Ministru Arslan: Baku Tbilisi Kars Railway per esse cunnessu cù l'Iran

Ahmet Arslan
Ahmet Arslan

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì Marmaray hà facilitatu a vita di i Istanbuliti è hà dettu: "À a fine di questu annu, lasceremu Gebze. HalkalıFaremu 77 chilometri senza interruzzione cù i veiculi Marmaray ". disse.

U Ministru Arslan hè statu premiatu un dutturatu onorariu da l'Università di Maltepe per i so sforzi è a cuntribuzione in a pianificazione, a custruzzione è a finalizazione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars.

Parlendu à a cerimonia di cunferimentu di u dutturatu onorariu tenuta in u scopu di a 7a Assemblea Generale Ordinaria di l'Unione Università Caucasu (KÜNİB), Arslan, Rettore di l'Università di Maltepe Prof. Dr. Hà ringraziatu à Şahin Karasar è i membri di u Senatu è hà dettu chì stu titulu l'hà fattu fieru è imbarazzatu.

Dichjarà chì anu implementatu micca solu u Prughjettu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, ma ancu parechji prughjetti per sviluppà, sviluppà è rende u paese accessibile, Arslan hà dettu chì questu hè u so duvere.

Arslan hà dichjaratu chì tutti i membri di u cabinet, cumpresu u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru Binali Yıldırım, anu fattu cuntributi significativi à ogni travagliu chì anu fattu.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, sò una famiglia di 250 mila persone, da u sottusegretariu è i direttori generali à i travagliadori in a strada, Arslan spiegò chì anu ricevutu stu dutturatu onorariu in u so nome.

Arslan hà dichjaratu ch'elli facenu è continuanu à fà un travagliu assai seriu in u settore di u trasportu è hà parlatu di a parte di u settore di u trasportu in u PIB.

Dichjarà chì cuntinueghjanu i so sforzi per fà a Turchia una basa regiunale, Arslan hà dettu chì una populazione di 3 miliardi hè stata ghjunta cù un volu di 4-1,5 ore da Turchia, chì u PIB tutale di i paesi induve sta pupulazione vive hè di 35 trilioni di dollari. , è di trasfurmà sta figura in un valore aghjuntu per a Turchia.Dicia chì travagliavanu per ellu.

Arslan hà dettu chì u centru di gravità di u trasportu mundiale hà spustatu à u livante per via di u sviluppu di a Cina è l'India in l'ultimi anni, è anu implementatu corridori di trasportu per fà ghjustizia à questu.

A Ferrovia di Baku Tbilisi Kars serà cunnessa cù l'Iran

Arslan hà dettu: "U prossimu periodu hè u periodu di e nostre regioni, cumprese a nostra geografia. Cridemu chì u trasportu in u triangulu di l'Anatolia, u Caucasu è l'Asia Centrale aumenterà parechje volte a so dimensione ecunomica attuale in u mediu termini. Per quessa, hè a nostra obligazione di trasfurmà a nostra geografia in un corridore internaziunale preferitu in ogni modu di trasportu ". disse.

Parlendu di e so attività per sviluppà u corridore di trasportu, chì include Turchia, Arslan hà enfatizatu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè assai impurtante.

Arslan hà dichjaratu chì, cù l'apertura di a linea ferroviaria Baku Tbilisi Kars, anu avutu l'uppurtunità di trasportà merchenzie ininterrotte da a Cina à l'Europa, è chì prestu cunnette stu corridore à l'Iran facendu a linea Kars Iğdır Dilucu Nahcivan Iran, in modu chì pò cunnette a linea à u Pakistan. M'hà dettu ch'elli avianu una chance.

Dichjarà chì l'impurtanza di u prugettu serà capitu più in u futuru, Arslan hà dichjaratu chì 240 milioni di tunnellate di carichi sò mandati annu da a Cina solu in Europa.

L'offerta ferroviaria hè fatta nantu à u terzu ponte

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì Marmaray hà facilitatu a vita di i Istanbuliti è hà dettu: "À a fine di questu annu, lasceremu Gebze. HalkalıFaremu 77 chilometri senza interruzzione cù i veiculi Marmaray. Custruiremu ancu un sistema ferroviariu nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè un cumplementu impurtante di u corridore mediu, chì hè u terzu ponte chì avemu custruitu, in termini di autostrada. U prugettu hè per finisce. Prestu inizieremu ancu a licitazione per ellu ". usatu e frasi.

Nutendu chì anu intrapresu prughjetti impurtanti chì compie u corridore mediu, cum'è l'Autostrada di Marmara Nordu è u Ponte di Çanakkale 1915, Arslan hà parlatu di prughjetti di trasportu.

Ricordendu chì u Novu Aeroportu in Istanbul serà cumpletu u 29 d'ottobre, Arslan hà dichjaratu chì diventeranu un centru impurtante in quantu à u trasportu internaziunale.

In l'eventu, u Rettore di l'Università di Maltepe Prof. Dr. Şahin Karasar, Rettore di l'Università di Tabriz Prof. Dr. Seyyit Muhammed Purmuhammedi, Rettore di l'Università di Lingue Straniere di Baku Prof. Dr. Kemal Abdulla, membru di a facultà di l'Università di Georgia Gori Prof. Dr. Giorgi Sosiashvli è docente di l'Academia Russa di Scienze Prof. Dr. Dmitry Vasiliyev hà ancu datu diversi discorsi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*