U marittimu turcu hè discututu in Antalya

Antalya, a capitale di u turisimu, accoglierà u Pannellu "Panoramica Marittima Turca" u venneri 2 di marzu à 16.00. Antalya Metropolitan Municipality Mayor Menderes Türel è i sottusecretarii di u Ministeru di Trasportu, Ambiente è Cultura, ufficiali DTO è esperti assisteranu à u panel, chì hè stata urganizata per aumentà l'interessu in Turchia marittima. U pannellu serà trasmessu in diretta nantu à Habertürk TV.

A cità mundiale Antalya, chì hè a stanza d'ospiti di Turchia, accoglierà una riunione impurtante. Venneri, 2 di marzu, à 16.00, un panel intitulatu "Un sguardu à a marittima turca, marittima sicura in mari puliti" si terrà à u molo di Kaleiçi Yacht Harbour. U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel, u sottusegretariu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Suat Hayri Aka, u subsegretariu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu Dr. Ziya Taşkent, u vicepresidentu TOBB Halim Mete, u presidente di a Camera di spedizione (DTO) Metin Kalkavan, u direttore generale turcu di P&I Remzi Ufuk Teker, u presidente di u cunsigliu di DTO Antalya Bekir İnanç Kendiroğlu, assisteranu cum'è oratori.

A NOTIZIA SERÀ EMISSIONE IN TURCU
In u pannellu, chì hà u scopu di aumentà l'interessu di u publicu in u maritime turcu, i participanti discuteranu assai tematiche da u turismu marittimu à u trasportu, da a sicurità in u mare à l'assicuranza di responsabilità di imbarcazioni è u valore aghjuntu ecunomicu. U Panel TRT Haber serà trasmessu in diretta cum'è una notizia speciale nantu à Habertürk TV u venneri 2 di marzu à 16.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*