Bursa hà preparatu u so viaghju di l'innovazione cù l'Automobile Naziunale

Bursa si prepara à u so viaghju d'innuvazione cù l'automobile naziunale
Bursa si prepara à u so viaghju d'innuvazione cù l'automobile naziunale

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dichjaratu chì u prughjettu di l'automobile naziunale di Turchia, chì a fundazione hè stata stabilita in Gemlik, hè una nova tappa per l'industria di u paese è hà dettu: "In Bursa. , useremu u talentu di pruduzzione chì avemu per rializà u sognu di 60 anni di u nostru paese ". I fundamenti di a nostra fabbrica sò stati posti. "Aspittemu cun grande eccitazione chì a nostra prima vittura esce da a linea". disse.

U presidente Burkay hà ricurdatu chì u prughjettu di l'automobile naziunale hè statu implementatu cù u mottu "Viaghju à a Nova Lega" per creà l'ecosistema di mobilità di Turchia è hà dettu: "U nostru sognu, chì hà iniziatu cù a "Rivoluzione" in u 1961, hè finalmente diventatu una realità sottu a dirigenza. di u nostru presidente. Chì a nostra fabbrica induve a prima vittura elettrica domestica è naziunale serà prodotta, chì hè un passu storicu per l'ecunumia di u nostru paese, sia benefica per Bursa è u nostru paese. Aspittemu avà cun grande eccitazione chì a nostra prima vittura abbanduneghja a linea. "Vogliu sprime a nostra gratitudine à u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru guvernu, u nostru Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, u Signore Mustafa Varank, u nostru Gruppu d'Intraprisa Automobile di Turchia è u presidente TOBB, u Signore Rifat Hisarcıklıoğlu, chì ci hà fattu fieru di rializà u paese naziunale. prughjettu di l'automobile cù a fiducia chì anu in u nostru mondu cummerciale ". disse.

TRANSFORMATION MOVE IN BURSA ECONOMIA

İbrahim Burkay hà ricurdatu chì BTSO hè stata una di e prime urganisazioni à annunzià u so sustegnu à a produzzione naziunale di l'automobile, è hà dichjaratu chì anu agitu in cuuperazione cù l'Uffiziu di Investimenti Presidenziale è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia in questu cuntestu. Dichjarà chì a trasfurmazioni passa da a produzzione cunvinziunali à l'industria media-alta è alta tecnulugia hà cuminciatu à dà risultati cù i prughjetti chì anu implementatu in Bursa in l'ultimi 7 anni, u sindaco Burkay hà dettu: "Prughjetti focalizzati in alta tecnulugia cum'è TEKNOSAB, KOBI OSB, BUTEKOM, Model Factory è BUTGEM, investimenti in risorse umane è "Cù i nostri stabilimenti logistichi di sviluppu, simu pronti à mustrà u talentu di pruduzzione di Bursa in u nostru prughjettu di l'automobile domestica". disse.

BTSO hà cuminciatu à travaglià per rializà u sognu di Turchia

In riferimentu à u travagliu realizatu nantu à u prughjettu di l'automobile domestica in Bursa, u presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "Cù i studii di R&D chì realicemu in BUTEKOM, vulemu ghjunghje à un standard impurtante in l'emissioni di diossidu di carbonu riducendu u pesu di u veiculu è u cunsumu di carburante. di l'automobile domestica. Avemu ancu finitu a nostra preparazione di prughjettu cù u scopu di stabilisce un "Centru di Eccellenza di Veiculi Elettrici". In questu cuntestu, furmà u persunale tecnicu espertu nantu à i veiculi elettrici cù i prugrammi di cursu chì urganizeremu in BUTGEM inseme cù a Scola Professionale di Scienze Tecniche di l'Università di Bursa Uludağ. A Scola Professionale di Scienze Tecniche di l'Università di Bursa Uludağ hà iniziatu l'educazione ammettendu 40 studenti à u prugramma di tecnulugia di veiculi ibridi è elettrici chì serà apertu quist'annu. L'esistenza di a nostra Università Uludağ è l'Università Tecnica di Bursa, u livellu di cumpetenza ghjuntu da i nostri ghjovani graduate da e nostre facultà di ingegneria, ci offre grandi opportunità per u successu di u prughjettu di l'automobile domestica è per noi di inizià una nova mossa di sviluppu da Bursa. Studii di R&D è innuvazione in cuuperazione publica - industriale - universitaria daranu guadagni significativi à l'ecunumia di a nostra cità è di u paese. Cù tutti i nostri investimenti è risorse, continueremu à cuntribuisce à u più altu livellu à u prughjettu di l'automobile domestica, chì hè u più impurtante sfondu di a nostra mossa tecnologica naziunale. "Continueremu à esse u più grande sustenitore di tutti i passi fatti per fà a nostra vittura naziunale una marca internaziunale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*