Facenu un sondaghju per u vagone speciale di e donne

Facenu un sondaghju per i vagoni solu di e donne: U primu passu hè statu fattu per attribuisce vagoni specifichi per e donne in metro è tram in Megakent. A municipalità metropolitana di Istanbul di l'AKP hà iniziatu à fà sondaggi in e fermate di metro è tram in quantu à a pratica obsoleta.

U trafficu di a megacity hè un haircut. Malgradu questu, l'autorità anu lasciatu l'affari. "Fariate un carru speciale per e donne?" hà cuminciatu à travaglià. In l'indagine di satisfaczione realizata da Istanbul Transportation A.Ş, affiliata à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul cù AKP, à e fermate di metro è tram, "Vulete avè vagoni solu per e donne in metro è tram in Istanbul, cum'è in Germania, Giappone, Singapore. ?" ci era una quistione. A quistione scandalosa hà causatu a reazione di e donne.

"U VAGO PRIVATU hè UN CRIME DI DISCRIMINAZIONE"

In reazione à l'indagine, l'avucatu Aydeniz Alisbah Tuskan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di u Centru per i Diritti di e Donne è di i zitelli di l'Associazione di l'Avucati d'Istanbul, hà dettu chì piglià l'iniziativi legali necessarii nantu à u sughjettu. Dichjarà chì l'infrastruttura di l'applicazione di vagone separata hè stata preparata, Tuskan hà dettu: "Questa applicazione hè in u scopu di u crimine di discriminazione in l'articulu 122 di a TCK. Sicondu a lege, a prestazione di un serviziu chì discrimina à u sessu hè pruibita. A campagna "Vulemu un tram rosa", chì hè stata lanciata in Kayseri l'annu passatu da u Felicity Party, hè stata terminata per via di critiche. E donne anu manifestatu a so reazzione nantu à e social media cù u slogan "Ùn cavalcheremu micca, amparate à esse umanu".

 

1 Comment

  1. Videmu s'è e donne seranu soddisfatte di questu. a demucrazia hè a dumanda di a sucetà. Quelli chì s'opponenu à un tali carru ùn deve micca lascià e so mòglie in u carru bau-yan. L'ONG ultra-manchiste illuminate, apoiste reazionarie fanatiche ùn deve micca alzà a so voce in anticipu. e so opinioni contr'à a sucetà anu da sapè ch'elli sò un pupu ch'elli facenu un puzzicheghju.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*