Un core per Izmir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà visitatu i capi provinciali di CHP, MHP è İyi Party Izmir è li dete un schedariu riguardanti i prughjetti in attesa di appruvazioni da Ankara. Durante e visite, i missaghji di cuuperazione è di dialogu apparsu per Izmir.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà urganizatu un tour di visita per incontru cù i capi pruvinciali di i partiti pulitichi in quantu à l'investimenti di a cità in attesa di appruvazioni da Ankara è per trasmette u schedariu chì hà preparatu. U sindaco Kocaoğlu, chì hà visitatu rispettivamente i capi pruvinciali di İzmir di u Partitu Populare Republicanu, u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu è u Partitu İyi, hà spiegatu u travagliu chì anu realizatu è a strategia chì anu creatu per sviluppà a cità inseme. U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì hà da visità u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu dopu perchè u presidente provinciale hè in Ankara.

U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà visitatu prima u Partitu Populare Republicanu, hè statu accoltu da u presidente provinciale Deniz Yücel è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione Pruvinciale. U sindaco di a municipalità metropolitana, Kocaoğlu, hà dichjaratu chì tutti anu grandi responsabilità in l'elezzioni di u 2019 è hà dettu: "Speremu chì i membri CHP, Ataturkisti è quelli chì sustenenu a Repubblica seculare passeranu sta prova è cuntinueghjanu è sviluppà u sviluppu di u paese, u prugressu, a fede in a demucrazia. è i diritti umani ", disse.

stava in Ankara
U sindaco Aziz Kocaoğlu, chì hà datu u schedariu nantu à i prublemi di Izmir è i prublemi seguiti da a Municipalità Metropolitana à i presidenti di u partitu provinciale, hà dettu: "Ci hè infurmazione nantu à i permessi ritardati chì avemu bisognu di ottene da u guvernu cintrali, chì hè statu nantu à l'agenda di a cità per un bellu pezzu. Era chjappu in Ankara. Chì ci hè in stu schedariu ? Per esempiu, i piani di İnciraltı, Halkapınar-Bus Terminal Metro, rifuggiu per i nostri navi di passageri, rivisioni di u molo, affittu di linea İZBAN, aumentendu a freccia di viaghji in İZBAN, Karşıyaka ve Bayraklı Revisione di u Pianu Custiere, trasfurmazioni urbane in Gaziemir (Aktepe-Emrez), trasfurmazioni urbane in Uzundere, e nostre richieste di allocazione da National Real Estate. Ci hè una dumanda di allocazione da TCDD. Aspittemu l'appruvazioni di Foça. IZSU hà una dumanda di prestitu à Iller Bank, è avemu ancu travagliu nantu à i minibus. "Asperemu u vostru interessu è sustegnu".

2019 highlight
U presidente provinciale di CHP, Deniz Yücel, hà dettu: "Hè un onore per noi di accoglie u nostru sindaco, chì aghjunghje assai valore à u nostru partitu è ​​Izmir, quì. U nostru paese passa per un periodu veramente difficiule. Avemu bisognu di superà queste sfide inseme. I servizii chì avete furnitu à Izmir da quandu avete pigliatu u postu cum'è Sindaco Metropolitanu sò servizii chì saranu trasmessi da generazione in generazione. 2019 hè assai impurtante per noi. In stu prucessu, crede chì avemu da ricustruisce tutti una Turchia pacìficu in unità, alluntanendu i discorsi discriminatori è polarizanti, ma abbraccianu u scopu specificu di a civilisazione, i rializazioni di a Republica, i principii è e riformi disegnati da u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk. "Hè u nostru duvere cumunu di portà u serviziu à a cità. Avemu da agisce cù a sensibilità necessaria nantu à questu tema ", disse.

L'opportunità metropolitana sò à u serviziu di tutti i partiti
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà visitatu a Direzzione Provinciale di MHP Izmir dopu CHP. U sindaco Kocaoğlu, chì hè statu accoltu quì da u presidente provinciale Necat Karataş è i dirigenti di u partitu, hà dettu: "Semu entrati in un prucessu elettorale, ancu prima. Avemu avutu elezzioni senza prublemi per anni cù u sustegnu di tutti in Izmir. Sò venutu à ringrazià quelli cuntributi è à ricurdà chì e risorse di a Municipalità Metropolitana sò à a disposizione di i nostri partiti durante u prucessu elettorale. Ci hè ancu un prublema in quantu à u travagliu ritardatu di Izmir chì deve esse seguitu in Ankara. "Avemu preparatu un schedariu per voi per informàvi di questu prublema", disse.

MHP hè pronta per a cooperazione
U presidente provinciale di MHP İzmir, Necat Karataş, hà dichjaratu chì İzmir hà sperimentatu un prucessu più demucraticu è di comprensione cumparatu cù altre pruvince durante i periodi elettorali è aghjunse:

"Serà u listessu da avà. Avemu dettu dapoi parechji anni chì l'aspettattivi di Izmir ùn ponu esse superati solu cù i servizii municipali è chì questu hè difficiule. Dunque, vi ringraziemu per i servizii furniti finu à avà. U guvernu cintrali deve ancu cuntribuisce à Izmir in termini di sustegnu è investimentu cumparatu cù altre pruvince. Ciò chì hè impurtante in Izmir hè di fà l'investimentu necessariu è furnisce servizii à a cità. Ùn importa micca quale l'hà custruitu, Izmir hè una cità piena di bellezze rare induve tutti campemu. Sapemu quale hè a cuntribuzione di Izmir à l'ecunumia turca. In ritornu, sapemu ciò chì l'aspettattivi di İzmir sò. Tuttu u mondu sapi chì Izmir hè una cità potenziale cù a so agricultura, industria è turismu in ogni aspettu. U prossimu prucessu serà quellu chì cumpiendu l'aspettattivi di Izmir è Turchia. Grazie assai per u vostru travagliu. "Semu sempre pronti à furnisce u sustegnu necessariu à a nostra municipalità".

A demucrazia di Izmir ci pruteghja
L'ultima tappa di a visita di u sindaco Kocaoğlu hè stata u presidente provinciale di İyi Party İzmir Yıldırım Ulupınar. Esprimendu i so desideri di successu per u prucessu di creazione è strutturazione di u Partitu İyi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu:
"Ci hè una elezzione impurtante in u periodu à vene. L'atmosfera pulitica hà cuminciatu à calà. Vuliu dichjarà chì, in u quadru di a tolleranza pulitica di Izmir è di l'ambiente demucraticu chì avemu sperimentatu finu à avà, tutte e sale è e strutture di a Municipalità Metropolitana di Izmir seranu aperti à tutti i partiti in l'elezzioni da avà. "

U presidente provinciale di İyi Party İzmir, Yıldırım Ulupınar, hà dichjaratu u seguente:
"Attacemu una grande impurtanza à a vostra visita oghje in parechji rispetti è vulemu chì sia un esempiu per u paese. Turchia deve esce da a mentalità di "unu di noi" è "micca di noi". Questu pò accade solu s'è i partiti pulitichi agiscenu cù sentimenti serii, sinceri è sinceri. Izmir hà sempre una visione diversa di a demucrazia. Cum'è u Partitu İyi, ùn avemu micca avutu prublemi in Izmir. Avete ancu una grande cuntribuzione à questu. Nimu in Izmir hà ancu toccu i nostri poster. Ciò chì hè più necessariu in Turchia hè l'unità. Eiu è u mo partitu vulemu sottolineare chì agiremu cun voi è esse cun voi in ogni passu chì beneficerà Izmir è u populu di Izmir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*