U presidente mette l'ultimu puntu à a stazione di Sivas YHT

U presidente Recep Tayyip Erdoğan mette fine à e discussioni nantu à induve custruisce a stazione di treni d'Alta Velocità, chì hà occupatu u publicu per un bellu pezzu in Sivas. Hè statu amparatu chì duie stazioni seranu custruite per u trenu d'alta veloce, sia u centru di a cità sia a strada di l'università. Hè dichjaratu chì dopu à a dichjarazione di u presidente Erdogan, "Aghju da dumandà personalmente à i rispunsevuli", una decisione hè stata presa à "duie stazioni" in modu chì e spese incurru nantu à e duie rotte ùn anu micca persu.

U locu di a stazione di treni d'Alta Velocità si trasformò in una guasi testarda trà l'amministratori lucali di Sivas, a burocrazia è l'urganisazioni non governamentali, è per quessa, milioni di lire sò stati cacciati è a strada hè cambiata. Tuttavia, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà pigliatu una decisione dopu à a dichjarazione "U cuntu serà dumandatu" in Sivas, chì ùn faria micca e spese in vain. In u primu pianu di u prughjettu di u Trenu High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​L'espropriazioni sò state fatte nantu à a strada è i gammi di u ponte sò stati posti. In ogni casu, dopu, cù una decisione brusca è malgradu e riazzioni, u costu di 10 milioni hè statu ignoratu è u locu di a stazione hè statu determinatu cum'è a riva di u Kızılırmak. In listessu modu, novi espropriazioni è spese sò state fatte per a nova strada.

U PRESIDENTE ERDOĞAN DATE ISTRUZIONI
U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà participatu à u prugramma di apertura è rivoluzionariu tenutu in Sivas è hà toccu u prublema di YHT, hà dichjaratu ch'ellu riteneva personalmente rispunsevuli di u ritardu. Esaminendu u prublema, u presidente Erdoğan hà datu una struzzione à u ministeru. Dopu, u Direttore Generale di TCDD per fà un esame per e duie stazioni. İsa Apaydın Assistant General Manager è i Capi di Dipartimenti sò ghjunti à Sivas u sabbatu 6 di ghjennaghju è anu fattu investigazioni.

A STAZIONE PRINCIPALE SERÀ ACCANTU À A STAZIONE STATORICA
Mentre hè amparatu chì ùn ci hè micca negatività per e duie stazioni in l'esaminazioni, hè previstu chì i travaglii cumincianu prestu. Sicondu l'infurmazioni ottenute, hè statu amparatu chì a stazione principale di a stazione di treni d'Alta Velocità serà custruita vicinu à a stazione esistente. Hè statu amparatu chì a spidizioni di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) Ankara cù una velocità di 250-350 chilometri à l'ora serà furnita cù sta stazione, è in u futuru, a stazione universitaria serà operativa è cunnessa à a stazione. Trenu High Speed ​​​​(HT) Percorsu Erzincan à una vitezza di 150-200 chilometri per ora. Hè dichjaratu chì quandu a strada universitaria hè operativa, i servizii Ankara-Sivas YHT di a stazione principale continuanu in u listessu modu.

Surghjente: http://www.sivasmemleket.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*