Descrizzione di Adapazarı Station Manager da Ömür Kalkan

U presidente di a filiale di Trasportu Turcu-Sen Sakarya, Ömür Kalkan, hà fattu una dichjarazione di stampa dopu chì e dichjarazioni di u direttore di a stazione Adapazarı Hüsamettin Töre sò state purtate in diverse dimensioni.

U comunicatu di stampa di u presidente Ömür Kalkan di u Trasportu Turcu-Sen Sakarya Branch hè u seguitu;
Semu tristi di vede chì e dichjarazioni fatte da u direttore di a stazione ferroviaria di Adapazarı Hüsamettin TÖRE in una cunferenza di stampa tenuta da un sindicatu in i ghjorni passati sò state purtate à una dimensione diversa.

Hè un approcciu maliziusu per interrogà u parlante invece di capisce u cuntenutu di u discorsu. Ùn pudemu micca tollerà a distruzzione di u locu di travagliu chì appartene à TCDD, induve ellu hà travagliatu per anni, cù "scuse cavute irrealistiche" è pensemu chì a so dichjarazione deve esse tollerata ancu s'ellu ùn hè micca in cunfurmità cù a legislazione. Questa dichjarazione, chì sustene a Stazione Adapazarı, chì aghjunghje valore à a nostra cità ancu s'ellu ùn hè micca da Sakarya, hè una dichjarazione fatta cù un sensu di appartenenza à u locu di travagliu.

U scopu deve esse prublemi, micca persone!

Trasferendu a Stazione Adapazarı à a terra chì appartene à TCDD in a parte bassa di u distrittu di Maltepe risolverà u prublema di trafficu di quale regione. Ancu s'è a suluzione realistica à u prublema di u trafficu in u mondu hè u trasportu ferroviariu, ùn ci hè micca una bona ragione per elli à aduprà e terri appartenenti à TCDD in Sakarya cum'è volenu è di mette l'ochji nantu à Adapazarı Gar, l'ultima tappa di u Haydarpaşa-. A linea Adapazarı, chì hè a strada più efficace in u trasportu di passageri. Ancu aduprendu Adaray, chì hè fieru di dì chì Sakarya face u trasportu ferroviariu, cum'è un fronte ùn puderia micca copre i fatti. Ferroviari di una cità ùn deve esse fattu un materiale elettorali è poi scacciate, anu da esse un investimentu à longu andà in a cità, è questi prughjetti deve esse cuntinuatu, indipendentemente da u guvernu.

Quelli chì riescenu à trasfurmà i terreni agriculi fertili di a nostra cità Sakarya in pile di cimentu ùn deve micca scusa per u trasportu ferroviariu in a piaghja. Sta cità hè una fiducia, micca un legatu à nimu. U scopu hè di lascià cum'è una cità vivable cù a so natura verde è i so prublemi risolti per e generazioni future. Per questu, hè necessariu di capiscenu, sente è cunsultate senza preghjudiziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*