U terzu aeroportu indigestione di i Stati Uniti

L'indigestioni sentita versu u Novu Aeroportu di Istanbul hè ancu diffusa in i Stati Uniti. U Ministru di Trasporti è Affari Marittimi Ahmet Arslan hà fattu una dichjarazione u luni scorsu per eliminà a contaminazione di l'infurmazioni riguardanti u 3rd Airport.

L'indigestioni sentita versu u 3rd Airport si sparghje ancu in i Stati Uniti. U Ministru di Trasporti è Affari Marittimi Ahmet Arslan hà fattu una dichjarazione u luni scorsu per eliminà a contaminazione di l'infurmazioni riguardanti u 3rd Airport.

U media americanu Bloomberg hà distortu e parolle di u Ministru Arslan è hà scrittu chì l'aeroportu hà fallutu prima ch'ellu sia apertu.

Scrivendu chì u cunsorziu chì custruisce u più grande aeroportu di u mondu hà avutu difficultà finanziarie, Bloomberg hà dichjaratu chì si preparava per u fallimentu per via di u costu eccessivo postu chì l'aeroportu ùn hè ancu apertu. I segni di ghjilosu in a nutizia, chì hè stata custruita nantu à bugie, ùn passanu micca inosservati.

In a nutizia, chì hà dichjaratu chì hè u più grande aeroportu di u mondu, a trasfurmazioni di una zona umida più grande di Manhattan in una facilità è una strada di transitu chì ponu accoglie 200 milioni di passageri in un annu hè stata scritta in una lingua sarcastica.

Arslan hà rimarcatu chì u fallimentu di finisce a custruzzione in i periodi prumessi à i creditori è i partiti cuntraenti o l'incapacità di compie i costi di u periodu d'investimentu à l'ammonti previsti hà causatu cambiamenti in i paràmetri di u prugettu, è hà dettu chì questi anu purtatu à rivisioni di u tempu o di u costu. è hà criatu a necessità di finanziamentu supplementu.

Surghjente: www.airporthaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*