A reazione di u presidente Bedir di u distrettu di MHP İnegöl à u trasportu Raise

U presidente di u distrittu di MHP İnegöl, Hayati Bedir, hà criticatu l'aumentu di l'autobus publicu İnegöl, chì hà iniziatu l'ultimu ghjornu, è hà dettu: "200 TL di l'aumentu di 72 TL in u salariu minimu si sò fusi".

U presidente di u distrittu di MHP İnegöl, Hayati Bedir, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "Comu tutti sapemu in i ghjorni passati, secondu a decisione presa da u Centru di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Bursa (UKOME), i tariffi di trasportu di passageri di İnegöl. L'Autobus Public Privati, chì furnisce u trasportu intra-città in İnegöl, sò stati aumentati.

In u centru di Bursa, u prezzu di u scontu fattu di pocu tempu hè ghjuntu à İnegöl cum'è un aumentu, è questu hà causatu una reazione da i nostri citadini. In Bursaray, a tarifa di imbarcu cumpleta, chì era 2 lire è 60 kurus, hè diminuita à 2 lire è 40 kurus. Per i studienti, a tarifa di Bursaray di 1 lira, 75 kurus, hè diminuita à 1 lira, 50 kurus, mentre chì in İnegöl, 2 lire aumentanu da 10 kurus, 2 lire à 40 kurus, i diritti di i studienti da 1 lira à 30 kurus è 1 lira à 50. Kurus In Istanbul, 50-60 chilometri Mentre a tarifa di imbarcu cumpleta di l'autobus chì portanu i passageri à a distanza hè di 2 lire è 60 kuruş, chì hè a spiegazione è a ragione perchè l'autobus publichi chì ghjunghjenu à 10 chilometri in İnegöl sò assai vicini. à u prezzu di Istanbul? A ghjente di u distrittu, chì hè un pocu cuntentu cù i novi autobus è più di 50% di elli campanu nantu à u salariu minimu, sò stati scuzzulati da i novi aumenti di prezzu.

U SALARIO MINIMUM AUMENTA
Dichjarà chì l'aumentu di u salariu minimu hè sbulicatu, Bedir hà dettu: "Avemu ancu fattu u calculu seguente è avemu vistu chì l'aumentu di u salariu minimu in i ghjorni passati ùn hà micca assai effettu nantu à i citadini chì vivenu in İnegöl. Perchè cù a caminata di trasportu, se una famiglia di 4 usa l'autobus publicu ogni ghjornu per andà è vene, paganu solu 72 TL per mese per u trasportu. 200 TL di l'aumentu di 72 TL in u salariu minimu fussinu. Hè un dirittu o un dirittu? Una cosa hè, quandu andemu à u trafficu ogni ghjornu, tutti vedemu u trafficu. Avà İnegöl hè diventatu incapace di portà 67 mila veiculi. "Mentre duvemu indirizzà i nostri citadini à i veiculi di trasportu publicu per riduce a densità di u trafficu, duvemu incuragisce a ghjente à utilizà l'autobus publichi, ma cù i viaghji fatti, un bloccu di trafficu hè statu ancu colpitu in questu modu", disse.

SOLUZIONI PER U TRANSPORT DIRETTA DEVU ESSERE PRODUTTATI
Bedir, chì hà dettu chì i prezzi devenu esse naziunalizati in u trasportu di transitu, hà dettu: "In novu, unu di i prublemi principali in i prublemi di trasportu hè chì i nostri citadini chì vivenu in e regioni di Baykoca, Huzur, Akhisar è Alanyurt vanu à u locu chì volenu ghjunghje trasfirendu. quandu ghjunghjenu in İnegöl è paganu a tarifa d'imbarcu duie volte. In questa situazione, cum'è in Istanbul è in diverse pruvince, a cunvenzione deve esse furnita per i nostri citadini di trasferimentu, è i prezzi devenu esse militarizzati in transitu. Amministratori preziosi è ufficiali municipali di İnegöl è Bursa anu da analizà bè queste situazioni è rinunzià à questu aumentu, è furnisce comodità à i nostri citadini chì viaghjanu da lochi distanti in viaghji di transitu. Inoltre, sta caminata hè una caminata pesante è vi vede a reazione di questu in ogni campu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*