U periodu di soldi finisce in Van Municipal Buses

Van Metropolitan Municipality, u periodu di pagamentu in contanti per i veiculi di trasportu publicu finisce u 31 di ghjennaghju.

A Municipalità Metropolitana, chì hà iniziatu l'era di u sistema di bigliettu elettronicu (Belvan Card) in i veiculi di trasportu publicu, abolisce completamente l'opzione di pagamentu in contanti in l'autobus di a Municipalità da u 31.01.2018.

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Kemal Mescioğlu hà avvistatu à i citadini per uttene e so carte Belvan u più prestu pussibule per evità ogni inconveniente.

Dichjarà chì a Belvan Card hè venduta à 54 rivenditori in ogni parte di a cità, Mescioğlu hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, in nuvembre 2017, cù i cuntributi di u nostru guvernatore è vice sindaco di a municipalità metropolitana, u sgiò Murat Zorluoğlu, avemu cambiatu. à u periodu di u sistema di bigliettu elettronicu (Belvan Card) in i veiculi di trasportu publicu. Dapoi sta data, avemu cuntinuatu à accettà pagamenti in contanti per impediscenu à i nostri citadini di soffrenu. Tuttavia, finiscemu sta pratica da u 31 di ghjennaghju. Da avà, i nostri cunduttori ùn emetteranu più carte in cambiu di una tarifa, è i soldi ùn saranu micca accettati in i nostri autobus in alcuna circustanza. "I nostri citadini chì ùn anu micca ricivutu e so carte duveranu definitivamente uttene e so carte prima di sta data", disse.

Mentre u serviziu hè furnitu à 65 punti per i studienti, più di 3 anni, è i parenti di i martiri chì riceveranu carte scontate o gratuite, infurmazione dettagliata nantu à i venditori di carte hè dispunibule. http://www.van.bel.tr dispunibule à.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*