A Strada di a Seta di Ferru serà ristabilita trà a Turchia è a Cina

"Conferenza Internaziunale nantu à u Role di u Cummerciu Trans-Caspian Est-Ovest è Corridor in a Realizazione di l'Initiative Belt and Road" hè stata tenuta u 06 di ferraghju 2018 in Pechino, a capitale di a Cina.

A Cunferenza urganizata cumuna da u Ministeru di u Cummerciu Cinese, u Ministeru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan, i Ferroviari di l'Azerbaijan è l'Associazione di Promozione di l'Esportazione è di l'Investimenti in Azerbaijan; Ufficiale di Türkiye, Georgia è Kazakistan, è ancu di Cina è Azerbaijan, anu participatu.

Vice Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Yüksel Çoşkunyürek, TCDD Taşımacılık AŞ General Manager Veysi Kurt è TCDD Taşımacılık AŞ Capu di Dipartimentu di Logistica Mehmet Altınsoy anu assistitu à a cunferenza per rapprisintà u nostru paese.

Ininterrotta Silk Road serà ristabilita trà Londra è Pechino

Facendu un discorsu in a cunferenza, u Vice Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Yüksel Çoşkunyürek, hà dettu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars lunga 829 km hè stata messa in opera, permettendu cusì l'iniziativa ininterrotta "Storica di a Seta" trà u nostru paese. Georgia, Azerbaijan, Republica Turchia di l'Asia Centrale, Pechino è Londra, hà dichjaratu chì u cumpunente più impurtante hè statu realizatu è chì una cunnessione ferroviaria ininterrotta serà furnita cù Marmaray chì hè cumpletamente messa in serviziu.

U 10 per centu di u voluminu di trasportu trà l'Europa è l'Asia hè furnitu da ferrovia

Enfatizendu chì u 75-70 per centu di u voluminu di trasportu di 80 miliardi di dollari trà l'Europa è l'Asia hè trasportatu per mare è u 10 per centu per ferrovia, Çoşkunyürek hà dettu chì più di u 10 per centu di u 90 per centu hè trasportatu via u Corridor Nordu trà Germania-Polonia-Russia. Hà dichjaratu chì u nostru paese hà fattu tutte e mosse necessarie per assicurà chì u "Corridor Centrale" riceve una parte più grande di sta parte di trasportu.

BTK traspurtarà 2035 milioni di passageri è 3 milioni di carichi à a fine di u 17

Çoşkunyürek hà dichjaratu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hà inizialmente una capacità annuale di un milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di merci, è chì hè destinata à trasportà 2035 milioni di passageri è 3 milioni di tunnellate di merci à a fine di u 17, Çoşkunyürek. hà dettu chì a strada ferroviaria in a regione hà una capacità doppia da Kars à Akhalkalaki.linea (108 km), linea unica da Akhalkalaki à Tbilisi (155 km), linea doppia da Tbilisi à Baku (566 km), dopu à Baku, attraversu tramindui u Kazakistan è u Turkmenistan, l'Asia Centrale è poi a Cina Hà aghjustatu chì era divisu in dui per pudè andà in .

Cù u Corridor Mediu, u tempu di trasportu di merci serà ridutta à un quartu

Rimarchendu chì u tempu di trasportu di carichi da a Cina à i paesi di l'UE (Inghilterra, Germania, Francia, etc.) dura 45-62 ghjorni in cunsiderà e cundizioni staggione, Çoşkunyürek hà sottolineatu chì a stessa carica ghjunghjerà à i paesi di l'UE in 12-15 ghjorni quandu hè mandata da u paese. Corridor Mediu.

Çoşkunyürek hà dettu chì, se a carica mandata à l'UE da a Cina passa per a linea Baku-Kars-Tbilisi, un quartu di u tempu per trasportà a carica in u Corridor Nordu serà abbastanza, è in i negoziati bilaterali cù i paesi vicini A strada ferroviaria di u Corridor Centrale, 10-15 milioni di tunnillati à l'annu serà trasferitu via questa linea. Ellu disse chì hè previstu chì a carica supplementaria pò esse trasportata.

A capacità in i porti hè aumentata à 40 milioni di TEU

Per d 'altra banda, Çoşkunyürek hà dichjaratu chì i sforzi cuntinueghjanu à migliurà ancu u trasportu marittimu, chì hè u modu di trasportu più economicu, è hà annunziatu chì a capacità in i porti hè stata aumentata à 40 milioni di TEU.

