U 43% di i Passeggeri Viaghjanu Gratis nantu à Alcune Linee in Bursa

A riunione ordinaria di marzu di u Cunsigliu di Coordinazione di i Disabili, tenuta ogni mese da a Direzzione Provinciale di a Famiglia è e Politiche Suciali di Bursa, hè stata tenuta in a Sala di Cunferenza di a Direzzione Pruvinciale. Direttore Provinciale Erkut ÖNEŞ, BURSA Trasportu Gestione di Trasportu Pùblicu Industria Turistica è Cummerciu Inc. (BURULAŞ) Direttore Generale Mehmet Kürşat ÇAPAR, Vice Direttori Provinciali Cevdet AKAÇ è Halil CİVELEKOĞLU, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni chì operanu in Bursa, Presidenti di l'Associazione di Organizzazioni Non Governative è Rappresentanti di l'Associazione. À a riunione, i prublemi affrontati da i disabili è suggerimenti per e so suluzioni sò stati spressi.

BURSA Transportation Management Public Transportation Management Tourism Industry and Trade Inc. (BURULAŞ) Direttore Generale Mehmet Kürşat ÇAPAR, parlendu di i so servizii per i disabili; "Per noi, u riassuntu di a nostra prospettiva di a vita hè a siguenti; Tuttu ciò chì facemu per i disabili rende a vita più faciule per i non disabili. E misure chì pigliate per fà a vita più faciule per e persone cù disabilità, cum'è una rampa, facenu ancu a vita più faciule per una mamma cù un carru di zitellu. Ùn pudete micca vede una sola cosa intornu à voi; Ancu s'ellu hè fattu per i disabili, porta difficultà à a vita di l'altru. U nostru puntu di vista hè di facilità a vita di i disabili in tutti i sistemi chì usemu per questu scopu. Sapemu chì ognunu di noi hà u putenziale di una disabilità. Avemu acceleratu a nostra furmazione per chì l'imprese di Bus Publici Privati ​​ponu ancu empatizà cun questu. In certi rotte, u 43% di i passageri viaghjanu gratuitamente. Questu porta un pesu supplementu à l'operatori, ma simu pronti à fà ogni tipu di facilità per i disabili per viaghjà in u quadru di e lege è regulamenti esistenti ".

Direttore Provinciale ÖNES; Hà ringraziatu tutti i participanti dicendu chì avemu da cuntinuà e nostre riunioni mensili rinforzendu a nostra sensibilità corporativa in cunfurmità cù l'opinioni è i suggerimenti di i nostri citadini disabili, a suluzione di i prublemi chì scontranu in a vita suciale, mantenendu sta rispunsabilità suciale in l'agenda cum'è quantu pussibule, è i bisogni, i prublemi è e dumande di l'associi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*