Prufessiunali Ferroviari (Operatore di Ferru)

U standard occupazionale naziunale di l'Organizzatore di u Trenu (Livellu 4) hè in cunfurmità cù e disposizioni di "Regolamentu nantu à a Preparazione di Norme Professionali Naziunali" è "Regolamentu di Stabilimentu, Funzioni, Prucedure di Travagliu è Principii di Cumitati Settoriali di l'Istituzione di Qualificazioni Professionali" emessi in cunfurmità cù a Legge No. 5544 nantu à l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale (VQA) Hè stata preparata da u Sviluppu TCDD è a Fundazione di Sulidarità è Assistenza di u Personale TCDD, chì hè stata cumissionata da VQA.
U standard occupazionale naziunale di l'Operatore di Trenu (Livellu 4) hè statu valutatu per piglià l'opinioni di l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti in u settore, è appruvatu da u Cunsigliu di Amministrazione di VQA dopu avè rivisu da u Cumitatu di u Settore di Trasportu, Logistica è Comunicazioni VQA.

Organizatore di treni (Livellu 4), chì esegue l'operazione di entrata, uscita è transizione di i treni, operazioni di manuvra, usa l'interruttori, i segni, l'equipaggiu di sicurezza è u sistema di cuntrollu in situ per questu scopu, cunnetta è risolve i vagoni, locomotive è ferrovie. veiculi; Hè a persona chì pulisce e forbici, segni è installazioni è assicura a sicurità di a navigazione in u trenu.
L'Operatore di u Trenu hè rispunsevule per l'accuratezza, u timing è a qualità di u so travagliu in e transazzione chì eseguisce sottu a tutela parziale. Funciona in cunfurmità cù l'istruzzioni di travagliu in l'esekzione di e transazzione, è quandu face a situazione straordinaria, usa un livellu limitatu di autoamministrazione in materia chì entra in a so zona di rispunsabilità. Informa e persone pertinenti nantu à e cose chì cadenu fora di a so zona di rispunsabilità. Hè trà e rispunsabilità di l'Operatore di Trenu per assicurà a so propria sicurezza di u travagliu è per cuntribuisce à a sicurità di l'altri persone chì travaglianu cun ellu.

A misurazione è a valutazione da esse fatta à u scopu di certificazione secondu e qualificazioni naziunali basate nantu à u standard occupazionale di Operatore di Treni (Livellu 4) seranu realizate in forma teorica è pratica scritta è / o orale in i centri di misurazione è valutazione induve e cundizioni di travagliu necessarii sò soddisfatte.

U metudu di misurazione è valutazione è i principii di l'applicazione sò dettagliati in e qualificazioni naziunali da esse preparate secondu stu standard occupazionale. E prucedure in quantu à a misurazione è a valutazione è a certificazione sò realizate in u quadru di u Regolamentu di Qualificazione, Esame è Certificazione Prufessiunale.

Informazione generale nantu à l'operatore di treni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*