Malatya Metropolitan Expands Pier Areas

E zone di attraccamentu di u molo di Battalgazi Atabey è di u molo di traghetti di Baskil Martyr Fethi Sekin sò state riorganizzate da a Municipalità Metropolitana di Malatya per assicurà chì i citadini ricevenu un serviziu di qualità megliu è i battelli attraccanu à u molo in modu più sicuru.

In a dichjarazione fatta annantu à u sughjettu, hè statu dichjaratu chì ci sò stati difficultà in carica è scaricamentu di i veiculi in l'area di docking di i battelli per via di colapsu in l'area di docking di i battelli chì trasportanu veiculi è passageri trà u molo Battalgazi Atabey è Baskil Şehit Fethi Sekin. L'area di u molo di ferry, è i cambiamenti in u livellu di l'acqua.

Per quessa, hè statu nutatu chì in u 2016, a currispundenza necessaria hè stata fatta cù l'istituzioni pertinenti per a rinnuvamentu di i zoni di u molo, è i permessi sò stati ottenuti è un novu prughjettu hè statu preparatu per i zoni di u molo.

In cunsiquenza, in più di a riparazione di l'area esistente in u prughjettu di u molo, hè statu dichjaratu chì una zona di cantiere serà custruitu nantu à u sistema ferroviariu di 240 metri per a custruzzione di un novu molo di 200 metri è u mantenimentu è a riparazione di tutti. navi è barche nantu à u lavu Karakaya Dam.

Hè statu ancu dichjaratu chì in più di a riparazione di l'area esistente, un novu molo di 80 metri serà custruitu in u molo Baskil Martyr Fethi Sekin.

Hè statu arregistratu chì sopra u lavu Karakaya Dam, 2 battelli, 2 privati ​​​​è 4 chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana di Malatya, operanu una media di più di 100 mila veiculi è più di 450 mila passageri annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*