BTSO hà vultatu a so faccia in Sudamerica

Bursa, a porta di a Turchia in u mondu, cuntinueghja a so ricerca di mercati novi è alternativi à piena velocità sottu a guida di BTSO. I rapprisentanti di u mondu cummerciale di Bursa, chì si sò trasferiti in a capitale argentina, Buenos Aires, dopu i so cuntatti in Sao Paulo, chì si trova à 11 mila chilometri da Turchia, anu attiratu ancu un grande interessu da e cumpagnie latinoamericane.

U mondu di l'affari di Bursa, chì hà riesciutu à esportà i beni è i servizii chì pruduce à i mercati di u mondu sanu, hè decisu à ghjunghje à una pusizioni più efficaci in Sudamerica in cunfurmità cù i scopi di sviluppu di Turchia basati in l'esportazione. Sottu a dirigenza di Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), i membri di BTSO, chì anu avutu riunioni bilaterali di cummerciale è visite istituzionali in Sao Paulo, Brasile cù una delegazione di circa 80 persone, anu vultatu a so strada in Argentina dopu i so cuntatti. I membri di BTSO, chì anu visitatu prima a Càmera di Cummerciu è Servizii argentina in a capitale di Buenos Aires, sò stati accolti da u presidente di a Cummissione di Exportazione è Importazione di a Càmera, Ignacio dos Reis, è i gestori di l'istituzione. Parlendu à a visita assistita da u membru di u Cunsigliu di BTSO Şükrü Çekmişoğlu è u membru di u Cumitatu Yusuf Ertan, Ignacio dos Reis hà dichjaratu chì sò state sviluppate novi pulitiche per aumentà u cummerciu in Argentina è chì si preparanu per una nova svolta in u cummerciu esteru. Enfatizendu chì l'ecunumia di Bursa hà un putenziale forte, dos Reis hà enfatizatu chì volenu firmà novi cullaburazioni trà i dui paesi in cuuperazione cù BTSO.

"A NOSTRA EFFICACIA IN U MARCATU SUD AMERICA AUMENTARÀ"

Şükrü Çekmişoğlu, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, hà dettu chì Bursa hà realizatu 2017 miliardi di dollari di esportazioni in 14 è hè a seconda cità esportatrice più grande in Turchia dopu Istanbul. Esprimendu chì cum'è a Camera, i so membri volenu aumentà u so potenziale di cummerciu esteru è chì anu u scopu di esportà 2023 miliardi di dollari in 75, Çekmişoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, avemu tenutu a nostra prima urganizazione cumpleta in Argentina. Cum'è u mondu cummerciale Bursa, vulemu ghjucà ancu un rolu attivu in u mercatu sudamericanu. Mentre chì e nostre esportazioni da Bursa à l'Argentina eranu 2017 milioni di dollari in 28,5, e nostre impurtazioni eranu à u livellu di 15 milioni di dollari. Vulemu elevà queste figure à livelli assai più alti cù cunnessione cummerciale novi è forti ".

In u prugramma di u secondu ghjornu di a delegazione BTSO in Argentina, si sò tenuti riunioni di cummerciale bilaterali. L'imprese argentine anu mostratu un grande interessu in e riunioni chì sò tenute cù e cumpagnie chì operanu principalmente in i settori di sistemi ferroviari, machini, spazii, aviazione è difesa.

"A DISTANZA DI L'ARGENTINA CU BURSA HA RIDUTTA"

A cumpagnia argentina BK Group Commercial Manager Mariano Moster hà dichjaratu ch'elli anu una sucietà chì eseguisce e prucedure doganali. Dichjarà chì vedenu e riunioni di cummerciale bilaterali urganizate da BTSO cum'è una opportunità impurtante per stabilisce novi rilazioni cummerciale cù cumpagnie di Turchia, Moster hà dettu: "U guvernu in Argentina sguassate gradualmente assai ostaculi à u cummerciu cù e decisioni chì piglia. I discorsi quì furnisceranu ancu opportunità assai impurtanti per u cummerciu trà i dui paesi. Sapemu chì l'industria di l'automobile, di i pezzi di ricambio è di a machina hè forte in Bursa. L'Argentina hà ancu bisognu di tali cumpagnie. Pensu chì a distanza trà l'Argentina è Bursa hè diminuita ", disse.

