TÜDEMSAŞ Riceve 750 Ordine Naziunale di Carru di Carga

TÜDEMSAŞ, chì hà operatu cum'è a più grande impresa industriale di Sivas per più di 78 anni è hè diventata una fonte di ingressu per quasi ogni famiglia durante stu periodu, hà ottenutu parechji primi chì anu cuntribuitu à u sviluppu di e ferrovie di u paese. Türkiye Railway Makinaları Sanayi A.Ş hè stata creata in u 1939 per fà u mantenimentu è a riparazione di vagoni di merci è locomotive a vapore. (TÜDEMSAŞ) hà migliuratu stessu in quantu à l'infrastruttura tecnica è e facilità cù u tempu; Hà fattu u so primu vagone di merci in u 1953, è hà messu in serviziu a prima locomotiva a vapore domestica di u nostru paese, BOZKURT, in u 1961.

TÜDEMSAŞ, cum'è era ieri, hè u centru di produzzione di vagoni di merci di u nostru paese cù i so studii R&D è i vagoni di merci di nova generazione chì pruduce attraversu questi studii.

Dapoi a so creazione, circa 25 mila novi carri di merci sò stati pruduciuti in TÜDEMSAŞ, è quasi 350 mila carri sò stati mantinuti è riparati. TÜDEMSAŞ, per sviluppà è espansione l'industria ferroviaria domestica è naziunale in cunfurmità cù l'obiettivi 2023 Vision è 2035 stabiliti da u statu; Incuraghjendu u settore privatu, cuntribuisce significativamente à novi investimenti in Sivas è creanu novi spazii di travagliu per a ghjente di a regione.
Grazie à l'investimentu tecnologicu è i cambiamenti di u sistema fatti in l'ultimi anni, TÜDEMSAŞ hè diventata una sucietà glubale chì compete cù cumpagnie in Europa è produce prudutti cumpetitivi chì sò accettati in u mondu. A piattaforma di nova generazione è i vagoni di trasportu di cuntainer, u vagone di trasportu di minerale chjusu completamente automaticu è u vagone di trasportu d'oliu riscaldatu chì avemu pruduciutu naziunale è lucale in l'ultimi anni 3; Cù u so pesu di tara chì hè almenu 2 tunnillati più bassu di i so equivalenti è e so caratteristiche funzionali superiori, hè a megliu qualità di a so classe in Auropa è in u nostru paese, è hà cuminciatu à esse preferitu principalmente per i carichi domestici è internaziunali. trasportu.

U disignu, a pianificazione di u prughjettu, i prucessi di prova è di certificazione di u Carru Naziunale di Carga di a Nova Generazione, chì hè una di e trè tappe di u Prughjettu di u Trenu Naziunale, sò stati finiti in un cortu periodu di 3 anni, è a produzzione di massa hà iniziatu è 55 d'elli sò stati. mette in serviziu. Da marzu 2018, 150 Vagoni Naziunali di merci seranu consegnati, è 750 ordini più sò stati ricevuti per u prossimu periodu di dui anni. Inoltre, l'ordine per 3-4 diversi tipi di vagoni di merci di nova generazione sò stati ricevuti, è a capacità di produzzione hè stata cumpleta, cumpresu 2020.

In u so discorsu à u publicu in SİVAS u dicembre 10, 2017, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu; Enfatizendu chì anu piazzatu Sivas à u centru di tutte e rete ferroviaria, hà dettu: "Rifforzemu TÜDEMSAŞ per l'esportazioni è per i bisogni di u nostru paese. "Questu cunvene à Sivas, chì hè u centru di produzzione di i carri di merci di u nostru paese". In cunfurmità cù e so dichjarazioni, TÜDEMSAŞ, chì seguita da vicinu l'attuali sviluppi in u settore ferroviariu à scala glubale è cuntribuisce almenu 10 milioni di TL in cash à l'ecunumia di Sivas ogni mese, hà ancu scopu di esportà i so prudutti à l'estero u più prestu pussibule. aumentendu a so capacità.

Per d 'altra banda, cù l'infrastruttura è a cunniscenza esistenti di a Cumpagnia, hà i mezi è a capacità di cuntribuisce à i prughjetti di l'Industria di Difesa Naziunale è di l'Automobile Naziunale, se ne necessariu, è di cumpiendu bè un compitu assignatu. Tuttavia, hè statu dettu chì ùn saria micca raziunale per TÜDEMSAŞ, chì ùn hà micca prublemi di cummerciale per risponde à i crescenti bisogni di vagoni di merci di u paese è di a regione è hà assuciatu l'obbligazione di locomotive versu u scopu di diventà u centru di vagone di merci di u paese. , per abbandunà u settore di i carri di merci è fucalizza nantu à l'industria di l'automobile è di a difesa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*