Tarhan Traslada a Stazione Ferroviaria Suburbana di Kuruçeşme à u Parlamentu

U deputatu CHP Kocaeli Tahsin Tarhan hà ascoltu quellu gridu in Kuruçeşme. Tarhan hà purtatu e firme è i ducumenti raccolti per a rinascita di a Stazione Ferroviaria di Kuruçeşme, chì li ghjunghjenu cù e firme di 9 Muhtars è centinaie di persone, à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale Turca cum'è una dumanda scritta.

Tarhan hà dettu: "Vede a dumanda ghjustificata di i nostri citadini è apre a Stazione Ferroviaria Suburbana di Kuruçeşme".

A STAZIONE FERROVIARIA KuruÇEŞME BANLIYO DEVE ESSERE APERTA.

Tahsin Tarhan hà dettu: "I prublemi più impurtanti di Kocaeli sò u trasportu è u trafficu. A causa di a distanza vicinu, parechji di i nostri citadini anu utilizatu e linee di trenu per andà in Istanbul o in i so posti di travagliu ogni ghjornu. Tuttavia, per via di a chjusura di e linee di treni, i nostri citadini stanu cunfruntendu grandi difficultà. Avemu sottumessu u nostru Questionnaire Scrittu cù a dumanda di u Ministeru di i Trasporti per risponde à sta situazione sfavorevule è per risolve. L'usu di i treni suburbani deve esse riavviatu, sia in quantu à a so struttura storica è a so struttura è in quantu à u trasportu ". Dittu.

9 MUNICIPALI ÙN POSSA IGNORARE CENTINARIE DI SIGNATURE

Tahsin Tarhan hà dettu: "Cintona di i nostri citadini anu firmatu a dichjarazione preparata inseme da i nostri 9 mukhtars. A Stazione Ferroviaria Suburbana di Kuruçeşme hà dumandatu ch'ella sia ripristinata. Hè u nostru duvere di difende cù a voce più alta e so rivindicazioni ghjustificate è di annunzià à l'autorità cumpetenti. I nostri citadini ùn anu micca esse cundannati per i veiculi di trasportu chì utilizanu ogni ghjornu per andà in i so impieghi, sposi è parenti. Ùn esitemu micca à piglià a rispunsabilità per ogni passu chì risolverà a prova di trafficu di Kocaeli ". Dittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*