Mersin hè cunnessu à u Mari Neru per Ferrovia

A Reunione di Cunsultazione tematica "Base Logistica Intercontinentale Turchia" hè stata tenuta da u Cunsigliu Settore Logisticu di l'Associazione Industriali Indipendenti è Imprenditori (MUSIAD), ospitata da MUSIAD Mersin Branch, cù a participazione di u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan.

In più di u guvernatore Ali İhsan Su, u deputatu di Mersin Hacı Özkan, u presidente di MUSIAD Abdurrahman Kaan, u presidente di l'Associazione Internaziunale di Trasportatori Çetin Çuhaoğlu, u presidente di u Cunsigliu di u Settore Logisticu di MUSIAD Emin Taha, u presidente di a filiale di MUSIAD Mersin Hakan Kayacı, i protokolli di l'urganisazione provinciale è u settore logisticu. rapprisentanti è parechji omi d'affari anu assistitu.

Ministru Elvan; "A logistica hè unu di i settori futuri più impurtanti è brillanti di u nostru paese"

Parlendu à l'apertura di a riunione, chì hà cuminciatu cù a recitazione di u Sacru Coran leghje dopu à u salutu à i nostri suldati eroici chì si battenu per a sopravvivenza di u nostru paese in Afrin, Siria, u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan hà dichjaratu chì l'urganizazione di questu. riunione, chì u tema hè a logistica, in Mersin hè estremamente significativu è cunvene u nostru Mersin iniziatu da.

Cuntinuendu u so discorsu sprimendu a so cunvinzione chì a riunione di cunsultazione mette in luce nantu à i passi da piglià in u futuru per u Guvernu è a logistica, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì l'industria logistica hè unu di i settori futuri più impurtanti è brillanti di u nostru paese. . Aghjunghjendu à e so parolle chì l'attività di logistica, chì permettenu à e nostre cumpagnie di aumentà a so produtividade, riduce i so costi di input, è cusì ottene un putere cumpetitivu più efficace à scala glubale, anu una impurtanza vitale in a catena di valore ecunomica, u Ministru Elvan hà dettu chì a trasfurmazione prevista per esse più intensa in u campu di a produzzione in u periodu à vene, hà sottolineatu chì avaria un impattu significativu

Esprimendu chì ci sò trè zoni principali chì sò impurtanti per a cumpetizione in u mondu di u futuru, u Ministru Lütfi Elvan hà dettu chì u primu di questi hè di furnisce un approcciu innovativu è un pruduttu innovativu, u sicondu hè di assicurà a trasfurmazioni digitale, è u terzu. hè di aumentà più a cumpetitività di l'imprese à una scala mundiale diminuendu i costi di logistica.

In a continuazione di u so discorsu, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì u settore logisticu in Turchia hà un voluminu di circa 300 miliardi di dollari è hà nutatu chì 50% di l'imprese chì operanu in u settore logisticu custituiscenu u restu 50% di i pruduttori impegnati in attività logistiche.

U Ministru Lütfi Elvan hà ancu dichjaratu chì, secondu l'Indice di u Bancu Mundiale publicatu in 2016, Turchia hè classificatu 160th trà i paesi 34, ùn ci hè micca abbastanza per esse in u ranking preliminare, è in questu cuntestu, hè una necessità per aumentà ulteriormente u efficienza di l'affari doganali è per migliurà u seguimentu è u monitoraghju di e spedizioni.

"U Ministru Elvan hà annunziatu a Linea di Trenu d'Alta Velocità per Cunnetta Mersin Port à Samsun Port"

