicu privatu necessitanu documenti cum'è "rapportu psicotecnicu, record penale, rapportu di licenza di guida". In cunfurmità cù questi rapporti, dopu esse furmatu, i carte d'identità sò dati è i cuntrolli di i cunduttori sò fatti più stretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*