Apertura di a succursale di Bozüyük di l'Associazione di i Retirati TCDD

U sindaco di Bozüyük, Fatih BAKICI, hà assistitu à l'apertura di a succursale di Bozüyük di l'Associazione di Assistenza Sociale è Solidarietà di i Retirati di TCDD.

In più di u sindaco BAKICI, u 1st Manager Regionale di TCDD Nihat Aslan è u presidente di l'Associazione Turca di Retiree TCDD Şehzat GÜNORAL, u vice-sindaco Ali AVCIOĞLU, i membri di u Cunsigliu Municipale, i capi, u presidente di u distrittu di u Partitu AK Mesut ÇETİN, anu assistitu à l'apertura di l'associazione in u trenu anticu di Bozüyük. i pensionati di TCDD è parechji citadini anu assistitu. Parlendu à l'apertura, TCDD 1st Manager Regionale Nihat ASLAN hà dettu: "Cumu TCDD, u nostru travagliu in a regione cuntinueghja, è i passaggi sopra à esse custruitu in Bozüyük allevianu assai u trafficu urbanu. "In più, u paese di logistica, chì l'attività di l'infrastruttura hè stata cumpletata è i travaglii di superstruttura cumincianu u più prestu pussibule, furnisce un grande benefiziu è impieghi à u distrittu", disse.

Parlendu dopu à TCDD 1st Manager Regionale Nihat ASLAN, u sindaco BAKICI hà dettu; "Cum'è Bozüyük, vogliu ringrazià u sgiò Direttore Regionale Nihat ASLAN, chì sustene u nostru distrittu à ogni occasione è ùn ci rifiuta in ogni modu", disse. Dopu chì a cinta d'apertura di l'associu hè stata tagliata cù tutti i participanti, l'associu hè stata messa in serviziu in u so edifiziu in una struttura storica. U sindaco di Bozüyük, Fatih BAKICI, hà ancu presentatu à l'associazione un orologio murale apposta cù u logu di a municipalità di Bozüyük in memoria di l'apertura.

2 Comments

  1. Aspittemu u sustegnu di a direzzione generale di TCDD è ancu i guverni à i ritirati di a ferrovia chì si sacrificanu.Se a ferrovia furnisce servizii di successu, questu hè u successu di i ritirati.

  2. Aspittemu u sustegnu di a direzzione generale di TCDD è ancu i guverni à i ritirati di a ferrovia chì si sacrificanu.Se a ferrovia furnisce servizii di successu, questu hè u successu di i ritirati.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*