In a continuazione di e so parolle, u Ministru di u Sviluppu Elvan, dendu a bona nutizia chì includenu a "Linia di Ferrovia d'Alta Velocità Aksaray-Ulukışla", chì hè u primu passu di a linea di treni d'alta velocità chì culligarà. U Portu di Mersin à u Portu di Samsun, in u prugramma d'investimentu, hà dettu chì cù sta linea, sia e strade est-ovest è livante-ovest, cumpresa Mersin, sò incluse. Ellu hà dichjaratu chì e linee ferroviarie di treni d'alta velocità seranu ancu create nantu à l'assi punente. cum'è nantu à l'assi nordu-sud. U Ministru Lütfi Elvan, chì hà aghjustatu chì i studii in questa direzzione cuntinueghjanu intensivamente, hà dettu: "Qui, ùn avemu micca solu cunsiderà l'autostrada, ma ancu a ferrovia, a via marittima, a via aerea è l'autostrada cum'è una cumminazione. Adutemu un approcciu induve i quattru sò integrati l'una cù l'altri. Se vulemu tagliate i costi, avemu da fà ancu cusì ". disse.

U Ministru Elvan hà dettu ancu chì 21 di i 8 centri logistichi previsti per u sviluppu di u trasportu cumminatu sò stati messi in opera, "I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in 5 d'elli è i studii di prughjettu cuntinueghjanu in 8 d'elli. In 2018, compiemu a seconda fase di Yenice Logistics Center in a nostra pruvincia. Metteremu in funzione i Centri Logistici Kars, Konya è Erzurum. Inoltre, u nostru Ministeru di i Trasporti principiarà a custruzzione di i Centri Logistici Karaman, Sivas è Kayseri in l'annu. disse.

Ministru Elvan; "Intensificàmu i nostri sforzi per fà di Mersin un centru di trasferimentu regiunale è glubale"

In a continuazione di u so discorsu, u Ministru Elvan hà dettu ch'ellu ci hè una finestra d'uppurtunità assai impurtante davanti à u nostru paese, spiegò chì i travaglii di rivitalizazione di l'antica "Via di a Seta" cuntinueghjanu per fà un bonu usu di questi. opportunità, chì portanu a Turchia, chì hè un paese di transitu, in una pusizioni critica.

Enfatizendu chì i passi impurtanti sò stati fatti per riduce i costi di logistica, aumentà u flussu è u voluminu di u cummerciu, è creà novi mercati in i paesi nantu à a strada, cù u prugettu chjamatu "Iniziativa One Belt One Road", u Ministru Lütfi Elvan hà dettu, Dichjarà chì l'Istanbul cunnessione custituisci lu gamba cchiù mpurtanti di u curridori, hà dichjaratu chì a parte turca di u prugettu serà cumpletu nantu à a strada prevista per ghjunghje in l'Europa via Marmaray è Yavuz Sultan Selim Bridge.

Cuntinuendu u so discorsu trasmettendu chì u Mediterraniu hè u puntu nodale di trè cuntinenti è hà una impurtanza assai particulari in e rotte di u cummerciu mundiale, u Ministru Elvan hà dettu; "Cuntinuemu i nostri sforzi intensamente per aumentà u putenziale di carica di transitu di Mersin, chì hè in u centru di u nostru paese è di e rotte di u cummerciu mundiale, è fà Mersin un centru di trasferimentu regiunale è glubale". disse.

Nutendu chì u travagliu nantu à l'Aeroportu Regionale di Çukurova, un altru investimentu impurtante in custruzzione in Mersin, cuntinueghja intensamente, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì l'infrastruttura, a pista è i grembiuli di l'aeroportu seranu finiti à a mità di 2018, è chì i travaglii per a superstruttura sò Avarà esse licitatu per a siconda volta, hà sottolineatu chì serà finitu u più prestu pussibule.

Dichjarà chì u prugettu hè statu finitu dopu à un prucessu assai veloce in quantu à l'autostrada Çeşmeli-Taşucu, u Ministru Elvan hà annunziatu chì u rapportu EIA per l'autostrada, a decisione di l'Altu Cunsigliu di Pianificazione è infine a decisione di u Cunsigliu di i Ministri sò state prese. chì dopu à a custruzzione di l'autostrada Çeşmeli-Taşucu, a custruzzione hà da principià.

