U messagiu di u Ministru Arslan u 10 di ghjennaghju, u ghjornu di i ghjurnalisti di travagliu

Una stampa imparziale è libera, chì hà aduttatu u principiu di furnisce infurmazione precisa è cumpleta à u publicu, hè unu di i putenzi impurtanti di i stati demucratici.

Cum'è u guvernu, avemu sempre priurità di fà l'accordi necessarii per i travagliadori di stampa per travaglià in un ambiente liberu.

Per assicurà l'indipendenza di i media in u megliu modu pussibule, hè ancu impurtante per l'urganisazione di stampa è i so impiegati di rispettà l'etica prufessiunale è u principiu di imparzialità, rispettu i diritti è libertà di l'altri, è piglià a rispunsabilità suciale. in considerazione, è ancu i regulamenti legali.

U rapidu sviluppu di e tecnulugia media di l'oghje hà allargatu u campu d'attività di u ghjurnalismu in linea è di e social media, è ancu di i media stampati è visuali, è hà fattu a cunniscenza di u ghjurnalismu precisu è imparziale più impurtante chè mai.

In cunsiderà a rapidità di u flussu di e nutizie di e social media è u so impattu crescente in u publicu, u prublema di cumu per prevene ingannà u publicu, sparghje nutizie false, è violazioni di diritti è libertà attraversu stu mediu hè trà i prublemi cercati per suluzioni in u mondu oghje.

À questu puntu, crede chì i nostri membri di stampa onesti, chì ponu guardà tutti l'avvenimenti imparzialmente è cercà nutizie reali, ponu fà una cuntribuzione significativa à u rinfurzamentu di a nostra demucrazia, u prugressu di u nostru paese, è a preservazione di a nostra unità è sulidarità. .

Cù issi pinsamenti, mi félicitu à u ghjornu di i ghjurnalisti di u travagliu, chì hè l'anniversariu di l'entrata in vigore di a lege chì regula i diritti di i nostri membri di a stampa.

Ahmet ARSLAN

Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*