U sistema di trasportu publicu mudernu hè intrutu in serviziu in l'armata

Unu di i prughjetti di cambiamentu è trasfurmazioni di a Municipalità Metropolitana di Ordu hè statu messu in serviziu cù una ceremonia. Migliaia di citadini anu assistitu à a ceremonia di cummissione in Cumhuriyet Square cù u slogan "A Trasformazione Moderna in u Trasportu Pùblicu hè in u Nostru Armata".

In u novu sistema, chì furnisce u serviziu cù un totale di 340 veiculi novi è muderni invece di circa 177 vechji veiculi di trasportu publicu, i cunduttori in i veiculi viole è bianchi seranu in uniforme, è i citadini puderanu viaghjà in modu sicuru è piacevule. eliminendu i prublemi di pagà e tariffu cù carte intelligenti. L'interruzioni in u trafficu per via di carica è scaricamentu fora di a fermata di l'autobus finiscinu ancu cù u novu sistema.

U guvernatore di Ordu Seddar Yavuz, i deputati di Ordu di u Partitu AK Oktay Çanak è Metin Gündoğdu, u sindaco di a municipalità metropolitana Enver Yılmaz è a so moglia Yeter Yılmaz, u vice sindaco di a municipalità metropolitana Ahmet Çoruh, u secretariu generale di a municipalità metropolitana Bülent Civelek è a so moglia Nazan Civelek anu assistitu à a cerimonia di Altırdu. distrettu Cumhuriyet Square , OSKİ Direttore Generale Fatih Yürük, Chief Public Prosecutor Mehmet Ayaz, Ordu University Rector Prof. Dr. Tarık Yarılgaç, u capu di a polizia provinciale Mehmet Erdağan, u sindaco di Altınordu Engin Tekintaş, u presidente provinciale di u Partitu AK Uğur Çelenk, u presidente provinciale di MHP Köksal Yılmaz, u cumandante di a gendarmeria provinciale Asst. J. Asst. Murat Yılmaz, u presidente di l'ORDEF Celalettin Dervişoğlu è i citadini anu assistitu.

Dopu à u discorsu di Ordu Altınordu, u presidente di a Cooperativa di Conduttori di Minibus è Bus Drivers, Adem Yavuz, chì hà ringraziatu u Sindaco Metropolitanu Enver Yılmaz per a so prumessa, u Sindaco Enver Yılmaz hà spartutu i so sentimenti è pinsamenti.

MAYOR YILMAZ, "OGGI AMU ARRIVU UNA ERA IN TRASPORTU PUBLICU"

Dichjarà chì sò assai felici d'avè cumpletu a prumessa ch'elli anu fattu in 2014, u sindaco Yılmaz hà dettu: "A struttura di trasportu in u nostru distrittu era cusì cumplicata chì avemu realizatu stu prucessu in u modu più sanu". Ricordendu chì un minibus chì partendu da Kumbaşı hè andatu à l'Hospital di u Statu in quasi 1.5 ore, u sindaco Enver Yılmaz hà dettu: "Avemu ricevutu supportu prufessiunale per stu prughjettu in 2015. Avemu riunitu cù i nostri cummercianti di cunduttori è hà dettu chì duvete fà u travagliu nantu à u novu trasportu publicu. Anu ancu realizatu un studiu seriu in tutta a Turchia è ci anu dettu: "Avete ragione, femu stu travagliu". Oghje, avemu intrutu in una nova era in u trasportu publicu cù un sistema completamente tecnologicu. Speremu, vedemu i nostri difetti è gestisce u prucessu in u megliu modu pussibule in una settimana. I nostri grandi autobus nantu à a nostra strada custiera seranu operativi da oghje. Dopu stu periodu di transizione, u nostru sistema serà cumplettamente stabilitu. Cumhuriyet Square serà avà u centru di trasportu publicu (TUM). Avemu principiatu i codici di rotta da 1 è dipintu i nostri veiculi in viola è biancu è offre un serviziu di classe mundiale à i nostri citadini. Da oghje, u nostru Ordu hà un serviziu chì darà un esempiu per altre pruvince. Avemu riunitu 52 cooperative. Vulemu include i nostri distretti in stu sistema. "I nostri citadini ponu aduprà l'applicazione di smart card sia nantu à a funivia è in bicicletta intelligente", disse.

“C’È UN GRAN CAMBIAMENTO IN ORDU”

U sindaco Enver Yılmaz, enfatizendu chì anu purtatu una nova era à a cità di Ordu cù i servizii furniti, hà dettu: "Avemu avà cuminciatu à offre bellezze visuali in a superstruttura di una cità chì a so infrastruttura hè stata cumpletata. Avemu sbarazzatu di i prublemi di infrastruttura in u nostru distrittu Altınordu è cuminciamu i travaglii di superstruttura. Avemu finitu i nostri investimenti infrastrutturali in 19 di i nostri 14 distretti. Oghje, ùn si parla mancu più di u prublema di a basura chì si campa in u nostru Ordu dapoi anni. Avemu dettu chì avemu da eliminà u prublema di basura è avemu fattu. A basura hè stata scaricata in forma di discaricamenti salvatichi in 23 posti in a nostra cità. Dopu avè risoltu u prublema di basura, avemu da principià avà à generà l'electricità da a basura mentre cuminciamu à guadagnà soldi. Implementemu u nostru Prughjettu Melek Park in a zona induve si trova l'antica zona di basura. Un grande cambiamentu hè accadutu in i lochi induve avemu chjusu à u trafficu è rinnuvatu l'esterni. "Ora l'edificazioni sò uniformi è culori armonii", disse.