In a continuazione di u so discorsu, u Ministru Elvan hà datu infurmazioni nantu à a nova zona industriale urganizata è a "Fabbrica di Modelli", "Centru di l'Innuvazione" è a custruzzione di u museu chì deve esse custruitu quì, è hà dichjaratu chì i studii in questa direzzione anu ancu prugressu intensivamente è chì seguitanu ancu questi investimenti.

U Ministru Lütfi Elvan, chì hà ancu toccu à i travaglii di a linea di treni à alta velocità da Mersin à Adana è da quì à a Porta di a fruntiera di Habur, hà dichjaratu chì u tunnel di u trenu à alta velocità è i travaglii di a linea cuntinuanu rapidamente, è chì cù u cumpletamentu di a linea di treni d'alta velocità, Mersin, Ellu hà dichjaratu chì, cunnessu cù a Porta di u Border Habur, riduceranu i costi di trasportu à livelli assai più bassi.

Ministru di u Sviluppu Elvan; "Turchia Tramindui Lotta contr'à u Terrorismu; Cuntinuerà à cresce è à rinfurzà "

In riferimentu à u rapportu di u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu publicatu u mese passatu à a fine di u so discorsu, u Ministru Elvan hà sottolineatu chì u rapportu cuntene elogi per a Turchia, in particulare in quantu à a so infrastruttura di trasportu, è hà enfatizatu chì altri paesi duveranu piglià u nostru paese. cum'è un esempiu. U Ministru di u Sviluppu, u sgiò Lütfi Elvan, hà dettu: "Ùn importa ciò chì qualcunu dice o face, Turchia hà da cuntinuà à luttà cù u terrurismu è i terroristi; À u listessu tempu, hà da cuntinuà à cresce è rinfurzà. Finu chì ci hè questu amore per a Patria, a Nazione è u Statu in a nostra nazione, nimu ùn puderà bluccà a strada di Turchia. finì cù e so parolle.

Water Governor; "U nostru Mersin rinfurzà ancu di più a so pusizioni cum'è centru logisticu"

U guvernatore Ali İhsan Su, invece, hà iniziatu u so discorsu esprimendu a so satisfaczione chì a riunione di cunsultazione nantu à una questione assai impurtante hè stata tenuta in Mersin, è hà dichjaratu chì l'industria logistica guadagna ogni ghjornu di più in più impurtanza cù l'aumentu di u tempu. pruduzzione glubale è u sviluppu di u cummerciu. In questu cuntestu, cù l'usu di l'uppurtunità create da u putenziale in parechji spazii, cù u portu internaziunale è u centru logisticu, chì hè unu di l'investimenti impurtanti chì sò in custruzzione, l'area di almacenamentu logisticu di 11 mila decares, a reta stradale è Çukurova Regional Airport, Mersin hè diventatu un centru logisticu in un tempu assai cortu, spressu a so cunvinzione chì hà da rinfurzà a so pusizioni cum'è un capu. À a fine di u so discorsu, u guvernatore Su hà spressu a so gratitùdine à u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan per u so sustegnu in tutti questi servizii in nome di tutti i residenti di Mersin.

Kaan, presidente di MUSIAD; "Vedemu Mersin cum'è unu di i centri di cummerciale impurtanti di u nostru paese"

U presidente di MUSIAD Kaan, chì hà iniziatu u so discorsu nutendu chì Mersin hè una di e pruvince sviluppate di u nostru paese cù e so terre fertili, l'industria sviluppata, u turismu, e risorse naturali è sotterranee è u Portu Internaziunale di Mersin chì hà, hà dichjaratu ch'elli vedenu Mersin cum'è unu. di l 'impurtanti centri cumerciu di u nostru paese, Nutendu ch'elli vi strive à purtà lu in un locu megliu, hà mintuatu u cambiamentu è attività di trasfurmazioni in u cummerciu mundiale.

Dopu à a riunione di cunsultazione, induve u presidente di u Cunsigliu di u Settore Logisticu di MUSIAD Emin Taha è u presidente di Mersin Branch Hakan Kayacı anu fattu discorsi è i discorsi di u protocolu, a sessione "Base Logistica Intercontinentale Turchia" hè stata iniziata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*