Inoltre, Çoşkunyürek hà dichjaratu chì hè destinatu à trattà 30-35 milioni di tunnellate di carichi annu cù u Prughjettu Portu di Karasu è Filyos, chì hè in custruzzione rapidamente è trasfirerà a carica di u Mari Neru à u "Corridor Centrale Est-Ovest". , è aghjunghjia chì i dui porti sò qualificati cum'è a "Strada di a Seta di Ferru", hà enfatizatu chì u travagliu cuntinueghja rapidamente per cunnetta cù u Corridor Central per ferrovia.

U voluminu cummerciale trà a Cina è l'UE aumenterà à 2020 miliardi di dollari in 800

Parlendu à a cunferenza, u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ, Veysi Kurt, hà dichjaratu chì u numeru di paesi chì ponu benefiziu direttamente è più direttamente da u "Corridor Mediu" hè più di 60, è a pupulazione tutale di questi paesi supera i 4,5 miliardi.

In listessu modu, dicendu chì a dimensione di l'ecunumia in questu hinterland hè più di 21 trilioni di dollari, Kurt hà dichjaratu chì u voluminu di u cummerciu trà a Cina è l'Unione Europea, chì era di 2014 miliardi di dollari in 615, hè previstu di aumentà à 2020 miliardi di dollari in 800, è a dimensione di u trasportu hè prevista per aumentà da 117 milioni di tunnellate à 170 milioni di tunnellate.

25 miliardi di dollari sò stati investiti in a ferrovia

Kurt hà spiegatu chì u travagliu cuntinueghja nantu à u "Marmaray" chì culliga l'Asia è l'Europa sottu u mare è u "Progettu Ferroviariu Edirne-Kars High Speed ​​​​", chì hà da cunnette l'Asia è l'Europa, è hà aghjustatu chì Far Asia, chì attraversa u nostru paese da da livante à punente, serà trasferitu à l'Europa via Turchia, hà sottolineatu chì 2200 miliardi di dollari sò stati investiti finu à avà per migliurà significativamente l'infrastruttura in u corridore ferroviariu di 25 chilometri, chì cunnetta senza interruzzione cù a ferrovia.

Avemu compru 3 mila vagoni di containeru, pensamu à cumprà 2 mila 500 più.

Aghjunghjendu chì, oltre à l'investimenti in infrastrutture, anu pigliatu diverse misure cum'è TCDD Taşımacılık AŞ per trasportà a carica in queste destinazioni per ferrovia in modu efficiente, veloce è di alta qualità, Kurt hà dettu chì anu acquistatu prima 3000 vagoni di container per trasportà. i carichi di cuntainer di stu corridore cummerciale, è un cuntainer supplementu 3 2 serà aghjuntu in i prossimi anni 500. Hà nutatu chì avianu pensatu à cumprà u carru.

Avemu investitu 500 milioni di dollari in a flotta di locomotive

Kurt hà dichjaratu chì anu allargatu a flotta di locomotive investendu 500 milioni di dollari in Europa; Austria, Germania, Bulgaria è Romania; Hà nutatu chì in Asia, a so cuuperazione cù l'autorità di trasportu ferroviariu di l'Azerbaijan, u Kazakistan, u Turkmenistan è a Georgia cuntinueghja, è chì travaglianu cù i so clienti per realizà l'annu 12 milioni di tunnellate di cummerciu esteru trà Turchia è Cina per ferrovia.

Avemu pianificatu di fà voli di prova trà Türkiye è Cina.

Dichjarà chì anu pianificatu di fà servizii di treni di prova trà Turchia è Cina inseme cù i membri di u corridore di trasportu Trans-Caspian è "COSCO SHIPPING" in i mesi à vene, Kurt hà dettu chì a "Roda di a Seta di Ferru" portarà dinamismu in parechje zone. da l'ecunumia à a vita culturale è cuntribuisce à u sviluppu di a regione in tutti i sensi è à a pace di u mondu.Finiu u so discorsu dicendu ch'ellu hà da cuntribuisce.

Mehmet Altınsoy, Capu di u Dipartimentu di Logistica di TCDD Taşımacılık AŞ, hà datu infurmazioni nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u trasportu ferroviariu in Turchia in a sezione "Transitu regiunale è Infrastruttura logistica longu l'iniziativa Belt and Road" di a cunferenza.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*