U presidente Yılmaz hà presentatu u Centru Logisticu Samsun à i Membri di l'Assemblea

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà presentatu u Centru Logisticu Samsun à i membri di u cunsigliu.

Visità u Centru Logisticu in u distrittu di Tekkeköy cù i membri di l'assemblea, u sindaco Yılmaz hà infurmatu i membri di l'assemblea nantu à u Centru Logisticu.

U presidente Yılmaz hà dettu chì u Centru Logisticu Samsun hà da fà una grande cuntribuzione à u sviluppu ecunomicu in Turchia, in particulare in Samsun, "Avemu avà firmatu un travagliu chì migliurà u cummerciu in u nostru Samsun, chì hè unu di i punti assai rari induve u mare, l'aria, a terra è a ferrovia s'intersecanu. Cum'è una cità, avemu una strategia di sviluppu. Mersin Logistics Center hè situatu in u sudu di Turchia. Avemu sentitu a mancanza di un tali centru ancu in u nordu. Avemu spesu 50 milioni di TL per u Samsun Logistics Center. U cummerciu internaziunale hè win-win. Avemu pruvatu à espansione u voluminu cummerciale di u nostru Samsun. Attualmente, u nostru solu scopu hè di aumentà l'esportazioni in Samsun. Hè per quessa chì stu centru hè statu creatu. Questu serà u magazzinu di l'industriali, i pruduttori è i cummircianti. Semu assai felici di avè firmatu un tali prughjettu per u nostru Samsun. Per sparte a nostra felicità, aghju vulsutu mustrà vi l'ultima versione di stu locu. Per parlà di l'ultima situazione di questu locu, da una banda, i negoziati sò cuminciati cù l'istituzioni è l'urganisazione chì allughjeranu spaziu in magazzini logistichi. Ci hè solu uni pochi di transazzione minore. Credu chì questu locu cumminciarà à operare in April 2018. Cusì, Samsun avarà un grande centru di almacenamentu logisticu. Fara una grande cuntribuzione à l'ecunumia di a nostra cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*