Timbro Türk Loydu per Ferrovie

Türk Loydu hè una "Organizazione Numinata", chì opera cum'è Autorità Naziunale di Sicurezza è Istituzione Reguladora di Settore in u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, da a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria per valutà e qualificazioni naziunali per i veiculi ferroviari, è un "Corpi di Valutazione". ' per realizà attività di certificazione è valutazione in u scopu di COTIF. Autorizatu cum'è.

Protokollu d'autorizazione preparatu basatu annantu à l'Articulu 655 di u Decretu Legge nantu à l'Organizazione è i Dveri di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni N ° 8, a Cunvenzione di Trasportu Internaziunale per Ferrovia (COTIF) registrata da a Legge N ° 5408 è i Veiculi Ferroviari. Regolamentu di Registrazione è Registrazione 06.02.2018. Hè stata firmata mutualmente in XNUMX cù a participazione di Türk Loydu è ufficiali DDGM.

Cù u protokollu firmatu, Türk Loydu hà datu l'autorità di "Corpo Designatu" (De-Bo) per valutà, rappurtate è certificà i veiculi ferroviari secondu e qualificazioni naziunali. Inoltre, Türk Loydu hè autorizatu cum'è "Entità di Valutazione" per fà una valutazione di conformità per i veiculi ferroviari in cunfurmità cù e Prescrizioni Tecniche Uniformi preparate da l'Organizazione Intergovernativa per u Trasportu Ferroviariu Internaziunale (OTIF), di quale u nostru paese hè ancu membru.

U Direttore Generale di DDGM u Signore hà assistitu à a riunione induve u protocolu in quistione hè statu firmatu. İbrahim Yiğit, Capu di u Dipartimentu di Sicurezza è Autorizazione Mr. İlksen Tavşanoğlu è u Capu di u Dipartimentu di Pulizzia Mr. Ospitatu da Saim Kemal Erol, Direttore Generale Alper Eralp, Direttore di u Settore di l'Industria è di Certificazione Ayfer Adıgüzel, u Manager di u Dipartimentu di l'Energia è i Trasporti Hasan Müftüoğlu è u Manager di Prughjetti Ferroviari Özcan Aslan anu assistitu in nome di Türk Loydu.

Fà una valutazione dopu à a ceremonia di firma, Türk Loydu Conformity Evaluation Services Inc. General Manager Alper Eralp hà dettu; Anu dichjaratu chì u travagliu longu di Türk Loydu in l'arena internaziunale cuntinueghja ininterrottamente è chì anu aghjustatu novi spazii cum'è servizii ferroviari, energia nucleare è energia rinnuvevule à a so gamma di servizii, è chì in 2018, Türk Loydu allargarà ancu e so fruntiere cù i servizii chì furnisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*