L'escavazione hà iniziatu in u Tunnel più longu di Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir hà cuminciatu à scavà u "tunnel di l'autostrada più longu in a cità", chì hà un rolu criticu in u prughjettu gigante chì cunnetta Buca à u Bus Terminal. U prughjettu di "strada espressa" di 183 milioni di lire, chì include ancu viaducts è traversate di l'autostrada, facilità assai a cunnessione Konak-Buca-Bornova.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà iniziatu i travaglii di scavi di u "tunnel doppiu tubu profondu" di u prughjettu di "strada espressa" di 183 milioni di lire chì unirà u Boulevard Homeros in Buca à l'autostazione di Bornova. U sindaco Kocaoğlu hà dettu chì a strada di 7 chilometri custituita da u più longu tunnel, viaductu è attraversamenti stradali in İzmir hè un investimentu impurtante di trasportu chì furnisce a cunnessione Konak-Buca-Bornova.

A Municipalità Metropolitana, chì prima espropriava 75.5 milioni di lire per a parte di Homer Boulevard, hà finu à avà espropriatu 26 milioni di lire per u Tunnel di Buca è 10 milioni di lire per i viadutti. Grazie à stu prughjettu, i veiculi chì passanu per u "tunnel di l'autostrada più longu di a cità" di 2.5 chilometri puderanu ghjunghje à a stazione di l'autobus è à a strada circundante senza entre in un trafficu pesante.

Tunnel, viaduttu è strada di 35 metri
L'investimentu giganti chì copre a custruzzione di un tunnel-viaductu-sottu / soprapassu è una strada prufonda, chì hè a continuazione di u Homeros Boulevard (Flying Road) chì a municipalità metropolitana di Izmir hà messu in serviziu in l'ultimi anni, è chì si estenderà à A stazione d'autobus di Izmir è furnisce un trasportu ininterrottu, hà cuminciatu rapidamente. . A Municipalità Metropolitana, chì hà stabilitu dui siti di custruzzione, unu in Buca è l'altru in Altındağ, hà guidatu un totale di 206 pile forate in a sezione di uscita (Altındağ) di u tunnel. Un travagliu di scala di 3 piani hè statu realizatu sopra u tunnel. In a seccione di l'entrata di u tunnel (Buca), a stallazione di pedane-trave di u ponte di l'autostrada chì furnisce a cunnessione cù a strada Onat hè stata cumpletata, è i travaglii di betonamentu sò per esse cumpletati. a seccione d'entrata sò cuminciate.

In u scopu di u prugettu, chì hà u scopu di u trasportu ininterrottu trà Buca è Bornova, un tunnel prufondu di 2.5 chilometri di tubu doppiu, dui viadutti cù una lunghezza di 280 è 920 metri, 2 passaggi di veiculi à l'intersezzione di a strada Kemalpaşa è Kamil Tunca. Boulevard, è 1 cavalcavia di veiculi per a cunnessione di a strada circundante à a stazione d'autobus seranu custruiti.

Cù a nova strada chì serve cum'è un totale di sei corsie cù una larghezza di 35 metri (3 andata e ritorno è 3 arrivi), Çamlık, Mehtap, İsmetpaşa, Ufuk, Ferahlı, Ulubatlı, Mehmet Akif, Saygı, Atamer, Çınartepe, Center, I quartieri Zafer, Birlik, Koşukavak, Çamkule, Meriç, Yeşilova è Karacaoğlan seranu attraversati è una cunnessione serà furnita à a stazione di autobus da a strada Bornova Kemalpaşa. U costu di u tunnel chì deve esse custruitu nantu à a strada di 7 chilometri, 2 viadutti, 2 passaggi sotterranei, 1 soprapassu è l'arrangiamenti stradali supererà 183 milioni di TL.

U tunnel di doppiu tubu di 2.5 chilometri di profondità chì a municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu à apre trà u distrittu di Buca Ufuk è Bornova Çamkule hè ancu u "tunnel autostradale più longu interamente in i limiti di a cità". I residenti di Izmir usanu sempre Bayraklı 1 Tunnel 320 metri, Tunnel Konak 1674 metri, Bayraklı I so 2 Tunnel sò longu 1865 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*