L'autobus seranu pigliati da a Strada di Tram in Izmir

I membri di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di İzmir anu andatu à a riunione di marzu chì si terrà in a Centrale di Gas di Carbone in tram. Facendu una dichjarazione à a riunione, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Un prucessu per abituarsi deve passà. À a fine di stu prucessu, tiraremu 100-150 autobus chì correnu paralleli à a linea di tram.

L'autobus seranu ritirati da a strada di u tram
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà dichjaratu chì dopu à l'operazione preliminare in u tram, i viaghji diventeranu più frequenti, hà dettu: "Un prucessu per abituarsi deve passà. À a fine di stu prucessu, tirà 100-150 autobus in parallelu nantu à a linea di tram. Questu facilità u trafficu ", disse. Dichjarà chì farà a seconda tappa di l'offerta di u metro Narlıdere in i ghjorni à vene, u sindaco Kocaoğlu hà dettu chì questu serà seguitu da u prughjettu di u metro Buca.

Dichjarà chì ogni linea di u sistema ferroviariu custruita porta a necessità di altre linee è chì u sistema ferroviariu diventerà gradualmente generalizatu finu à i capillari, u sindaco di a municipalità metropolitana hà dettu:

"L'essenza di a materia hè questu: 14 anni fà, u sistema ferroviariu portava 70-80 mila persone. Oghje passeremu 800 mila cù Konak Tram. Se TCDD accetta a nostra pruposta in İZBAN, hè pussibule facilmente aumentà stu numeru à 1 milione 200 mila. Ma ùn pudemu micca ghjunghje à un accordu nantu à a signalazione è a disattivazione di i treni regiunale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*