Chì dicenu l'industriali di Kemalpaşa nantu à u trasportu?

L'industriali in Kemalpaşa anu manifestatu u so desideriu di riduce i tariffi di u prezzu per riduce i costi più bassi di u trasportu via ferrovia, anu dichjaratu l'impurtanza di u trasportu di camion attuale in quantu à u trafficu è u costu.

L'industriali di Kemalpaşa vulianu aghjustà i tariffi di u prezzu per prufittà più di u trasportu ferroviariu è riduce ancu i so costi. L'industriali, chì anu dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca aduprà a ferrovia cù u regulamentu attuale, anu dichjaratu chì a densità di TIR in a cità diminuite cù u vantaghju di u tempu è di u costu di u trasportu ferroviariu.

Dichjarà chì u sustegnu di u trasportu hè assai impurtante per aumentà l'esportazioni, u presidente di u Cunsigliu di KOSBI Kamil Porsuk hà dettu: "Avemu da scopu di aumentà e nostre esportazioni per u sviluppu di Turchia. L'unicu modu per chjude u deficit di u contu currente di u nostru paese è rinfurzà a nostra ecunumia hè di aumentà e nostre esportazioni ancu più altu.

Per fà questu, l'ostaculi burocratici deve esse eliminati. "I rigulamenti da esse fattu in quantu à u trasportu alleviaranu u fabricatore è furnisceranu un plus à l'ecunumia di u paese aumentendu l'esportazioni", disse.
A ferrovia furnisce un valore aghjuntu

Dichjarà chì Kemalpaşa hè una di e regioni più vantaghji di Izmir in termini di logistica, Porsuk hà dettu: "Mentre a nostra regione hà un grande vantaghju logisticu cù a so vicinanza sia à u Portu di Izmir sia à l'Autostrada Izmir-Istanbul, u Village Logisticu di novu custruitu aumenterà questu. vantaghju parechje volte.

Ci hè attualmente una cunnessione ferroviaria à a nostra regione, ma i nostri industriali anu una lagnanza ghjustificata nantu à e tariffi. Appena stu prublema hè risolta, a ferrovia principia à furnisce un valore aghjuntu à a nostra regione. "U nostru desideriu hè di eliminà l'ostaculi burocratici chì facenu difficultà l'usu di a ferrovia fendu l'accordi necessarii", disse.
Tariffa antica, costu altu

Dichjarà chì u trasportu ferroviariu deve esse una alternativa più adatta di l'autostrada, u direttore generale di Ege Seramik, Göksen Yedigüller, hà dettu: "Sfurtunatamente, postu chì i tariffi ferroviari in u nostru paese sò stati fatti in tempi assai antichi, u trasportu ferroviariu, chì deve esse una alternativa logistica accessibile, hè più. costoso di tutte le altre alternative.
Cum'è a nostra cumpagnia, 40 per centu di a nostra pruduzzione hè attribuita à l'esportazione.

In ogni casu, ancu s'ellu ci hè una ferrovia per u trasportu à u portu, realicemu una piccula parte di questa esportazione via ferrovia. Siccomu i tariffi ùn sò micca cuscenti, ùn pudemu micca aduprà u vantaghju di a ferrovia. A causa di i tariffi fatti in u passatu, a tarifa per 3,5 chilometri di strada hè doppia.

Siccomu ùn pudemu micca aduprà u vantaghju di a ferrovia, i camioni anu da andà à u trafficu. Questu porta cun ellu parechji prublemi cum'è u costu, u trafficu, a contaminazione ambientale è u deficit di u contu currente. "In regula i tariffi, sia l'industriali è i Turchi vincenu", disse.

Surghjente: http://www.haberekspresi.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*