“L’ORDU È UNA PROVINCIA DOVE VIVIA A GENTE FELICE”

U sindaco Yılmaz hà dettu à i citadini chì anu assistitu à a cerimonia di messa in carica una infurmazione chì u Vicepresidente di u Partitu AK è u presidente di e Politiche Suciali Öznur Çalık hà spartutu cun ellu, è hà dettu: "Caru Vicepresidente Öznur Çalık, in un sondaghju realizatu, 83% di i nostri citadini di Ordu sò assai felici in questa cità in quale campanu ", disse. Stu risultatu di l'inchiesta ci hà ancu fattu felici. Da u 2019, continueremu à esse una pruvincia chì mantene ogni prumessa è si mette cum'è un esempiu in a so regione. A nostra bella Ordu, induve a ghjente felice campa, vede da avà boni investimenti. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu eliminatu u debitu chì avemu pigliatu cun 320 milioni di TL. Ordu hè l'unica pruvincia metropolitana in Turchia chì ùn hà micca debitu. Stu orgogliu appartene à tutti noi. Cù l'apertura di u circondu è l'intruduzioni di u trasportu publicu, ci sarà un grande sollievu in u trafficu di a cità. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​cuntribuitu, in particulare u nostru presidente, è speru chì u nostru serviziu di trasportu publicu serà beneficu per a nostra cità", disse.

Deputy GÜNDOĞDU, "STI SERVIZI PORTARÀ ORDU À L'AVVENU"

In u so discorsu, u diputatu Metin Gündoğdu hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u Signore Enver Yılmaz, per u cambiamentu realizatu da a Municipalità Metropolitana di Ordu. Dichjarà chì a pruvincia d'Ordu riceve avà i servizii chì si merita cum'è una municipalità metropolitana, u deputatu Gündoğdu hà dettu: "Vogliu ringrazià assai per stu serviziu in u trasportu publicu. Ci hè un grande cambiamentu in u nostru esercitu, cusì questi ringraziamenti ùn sò micca abbastanza. Apriremu a prima tappa di u circondu di Ordu versu marzu è aprili. "Questi servizii purteranu a nostra cità in u futuru", disse.

MP ÇANAK, "U NOVU Türkiye STA ORA SPOILA U GOCCU À TABELLA"

U deputatu Oktay Çanak hà rimarcatu chì ci era persone chì eranu scomode chì Ordu diventenu una cità metropolitana, ma poi si tacenu quandu anu vistu i servizii è disse: "Ci era pulitichi chì dicenu chì esse una cità metropolitana dannu u nostru Ordu, ma u nostru presidente. hà dettu u cuntrariu è hà dichjaratu chì avemu da guadagnà assai. Avà accumpagnemu sti guadagni inseme. Stu novu sistema, preparatu dopu à mesi di travagliu, hè solu unu di i nostri rializazioni. L'armata hè in crescita sia socialmente sia fisicamente. Türkiye cuntinueghja à distrughje i nidi terroristi cù operazioni transfrontaliere. Avà u novu Türkiye disturba u ghjocu à a tavula. U nostru stimatu presidente è cumandante in capu Recep Tayyip Erdoğan batte u pugnu nantu à a tavula. Scaglieremu ogni urganizazione chì pone un periculu per noi attraversu operazioni transfrontaliere. "Sapemu i nostri nemici à l'esteru, ma ùn capiscemu micca cumu duvemu mette e voci discordanti chì venenu da u paese", disse.

GUVERNATORE YAVUZ, "A TURCHIA HA FATTU UNA RIVOLUZIONE TRANQUILLA"

Mentre u guvernatore di Ordu Seddar Yavuz hà ringraziatu u sindaco Enver Yılmaz è tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'implementazione di u novu sistema di trasportu publicu, hà dettu: "A Turchia hè un paese chì hè oghji autosufficiente è in constante sviluppu, in particulare in l'industria di difesa. Pruvanu di chjappà u nostru paese, chì face una rivoluzione silenziosa. Indipendentemente da a nostra ideologia, duvemu sforzà per esse un paese induve tutti quelli chì amanu a Türkiye si tenenu a manu. Semu avà un paese riccu è prusperu. L'amore è l'affettu ci portanu à u futuru inseme. "L'oppressi anu una sola speranza, è questu hè Turchia", disse.

Dopu à i discorsi, i membri di u protocolu anu tagliatu a cinta per l'apertura di u novu sistema di trasportu publicu inseme. Cù u tagliu di a cinta, una era in u trasportu publicu in a pruvincia di Ordu hè finita è una nova era principia in quale un sistema di trasportu publicu mudernu serà implementatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*