Ci deve esse una cunnessione ferroviaria à Yumurtalık, l'aeroportu Şakirpaşa deve esse allargatu

U deputatu CHP Adana Zülfikar İnönü Tümer, in u so discorsu in u parlamentu, hà attiratu l'attenzione à l'inadeguatezza di a strada Yumurtalık, chì hè prevista à investisce 1 miliardi di dollari, è a necessità di espansione l'aeroportu Şakirpaşa.

U deputatu Adana di u Partitu Populare Republicanu (CHP), l'ingegnere civile Zülfikar İnönü Tümer, hà enfatizatu chì l'autostrada Adana-Yumurtalık deve esse allargata urgentemente è guadagnà u status di autostrada internaziunale.

L'AUTOSTRADA S'ASSA INSUFFICIENTE !
Tumer, chì hà parlatu fora di l'agenda in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM), hà ricurdatu chì un accordu d'investimentu petrochimicu di 1 miliardi di dollari hè statu firmatu trà Turchia è Algeria in a Zona Libera di Yumurtalık. Vulendu chì i sviluppi portanu guadagni significativi in ​​quantu à a produzzione è l'impieghi per Turchia è Adana, Tümer hà enfatizatu chì l'inadeguatezza di l'autostrada chì cunnetta a cità di Yumurtalık nantu à a costa cù u centru di Adana deve esse cunsideratu.

L'AEROPORTU SAKIRPASA hè A PORTA APERTURA À U MONDU
In cunsiderà chì a materia prima di a stallazione, chì pruducerà 450 mila tunnellate di polipropilene annu, serà furnita da l'Algeria, Tümer hà dettu chì i travaglii di espansione di l'autostrada duveranu esse cuminciati u più prestu pussibule. Tümer attirò l'attenzione à l'impurtanza di truvà urgente una suluzione à u prublema di trasportu per chì a pianta petrochimica pò ghjunghje à u mercatu mundiale in casa è in l'esteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*