L'operazione Olive Branch ùn avarà micca affettà i voli civili

U Ministru Arslan hà fattu valutazioni annantu à l'Operazione Olive Branch in corso in a cerimonia di firma di u cuntrattu in quantu à u trasferimentu di 15 per centu di l'azzioni di a cumpagnia di trasportu di Hong Kong PAL Express à u PTT.

Enfatizendu chì a Turchia cuntinueghja à investisce in infrastrutture di trasportu mentre luttà contr'à l'urganisazioni terroriste per u so avvene è a stabilità, Arslan hà dettu: "Ci sò sviluppi assai impurtanti in u nostru paese è a nostra regione, ma deve esse cunnisciutu chì u nostru paese cuntinueghja a so crescita è u sviluppu senza interruzzione. . Per questu mutivu, ùn avemu micca cumprumissu à i nostri scopi in ogni modu. "Com'è u Guvernu è u Ministeru, avemu cuntinuatu à aumentà u travagliu chì duvemu fà economicamente, ancu in i nostri ghjorni più difficili". disse.

Arslan hà dettu chì l'operazione in quistione hè stata realizata cù successu è hà dettu:

"E Forze Armate Turche cuntinueghjanu e so operazioni sia in i nostri cunfini, fora di e nostre fruntiere è in i paesi circundanti, soprattuttu per assicurà a sicurità è per impedisce chì i citadini innocenti sò più vittime. U nostru scopu hè di prevene incidenti terroristi chì affettanu u nostru avvene in u paese è fora di u paese, è in questu sensu, sguassate i terroristi, chì sò a fonte di incidenti terroristi, da quelle regioni. "L'operazioni cuntinueghjanu finu à una tappa induve i terroristi chì cullaburanu cù traditori ùn causanu più prublemi in questa regione".

Dichjarà chì difendenu l'integrità territuriale di a Siria è di i paesi vicini, Arslan hà enfatizatu chì ùn permettenu micca l'urganisazione terrorista di nidificà è Turchia per esse dannu.

Arslan hà dettu chì vedenu a ghjente di a regione cum'è amici è fratelli è hà dettu chì in questu cuntestu, Turchia hà accoltu 3,5 milioni di Siriani. Arslan hà fattu a valutazione seguente:

"Se u vostru vicinu hè inquietu, sì ancu inquietu Mentre i nostri vicini perdenu a so vita, "Semu in pace". Ùn pudemu micca dì. Dunque, vulemu successu à e nostre forze armate è suldati in l'Operazione Olive Branch. A pace di a regione hè impurtante micca solu per noi, ma per tutta a regione. U mo solu desideriu hè chì u nostru esercitu compie a so missione è torna in u nostru paese vittorioso. Tutti cunnoscenu a nostra sensibilità versu a pupulazione civile. Oghje, ognunu deve sapè chì i nostri Mehmetçik è amministratori sò assai attenti à questu prublema, u scopu hè di pulizziari u terrurismu è di eliminà u terrurismu da sta regione è truvà a pace per e persone ".

Dichjarà chì mentre l'operazioni terrestri cuntinueghjanu in u scopu di l'Operazione Olive Branch, u sustegnu necessariu hè statu ancu furnitu da l'aria, Arslan hà dettu:

"Cum'è Aviazione Civile Turca, simu in cunsultazione cù e Forze Armate Turche è agimu inseme. E precauzioni necessarie sò state pigliate per assicurà chì i voli civili ùn sò micca affettati in alcun modu. Sempre chì dirigemu i voli civili è i voli militari per esse separati l'una di l'altru, soprattuttu in quantu à l'altitudine, ùn ci hè micca prublema. Un'altra caratteristica di sta operazione hè chì ùn ci sò micca voli civili in u spaziu aereu sirianu in quella regione. Tuttavia, per via di u travagliu realizatu, ùn hè micca pussibule chì i voli civili vicinu à a fruntiera sò affettati da l'operazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*