DHMI diventerà una marca globale

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ) hè stata autorizata à stabilisce una sucietà fora di Turchia per trasfirià a so sperienza à e cumpagnie à l'esteru è hà dettu: "DHMİ diventerà avà una cumpagnia globale. marca." disse.

In a so dichjarazione, Arslan hà dichjaratu chì tutti, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, anu travagliatu duru per 15 anni per chì a compagnia aerea sia u "modu di u populu", è questu ùn hè micca in vanu, aghjustendu chì a Turchia cuntinueghja. per esse u paese chì hè cresciutu u più in l'aviazione in l'ultimi anni.

Apuntendu chì ùn hè micca faciule di sviluppà è espansione l'industria di l'aviazione in Turchia, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Passi assai audaci anu da esse fattu. A più grande di queste decisioni era a liberalizazione di l'aviazione. L'applicazioni Build-operate-transfer (BOT) seguitanu. Mentre faciamu questu, di sicuru, certi persone criticavanu "U statu hè privatizatu" è "u statu hè vindutu". Di sicuru, ùn era micca fàciule à vene à issi ghjorni, ma s'è vo pigliate i passi chì credi chì sò in l'intaressu di u vostru paese cun curagiu è determinazione, un grande successu serà senza dubbitu. Di novu, avemu fattu un altru passu gigante per espansione ulteriormente a nostra aviazione è custruemu u più grande aeroportu di u mondu in Istanbul. Parechji avversari, sia in u paese sia fora di u paese, sò stati contru à sta decisione, è anu fattu u so megliu per ùn avè micca custruitu l'aeroportu. Cuntinuvemu a nostra strada senza alcuna esitazione è prestu apremu u nostru aeroportu à u serviziu. Questi sviluppi anu allargatu a Direzzione Generale di DHMI è avà hè ora di apre à u mondu ".

Ricordendu chì anu permessu à u settore privatu cù a decisione di liberalizazione è dopu l'applicazioni di u mudellu BOT, Arslan hà dettu chì emergenu novi rivali per a Direzzione Generale DHMI è sta cumpetizione hà allughjatu a strada per l'istituzione.

Enfatizendu chì u mudellu BOT hè cunnisciutu in u mondu cum'è u "mudellu turcu" è chì insegnanu stu mudellu à l'operatori di u settore privatu è ancu à u mondu, Arslan hà dettu:

"Avemu creatu sinergia mutuale. Tuttu chistu era una rivoluzione. U sicondu passu di sta rivoluzione hè stata a privatizazione parziale. Avemu fattu i nostri arrangiamenti legali cù u sustegnu di u nostru presidente è u primu ministru. Dopu sti arrangiamenti, avemu trasferitu i diritti di funziunamentu di e facilità chì avemu fattu à u settore privatu cù u BOT, in u scopu di l'accordi di affittu firmati. Cusì, allargendu u mudellu di cooperazione publicu-privatu, avemu ancu furnitu guida à altri settori in u paese. Avà hè u tempu di andà à l'esteru. Per questu, tutti i tipi di infrastruttura sò pronti ".

Arslan hà rimarcatu chì cù a decisione di u Cunsigliu di Ministri publicata in u ghjurnale ufficiale di ieri, a Direzzione Generale di DHMI hè stata autorizata à stabilisce una cumpagnia à l'esteru, è hà dichjaratu chì questu modu, l'ostaculi davanti à l'apertura di l'istituzione à l'istituzione. mondu sò stati cacciati.

Spieghendu chì u risparmiu serà cummercializatu à l'esteru cù u stabilimentu di a ditta cumpagnia, Arslan spiegò chì farà questu in dui maneri.

U Ministru Arslan hà dettu:

"U primu hè di insegnà a nostra sperienza à i paesi è l'imprese di questi paesi, è in ritornu, creanu un novu ingressu per u nostru paese. U sicondu hè strutturatu per fà a ghjente dì: "Ci hè avà DHMI in u mercatu straneru", per seguità l'offerta à l'esteru è per espansione u voluminu di l'affari pigliendu. Avemu creatu l'infrastruttura per questu prima, avemu preparatu a nostra legislazione. Avà, dopu à sta tappa, avemu da creà una unità di sviluppu cummerciale. Quì, i nostri amichi ricercheranu i mercati mundiali, fighjanu l'opportunità à l'esteru, seguitanu i tenders aperti, travaglià nantu à i metudi di mudellu necessarii per entra in questi mercati in u quadru di a cunniscenza di DHMI, è preparanu un pacchettu di pruposta per a gestione per furmà novi cullaburazioni quandu hè necessariu. ."

Dichjarà chì u so prossimu scopu hè di trasfurmà DHMI in una marca globale, Arslan hà dettu: "Questu hè estremamente impurtante per noi. Questu hè u nostru prossimu scopu, spergu chì l'avemu rializatu ". usatu a frasa.

Arslan hà dichjaratu chì u capitale di a cumpagnia DHMI, chì serà stabilitu à l'esteru, pò esse aumentatu finu à 100 milioni di dollari, è chì più di 50 per centu di u capitale di a cumpagnia, i puteri di gestione è e rispunsabilità appartene à DHMI.

Rimarchendu chì u capitale nominale di a cumpagnia da esse stabilitu serà determinatu da u Cunsigliu di Amministrazione di DHMI in cunfurmità cù l'ugettivi in ​​u Programma Generale di Investimenti è Finanziamenti di l'annu, Arslan hà dettu chì a ditta cumpagnia hè prevista per cumincià à operare in l'annu. prima mità di questu annu.

Arslan hà nutatu chì u paese induve a cumpagnia serà stabilita serà determinata secondu i campi principali di l'attività per esse cummercializati è l'accordi di cummerciale liberu di i paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*