I membri di l'ERDEF sò ghjunti in Erzincan cù l'Eastern Express

In u 100 anniversariu di a liberazione d'Erzincan da l'occupazione nemica, u presidente Selahattin Ayvaz è i membri di a fundazione di l'ERDEF (Federazione di l'Associazioni Erzincan) sò venuti à Erzincan cù l'Eastern Express per participà à l'avvenimenti di liberazione.

U presidente di l'ERDEF, Selahattin Ayvaz, è i membri di l'associu sò stati accolti in a stazione ferroviaria di Erzincan da u sindaco di Erzincan Cemalettin Başsoy è l'autorità municipali. À u prugramma di accolta tenutu à meziornu u luni 12 di ferraghju, un brevi spettaculu hè statu realizatu da a squadra di Folklore di a municipalità di Erzincan è un rinfrescante hè statu servutu à i residenti Erzincani chì venenu da fora di a cità.

Fendu una dichjarazione dopu, u sindaco di Erzincan, Cemalettin Başsoy, hà dettu: "Cilibràmu u 100u anniversariu di a nostra indipendenza cun entusiasmu. Oghje, avemu accoltu u presidente ERDEF Selahattin Ayvaz è i membri di a fundazione. "I nostri prugrammi di celebrazione continuanu cù diversi avvenimenti cù a participazione di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım". Dittu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*