U presidente Kocaoğlu Spiegò u Tram à i Taxi Drivers

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù i tassisti di a cità è spiegò a nova era chì principiarà cù l'entrata in serviziu di u Tram Konak. U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì, cum'è in tutti i prughjetti, anu curatu di fà affari nantu à u tram senza vittime à nimu. Celil Anık, presidente di a Càmera di i Conduttori, hà dettu: "Ci sò solu metro, tram è taxi in i centri di grandi metropoli. Ùn ci hè micca una vittura privata. "Per questu mutivu, cum'è u presidente di a camera di i cummercianti, ùn aghju micca paura di a diffusione di tram è metro in questa cità", disse.

Una fine felice hè stata ghjunta in u stadiu Konak di l'investimentu in tram iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per un trasportu urbanu mudernu è cunfortu per l'ambiente. I cunduttori di taxi, chì sò trà l'elementi impurtanti di u settore di u trasportu, sò stati infurmati nantu à u Tram Konak, induve i prucessi di prova cuntinueghjanu, è a nova era chì principiarà in u trafficu. U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà scontru cù i membri di a Càmera di i Conduttori è i Cummercianti di l'Automobile di Izmir. In a riunione tenuta in a Sala di u Cunsigliu Municipale, sò state fatte diverse presentazioni annantu à l'effetti di a vita di u tram nantu à u trafficu di a cità, u novu ordine di trafficu chì si farà nantu à l'asse Halkapınar-Üçkuyular, è cumu i cunduttori di taxi seranu affettati da stu prucessu. Hè statu dichjaratu chì a tecnulugia di u tram hè u sistema di trasportu chì furnisce i livelli più bassi di emissioni di diossidu di carbonu è chì a densità di trafficu in a cità diminuirà cù a retirazzione di l'autobus nantu à a strada.

À a riunione, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Metropolitanu di Izmir Kader Sertpoyraz è u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Mehmet Ergenekon anu ancu fattu una presentazione.

Ùn vittimisimu nimu
Parlendu dopu à e presentazioni, u sindaco di a municipalità metropolitana, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì i tassisti anu ancu un compitu publicu è hà dettu: "Compiì i mo 14 anni cum'è sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir in un mese. Fighjemu sempre questu in u travagliu chì facemu : Facemu bè o male à i nostri citadini ? "Fighjemu in quale opportunità pudemu offre à i nostri citadini, chì inevitabbilmente saranu vittime da certi prughjetti", disse.

U sindaco Kocaoğlu hà continuatu cusì:
"Cum'è in e metropolis maiò di u mondu, vene in u centru di a cità cù veiculi privati ​​​​perderà è deve perde u so appellu. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, 11 km. Avemu avutu un metro. Avà hè 180 km cù u tram. Avemu un sistema di ferrovia. Cù l'iniziu di Konak Tram, a nostra capacità di purtà i nostri citadini à u centru di a cità più veloce, più còmode è più sicura aumenterà. Aumentendu u numeru di parcheggi in i punti di trasferimentu, assicureremu chì più sistemi ferroviari venenu à u centru di a cità. Aumenterete a vostra prufittuità senza aspittà in u trafficu è travagliendu in distanze brevi. U trasferimentu di 90 minuti hà cuminciatu à esse implementatu in Izmir per a prima volta in Turchia. È u trasportu più prezzu hè attualmente in Izmir. E persone à pocu redditu campanu in lochi luntanu da u centru. "Cù 90 minuti, cuntribuiscemu una media di 150 TL per persona per mese à i sacchetti di i citadini".

