TCDD hè previstu di esce in offerta per l'estensione di İZBAN à Bergama

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù a ghjente di u distrittu in dui avvenimenti impurtanti in un ghjornu in Bergama. U sindaco Kocaoğlu, chì hà apertu u macellu mudernu in i standard di l'UE, cumpletu da a Municipalità Metropolitana cun un investimentu di 10 milioni di lire, hà assistitu à a ceremonia di distribuzione di 122 pecuri è capre à i pruduttori 476 chì anu finitu a so furmazione.

Parlendu à a ceremonia, u presidente Aziz Kocaoğlu hà ringraziatu u presidente provinciale di AKP İzmir Aydın Şengül per avè trasmessu u schedariu riguardanti i prublemi di İzmir à u Ministeru di i Trasporti, è hà ancu criticatu. Dichjarà chì Şengül ùn pudia micca sensu di e parolle "A magistratura amministrativa in İzmir hè sottu à u cuntrollu di u CHP", u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Mi dispiace".

Kocaoğlu, 52 km di a linea İZBAN trà Aliağa è Bergama, è i prughjetti per l'estensione di Kınık sò stati finiti. "Aspittemu chì TCDD esce in offerta per a linea. A pruduzzione restante serà realizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Semu pronti. Cunnetteremu İzmir da u più sittintriunali à u più meridionale cù u sistema ferroviariu. I nostri distretti cum'è Tire è Ödemiş seranu gradualmente cunnessi à stu sistema ", disse.

In riferimentu à u sistema "Pay as you go" implementatu in İZBAN, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu duru per stabilisce stu sistema è per rende ghjustu. Hè pussibule di viaghjà trà 136 km è 15 km per u listessu prezzu o micca ? Saria ghjustu s'elli andavanu cù a stessa tarifa ? Se ponu risponde à sta quistione, capiscenu ciò chì avemu da fà. Stu sistema hè statu sviluppatu per esse implementatu in i nostri 19 distretti. Oghje, i viaghji di corta distanza diventeranu più ecunomichi in e regioni induve u trasportu hè furnitu cù bigliettu doppiu in i distretti ".

Novu sistema per i minibus di u distrittu
"Avemu sviluppatu un sistema cù cooperative è sindicati per ch'elli ponu fà u so travagliu. Ci sò qualchi ostaculi davanti à u sistema. Dicemu; i minibus vanu à u stessu locu, è andemu. In altre parolle, furnimu un serviziu di trasportu parallelu. Allora u nostru prughjettu hè u seguitu: ESHOT operarà è gestisce i garage in 19 distretti in nome di a municipalità. Determinarà è gestisce u tipu di veiculi è i tempi di viaghju. I cunduttori seranu inspeccionati, i so vestiti seranu uniformi. Ci hè un ostaculu davanti à noi per fà questu. I cunduttori Dolmuş ùn anu micca certificati di fine di u travagliu perchè facenu affari cù istituzioni ufficiali è ùn emettenu micca fatture, è ùn ponu micca entra in i nostri offerti per via di a legislazione. Questu hè un inconveniente. U nostru secondu suggerimentu hè di cuncede u dirittu di eccezzioni à e cooperative di trasportu. Ricertamenti, aghju dettu à 550 parlamentari è urganisazioni non governamentali nantu à sta questione in una lettera. Per ùn perdicà e risorse di u nostru paese è per ùn esse vittime, stu prughjettu deve esse realizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*