15 più autobus da Istanbul à Sister City Sarajevo

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal hà accoltu Salko Bukvarevic, Ministru di Veterani di Guerra di a Federazione di u paese fraternu di Bosnia-Erzegovina.

U Ministru di i Veterani di Guerra di a Federazione di Bosnia-Erzegovina, Salko Bukvarevic, hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal in u so uffiziu in l'edificiu di a municipalità di Saraçhane.

Salko Bukvarevic, chì hà ringraziatu a Turchia, u presidente Recep Tayyip Erdogan, l'IMM è u populu turcu per a fratellanza dimustrata à elli, hà dichjaratu ch'ellu hè ancu un veteranu di a Guerra di Bosnia.

Esprimendu chì u so duvere cum'è ministru hè di impiegà veterani di guerra è di sustene li in diverse questioni, Bukvarevic hà dettu chì volenu a continuazione di u sustegnu datu da a Turchia è a Municipalità Metropolitana di Istanbul à a Bosnia.

U sindaco Mevlüt Uysal, esprimendu chì sò felici di accoglie u ministru in visita in Istanbul, hà dettu chì a Bosnia hà un locu speciale in u core di u populu turcu è chì Sarajevo è a municipalità metropolitana di Istanbul sò state cità sorelle dapoi u 1997.

Ricordendu chì anu donatu 45 autobus rinnuvati per cuntribuisce à u trasportu publicu di Sarajevo, u presidente Uysal hà dettu: "In più di questi, manderemu 15 autobus chì avemu preparatu à Sarajevo assai prestu, è compieremu u numeru di autobus chì avemu. donatu à 15 ".

Dichjarà chì 5 mila metri d'acqua è pompe d'acqua sò stati consegnati à l'Amministrazione di l'Acqua di Sarajevo in settembre scorsu, Uysal hà dettu: "A nostra municipalità hè pronta à cooperà cù a Bosnia è a nostra cità surella Sarajevo in ogni prublema in u prossimu periodu". U Cunsigliu di u presidente İsmail Hakkı Turunç hà participatu ancu à a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*