I Rapprisentanti Ferroviari si sò riuniti in Astana per a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu

U direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, è a delegazione accumpagnata anu assistitu à a riunione di l'Assemblea Generale "Trans-Caspian International Transport, Cooperation International" tenuta in Kazakhstan / Astana.

Inoltre, durante l'Assemblea Generale, un protokollu hè statu firmatu trà TCDD Tasimacilik è Kazakistan Railway Enterprise in quantu à u sviluppu di u trasportu di merci è a creazione di un sistema di ricevuta di pagamentu, mentri u General Manager Kurt hà ancu tenutu riunioni bilaterali in Astana.

"Cum'è cumpagnia, simu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu in u settore di u trasportu"

Parlendu à a riunione, u Direttore Generale di TCDD Transportation, Kurt, hà dettu: "Avemu vistu chì cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, i nostri treni anu cumpletu cù successu u so viaghju da u Kazakistan à a Turchia, da a Turchia à u Kazakistan è l'Azerbaijan. Duranti stu periodu, i tempi di viaghju di i nostri treni sò stati ancu accolti da i nostri clienti. Cridemu chì aumenteremu u numeru di i nostri treni cù migliori opportunità per i nostri clienti ".

"Dui treni di containeru à u mese duveranu vene da Cina à Turchia"

Esprimendu chì almenu dui treni di containeru duveranu andà da a Cina à a Turchia in un mese, Kurt hà dettu: "Attualmente travagliemu in un grande corridore. Avemu avutu pianificatu a pista di Turchia per 40 ore. Tramindui u nostru primu è u sicondu trenu cumpletu u so tour in 29 ore. Speremu, diceremu e stesse frasi in i nostri treni di container. A pista di Turchia hè di 2 mila chilometri cù İzmir, Mersin è Manisa. Scopremu per questu periodu di circa 70-80 ore. Spergu chì puderemu fà questu ".

Kurt hà enfatizatu chì anu tenutu una riunione a settimana passata, hà parlatu cù i clienti nantu à i carichi trasportati da Turchia à Baku, Kazakistan è Cina, è hà enfatizatu chì ci hè un putenziale seriu sia da Turchia à Kazakistan è Cina è ancu in questi paesi. pò fà uperà i nostri treni cù un orariu fissu è un accordu chì seremu d'accordu cù i nostri partiti, possu veramente dì chì tutti questi carichi ci aspettanu ". disse.

"Avaremu a strada per u settore di u trasportu"

Kurt hà dettu ancu chì una riunione hè stata tenuta in quantu à u trasportu da u Kazakistan à l'Iraq è hà dettu: "Circa 300 mila tunnellate di carica aspetta una risposta da noi per andà da u Kazakistan à l'Iraq. In fatti, pudemu parlà facilmente di i carichi da a Republica Turca à u Mediu Oriente da u Kazakistan, cumu si parla di i carichi da fà da Turchia à e Republica Turca è Cina. Semu pronti per questu è daremu ogni tipu di sustegnu ". disse.

Dichjarà chì travaglianu micca solu cum'è TCDD Taşımacılık AŞ, ma ancu cù tutte l'istituzioni di u guvernu per apre a strada per u settore di i trasporti, u direttore generale Kurt hà dettu chì a cooperazione trà i dui paesi serà rinfurzata ancu cù u protokollu firmatu trà l'impresa ferroviaria di Kazakhstan. è TCDD Tasimacilik nantu à u sviluppu di u trasportu di merchenzie è u stabilimentu di u sistema di ricevuta di pagamentu.

TCDD Transportation Inc. Duranti a so sughjornu in Astana, u General Manager Veysi Kurt visitò Kazakistan Railway General Manager Kanat Kalievich Alpysbaev per un tempu è visitò u museu di a ferrovia di Kazakhstan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*