Cerchemu una suluzione per i minibus di u distrittu
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà continuatu e so parolle cusì: "Cumu i nostri cunfini crescevanu, mentre chì u trasportu publicu era dispunibule in 11 distretti, 30 distretti sò stati inclusi in u sistema cù u cambiamentu di a lege. Dunque, hè u dirittu naturale di altri distretti, cum'è Konak è Bornova, di prufittà di u sistema di trasportu publicu di a municipalità è di l'applicazione di prezzi. Assumimu chì facemu questu. A cumuna compra 1000 autobus è principia stu travagliu. In ogni casu, avemu pruvatu à ùn disturbà a situazione di i sindicati è e cooperative chì furnisce u trasportu publicu implementendu a pulitica di prezzu in modu equilibratu è fendu stu travagliu à certe ore. Ci sò persone chì facenu stu travagliu cum'è eredi da i so babbi è missiavu. Qualunque sia a situazione di u tassista, a situazione di i cunduttori di minibus in a cooperativa hè a stessa. Mentri avemu circatu di sviluppà a cità è di furnisce l'uppurtunità di travagliu per i ghjovani, simu di fronte à a decisione di lascià tanti amichi disoccupati. Allora avemu da stabilisce un sistema.

Avemu dettu, facemu una offerta. Ci deve esse un sindicatu o cooperativa in ogni distrittu. Chì sta unione assicureghja a cunnessione di quellu distrittu cù Izmir è a cumunicazione in u distrittu è cù i paesi. Chì ESHOT furnisce l'amministrazione. Ma ci hè un prublema in a nostra legislazione di offerta. E cooperative chì anu utilizatu u trasportu publicu in tutta a so vita ùn ponu micca participà à l'offerta. Perchè un certificatu di fine di u travagliu hè necessariu, quelli chì ùn anu micca fattura da una istituzione ufficiale ùn ponu micca participà à l'offerta. Tuttavia, e cumpagnie ponu participà à l'offerta. Stu prublema deve esse risolta da Ankara, da sopra. Aghju fattu ogni tentativu. Ma i cummercianti sò più prubabile di esse ascoltati chè noi. Ùn pudemu micca esce da sta situazione. Se aghju stabilitu un sistema, integraremu l'amici chì utilizanu u trasportu publicu in u nostru sistema è allargà a vita di u so travagliu. Ci sforzemu sempre di fà u megliu chì pudemu per voi scuntendu cù u nostru presidente è l'amichi ".

Celil Anık: "U sistema ferroviariu hè a realità di u mondu"
Celil Anık, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di i Conduttori è i Cummercianti di l'Automobile di Izmir, hà dichjaratu chì u sviluppu di i sistemi ferroviari hè una realità di u mondu è hà dettu: "Ci sò solu metro, tram è taxi in i centri di grandi metropoli. Ùn ci hè micca una vittura privata. "Per quessa, cum'è u presidente di a camera di i cummercianti, ùn aghju micca paura di a diffusione di tram è metro in questa cità", disse. Dichjarà chì a perspettiva di a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à i cummercianti hè assai diversa da l'altri cità è chì u sindaco Aziz Kocaoğlu ferma sempre à i cummercianti, Anık hà dettu: "Semu cuntenti di voi. Ùn ci scurdemu di quelli chì servenu i cummercianti. Sò ancu un membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Federazione Turca di Drivers è Automobile. Sò ciò chì succede in altre cità. Ùn aghju micca discriminazione trà i partiti pulitichi. "Esci è dumandate à altre cità", disse.

Ricordendu chì a municipalità metropolitana di Izmir hà riduciutu i diritti di licenza à 2008 TL dapoi u 5, a compra annuale di licenza hè stata aumentata à ogni 2 anni, è a regulazione riguardanti l'uffizii di taxi hà furnitu comodità à i cummercianti, Celil Anık hà dettu: "Vogliu ringraziu assai a Municipalità Metropolitana di Izmir. Semu assai piacè. Avemu una relazione fraterna cun elli. Ùn avemu micca necessariamente tuttu ciò chì vulemu. Ma ùn impediscenu micca a nostra strada. Ricevemu risposte pusitive à tutte e nostre dumande ragiunate. "Vogliu ringrazià vi per i vostri sforzi per assicurà chì u nostru travagliu funziona bè è ùn causa micca ritardi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*