Dimensioni massime di e navi per passà per u Canal Istanbul

Hè u scopu chì a fase di custruzzione di u Prughjettu di u Canale Istanbul, annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in 2011, si rifletta cum'è un "prughjettu pazzi" à u publicu, è chì a strada hè stata annunziata da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Ahmet. Arslan, durà circa 5 anni è a so vita economica minima serà di 100 anni.

E dimensioni massimi di i cisterna di carburante è di i navi di cuntainer chì ponu passà per Kanal Istanbul, chì sò i fatturi determinanti in u disignu di u canali, sò stati determinati.

In cunsiquenza, a cisterna di carburante di 275 metri di lunghezza è 48 metri di larghezza hè prevista di trasportà 145 mila tunnellate morte (DWT), mentre chì a nave di container di 340 metri di lunghezza è 48,2 metri di larghezza hè prevista di trasportà 120 mila. DWT.

Sicondu l'infurmazioni compilati da u currispundente AA da u File di Applicazione di Valutazione di Impattu Ambientale di u Prughjettu di Canal Istanbul (EIA), publicatu in u situ web di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, u presidente Erdogan hà annunziatu in u 2011, riflessu à u publicu cum'è un "prughjettu pazzo. " è a so rotta hè Trasportu, Marittima è Comunicazioni. A fase di custruzzione di u Prughjettu Kanal Istanbul, annunziatu da u Ministru Arslan, hè prevista per durà circa 5 anni. A vita ecunomica minima di u canali hè stimata à 100 anni, basta chì l'attività di mantenimentu è rinnuvamentu necessariu sò realizati.

In u scopu di u Prughjettu di u Canal Istanbul, u canali sarà apertu cù i metudi è e tecniche chì saranu determinati dopu à l'indagine geologica è geotecnica realizata in l'area di circa 45 chilometri à l'est di Küçükçekmece Lake-Sazlıdere. Dam-Terkos. Cusì, serà creatu una via navigabile alternativa sicura chì cunnessa u Mari Neru à u Marmara è u Mari Mediterraniu.

Durante a determinazione di e dimensioni di u canali, a dimensione massima di i navi previsti per passà per ellu è e dimensioni massimi per e diverse categurie di navi sò stati esaminati. In questu cuntestu, u cisterna di carburante cù una lunghezza di 275 metri è una larghezza di 48 metri hè previstu di purtà una carica morta massima di 145 mila DWT. A nave di cuntainer, chì hè 340 metri di lunghezza è 48,2 metri di larghezza, hè prevista per trasportà un massimu di 120 XNUMX DWT carichi morti.

A prufundità di u canali attraversu quale i ditti navi ponu passà serà circa 25 metri. A larghezza di u canale varierà trà 250 metri è mille metri secondu e strutture di docking è e zone di manuvra in u corridore.

I frangiflutti seranu custruiti in u canali per a sicurità.

Hè prughjettatu di custruiscia chjassi per u canali per cumpiendu e so funzioni in modu sanu, in particulare à l'entrata di u Mari Neru, per l'entrata è a surtita sicura di i navi in ​​u canali. I centri di cummandu chì assicureranu u cuntrollu cuntinuu di u trafficu di navi, l'uffizii piloti, i docks di rimorchiatori è i fari seranu custruiti per assicurà un trafficu sanu.

U pianu include stazioni di risposta d'urgenza, docks d'emergenza è spazii d'attesa in u Mari Neru è u Marmara di Marmara, induve l'assistenza necessaria serà furnita in casu d'avaria o d'accidente chì pò accade in u canali.

In più di e strutture è e strutture necessarie per l'operazione di u canali, hè previstu di custruisce marina, porti di cuntainer è centri logistichi chì saranu integrati cù u prugettu.

In u scopu di u prugettu, l'isule è i zoni di riempimentu custiera seranu creati induve i materiali da ricuperà da i scavi di u canali seranu almacenati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*