Roberto Luis Hodes Gerente, Segretariu di a Càmera di l'Aviazione in Argentina, hà dettu chì hà tenutu riunioni di cummerciale bilaterali sia per a so propria cumpagnia sia per e cumpagnie chì operanu in u settore di l'aviazione. Dichjarà chì hà osservatu chì ci hè l'uppurtunità di travaglià in modu efficiente cù l'imprese Bursa, Gerente hà dettu: "E riunioni chì avemu fattu aumenteranu ancu l'affinità cummerciale di e cumpagnie Bursa cù i nostri membri di a camera. Vulemu ringrazià BTSO per questa urganizazione. Andaraghju sicuramente à Bursa in u mo prossimu viaghju in Europa ", disse.

"A GRAN OPPORTUNITÀ IN BRASILE È ARGENTINA"

Metin Ertufan, u rappresentante di vendita regionale di Nukon Americas, hà dettu chì, cum'è fabricatori di macchinari da Bursa, hè una fonte d'orgogliu per esse in mercati cusì distanti. Ertufan hà dettu: "Avemu avutu riunioni impurtanti sia in Brasile sia in Argentina in quantu à espansione u mercatu. Continueremu à rapprisintà u mondu cummerciale di Bursa in questi mercati in u megliu modu pussibule ".

Beka Mak Marketing Manager Mesut Akyapak hà dettu chì operanu nantu à i prucessi di taglio di metalli. Akyapak hà dettu chì l'America di u Sudu hè un mercatu cù quale sò in cuntattu, ma ùn ponu ancu fà vendite, aghjustendu: "Avemu fattu cunnessioni serii soprattuttu in Argentina. Speremu di trasfurmà questu in un ordine prestu. U mercatu sudamericanu hè in strada per a rinascita. Hè assai impurtante per catturà questu in u tempu. Vogliu ringrazià BTSO per l'urganizazione di sta urganizazione ".

U direttore finanziariu di B Plas, Eşref Akın, hà dettu ancu chì l'urganizazione di BTSO per u Brasile è l'Argentina era stimulanti per l'imprese. Dichjarà chì anu avutu discussioni utili nantu à a produzzione di aerei in Brasile è in Argentina, Akın hà dettu: "Ci sò opportunità di cummerciale quì. L'impurtante hè chì vulemu trasfurmà queste opportunità in affari. Vogliu ringrazià a nostra Camera per avè furnitu queste opportunità ".

MINISTERIU DI ECONOMIA È SUPPORTU KOSGEB

L'attività di BTSO cum'è a furmazione, a cunsulenza è e riunioni di cummerciale bilaterali in u scopu di i prughjetti Ur-Ge sò supportati da u Ministeru di l'Ecunumia. Cumpagnia in i settori di machini, sistemi ferroviari, spazii, aviazione è difesa, chì sò realizati in u corpu di BTSO, anu participatu à viaghji di cummerciale in Brasile è Argentina. KOSGEB furnisce ancu un sustegnu significativu à i viaghji di cummerciale internaziunali urganizati in u scopu di u Prughjettu Global Fair Agency di a Camera. KOSGEB offre supportu finu à 3 mila TL per i paesi vicini è finu à 5 mila TL per i paesi distanti per e spese di cumpagnie participanti cum'è trasportu, alloghju è tariffi di guida. BTSO sustene ancu ogni membru chì applica, finu à 1.000 TL, duie volte à l'annu. membri di BTSO, www.kfa.com.tr Pudete uttene infurmazioni detallate nantu à e fiere è dumandà à l'urganisazioni ligati à i so settori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*