U seminariu "Formazione di u trafficu per i cunduttori di trasportu publicu" hè statu datu à i cunduttori MOTAŞ

U seminariu datu da a polizia di a Direzzione di u Trafficu di u Dipartimentu di Pulizia di Malatya in u Parcu di Training di Trafficu di a Municipalità Metropolitana durò dui ghjorni. In a furmazione, u locu di u trafficu in a vita umana è e misure per esse pigliate contru à questu sò stati spiegati cù slides è visuali diffirenti da i mumenti di l'accidenti.

In a presentazione induve hè statu dichjaratu chì ci sarà u trafficu induve ci hè a ghjente, e precauzioni da piglià per ùn causà accidenti in u trafficu è per prevene i pussibuli accidenti sò stati trasmessi. Un cunduttore deve prima verificà l'esternu è l'internu di u so veiculu, apre a porta di u so veiculu, è dopu avè ghjuntu in u veiculu, aghjustà u sediu di u cunduttore è i specchi secondu ellu stessu, mette u so veiculu in l'attrezzatura di pacienza è parte per a strada. .

Hè statu osservatu chì u risicu di accidenti hè assai bassu per i cunduttori chì applicanu tecniche di guida sicura mentre guidanu. Hè statu osservatu chì u risicu di accidenti hè assai altu per i cunduttori chì guidanu senza dorme, trascurati è nervosi.

"A cunniscenza mutuale è a cortesia risolve ancu un bloccu"
A più grande suluzione à i cunfitturi è i risichi d'accidenti hè a pacienza. Nisun prublema hè risolta da cumbattimentu durante è dopu un accidente. A cunniscenza mutuale è a cortesia risolve ancu un bloccu.

L'anarchia hè contagiosa. Siate u primu à prevene a cuntagione di l'irregularità per ùn vittimisà nimu.
U direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı hà spartutu infurmazioni statistiche nantu à l'accidentu accadutu in Turchia, a perdita di vita, ferite è danni materiali in questi accidenti in a so dichjarazione.

"Avemu riduciutu u tassu d'accidenti di 48%"
Direttore Generale di MOTAŞ; "Sicondu i dati TUIK per 2016; Un totale di 418 167 accidenti accaduti in tuttu u paese durante l'annu. 6 347 di questi eranu accidenti fatali. Un totale di 7 300 persone persu a so vita in questi accidenti. In novu, 228 039 persone sò stati feriti in 303 812 accidenti di danni à a pruprietà. Stu risultatu, chì emerge ogni annu, hè guasi uguale à e perdite di un paese chì hè surtitu da a guerra ", disse, esprimendu a so tristezza è paragunendu à l'annu precedente.

"Ancu s'ellu ci hè una diminuzione di u nùmeru di accidenti è u nùmeru di vittime è ferite in questi accidenti cumparatu cù l'annu precedente, 2015, questu ùn hè micca abbastanza. Per minimizzà stu numeru, in più di e strade novi, i segni di trafficu è i marcatori, a furmazione di i cunduttori hè ancu di grande impurtanza. Cridemu chì, cum'è u livellu di l'educazione aumenta è e strade cù u flussu di trafficu si migliurà, una certa diminuzione serà ottenuta in l'accidenti chì succedenu.

A nostra cumpagnia, chì face u trasportu publicu di Malatya, dà furmazione nantu à diversi sugetti in certi periodi. Cù i furmazioni chì furnimu, una certa diminuzione hè stata ottenuta in u numeru di accidenti chì implicanu i nostri cunduttori ogni annu. Quandu paragunemu u numeru di accidenti in 2015 cù 2016, vedemu una diminuzione di 13%. À novu, quandu paragunemu u numeru di accidenti in 2015 è 2017, vedemu chì avemu ottinutu una diminuzione di 48%. Ancu s'è una bona diminuzione hè ottenuta in u nùmeru d'accidenti chì implicanu u nostru persunale, ùn cunsideremu micca abbastanza. Avemu u scopu di riduce ancu più sta figura.

Continueremu a nostra furmazione di u persunale per aumentà a qualità di u serviziu chì furnimu à i nostri passageri è per minimizzà i tassi di accidenti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*