Gebze-Halkalı A Linea Suburbana serà aperta à a fine di l'annu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, Gebze-Halkalı Hà annunziatu chì a Linea Suburbana serà messu in serviziu à a fine di l'annu.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà discututu u Rapportu di Attività 4 di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in a 2017a riunione di e so riunioni d'aprile. Presentendu u Rapportu di Attività à l'Assemblea IMM, u Sindaco Mevlüt Uysal hà dichjaratu chì Istanbul hè una grande cità à scala naziunale è chì l'investimenti è i servizii sò ancu grandi in una tale cità, è hà dettu:

"43 per centu di u nostru ingressu naziunale hè pruduttu in questa cità. Più di a mità di u nostru cummerciu esteru si svolge in Istanbul. A parte di Istanbul in l'investimenti publichi totali hè di 25 per centu. Queste figuri mostranu chì Istanbul hè un pioneru in l'attività ecunòmica. Investimenti enormi sò stati fatti in Istanbul in 15 anni. L'investimentu tutale superava 128 miliardi di lire. "In questi investimenti, avemu datu a nostra priorità à l'investimenti di trasportu è spende 15 miliardi di lire in trasportu in 57 anni".

Sottulineendu chì a percepzione di u "municipalismu" in Istanbul è in Turchia hè cambiata completamente quandu u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè diventatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, u sindaco Mevlüt Uysal hà dettu: "U municipalismu di serviziu è d'azzione hè iniziatu. "Continuemu à travaglià per Istanbul cù a cunniscenza di u municipalismu di serviziu è di azzione chì hà iniziatu à quellu tempu", disse.

A CREDITABILITÀ DI IMM hè assai bona

Rimarchendu chì u bilanciu di spesa 2017 di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul era di 19 miliardi 639 milioni di lire, u so bilanciu di entrate era di 15 miliardi 39 milioni di lire, è chì anu pigliatu in prestito 4 miliardi 600 milioni di lire di u prestitu di 2 miliardi 678 milioni di lire previstu, disse Mevlüt Uysal " Allora avemu prestitu menu. È avemu ottinutu l'equilibriu di u bilanciu. Queste figuri ci mostranu chì u budgetu 2017 hè statu realizatu à 96 per centu. Questu hè un grande successu. Lascemu un annu di bilanciu cù un rendimentu assai bonu. Cum'è IMM, avemu un debitu di 14,5 miliardi TL. A mità di questu va à a nostra propria cumpagnia, İGDAŞ. Sicondu l'agenzii di qualificazione internaziunali, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà attualmente una di e migliori valutazioni. "Noi, cum'è una municipalità, pudemu piglià prestitu in e stesse cundizioni cum'è a Republica di Turchia pò prestitu in e stesse cundizioni", disse.

Dichjarà chì in 2017, cum'è in l'anni precedenti, u più grande investimentu hè stata attribuita à u trasportu è anu investitu 6 billion 800 million lira in stu campu, Uysal hà dettu; "Questa figura custituisce più di a mità di u nostru budgetu d'investimentu. Cum'è sempre, i sistemi ferroviari piglianu a più grande parte di u budgetu di trasportu. Avemu apertu a prima tappa di a Linea di Metro Üsküdar-Sancaktepe in dicembre. Cù a participazione di u nostru presidente è u primu ministru, a sezione Üsküdar-Yamanevler di sta linea, chì furnisce un serviziu senza driver, hè stata messa in serviziu. Sta linea porta 85 mila passageri à ghjornu. Spergu chì questu annu a sezione di a linea Yamanevler-Çekmeköy-Sancaktepe, custituita da 7 stazioni è 9,5 chilometri, serà aperta à a fine di ghjugnu. Ci hè solu 6 cità in u mondu fora di Istanbul. Istanbul hà u 7u sistema di metro senza cunduttore. "Quandu tutta a linea hè aperta, serà unu di i più grandi sistemi ferroviari in u latu anatolianu".

Dichjarà chì ci hè attualmente un sistema ferroviariu di 160 chilometri in Istanbul, è chì un altru sistema ferroviariu di 110 chilometri, chì hè in custruzzione quist'annu, serà messu in serviziu, Uysal hà dettu: "Cusì, averemu una rete di sistema ferroviari di 270 chilometri da a fine di l'annu. Ùn ci hè nisuna altra cità in u mondu induve 110 chilometri di custruzzione di metro sò in corso à u stessu tempu. 20 mila persone travaglianu sotterranei solu in Istanbul. Se avemu cunsideratu chì u metro di Londra hè oghje 480 chilometri, diventa chjaru ciò chì significa 270 chilometri di metro. Avemu bisognu di 1000 chilometri più di metro in Istanbul. Cunsiderendu i metri da esse custruitu, u nostru scopu hè di ghjunghje à 10 chilometri custruendu altri 600 chilometri di metro in i prossimi 1000 anni. Ci hè statu prumessu di compie e 4 linee di metro in corso à a fine di l'annu o à u principiu di u 2019 à u più tardi. Spergu chì u nostru Tram Eminönü-Alibeyköy serà cumpletu da u 31 di dicembre. Spergu chì nimu hà da fà una causa è impedisce. "Se una cosa cusì succede da avà, l'annunziaremu cù u schedariu di u casu", disse.

A LINEA SUMMARY GEBZE-HALKALI SERA APERTA À A FINI DI L'ANNU

Uysal hà dettu chì unu di i sistemi ferroviari chì serà messu in serviziu questu annu hè Gebze-Turkey, chì hè custruitu da u Ministeru di i Trasporti.Halkalı Ellu disse chì hè una Linea Suburbana è chì a capacità di passageru di ogni ghjornu di a linea di 63 chilometri chì passa per 10 distretti serà di 1,5 milioni. Uysal hà dettu chì quandu a linea serà messa in serviziu, formarà l'asse principale di trasportu di Istanbul è alleviarà u metrobus, "Avemu ancu scopu di apre una sezione di a linea Dudullu-Bostancı quist'annu. Puderemu in serviziu u molo Bostancı-İDO - İMES Industrial Site, chì custituisce a sezione di 10,2 chilometri di sta linea. Avemu u scopu di mette in serviziu a Linea di Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey quist'annu. Sta linea di 8 chilometri, chì passa per 18 distretti, purterà 1 milione di passageri à ghjornu. Cuntinueghja a custruzzione di u Tram Eminönü-Alibeyköy, un novu prughjettu di tram chì ghjunghje à a Peninsula Storica. U nostru novu tram di 10 chilometri; "Spergu chì furnisce un grande cunfortu in u trasportu à Eminönü, Eyüp è Alibeyköy", disse.

i-TAXI CRESCERA

Uysal hà ricurdatu chì anu lanciatu l'applicazione i-Taksi, chì hè assai impurtante per Istanbul, in 2017 è hà dettu: "Cù i-Taksi, un travagliu impurtante hè statu realizatu per aumentà u cunfortu è a sicurità di i nostri concittadini. Pensu chì grazia à u sistema, i cunduttori di taxi è a ghjente di Istanbul seranu più prufittuali. Attualmente, 5 mila cunduttori di taxi sò inclusi in l'applicazione i-Taksi. I nostri tassisti anu alcune richieste di correzione riguardanti l'applicazione. Pensemu chì quandu facemu questi, 15 mila cunduttori di taxi seranu inclusi in stu sistema. "Istanbulkart, chì travaglia cù u software lucale è naziunale, hè avà fattu utilizable in taxi è shopping", disse.

"SIAMU A MUNICIPALITÀ CHE INVESTISTE IN TECHNOLOGY LOCAL"

Dichjarà chì sò una municipalità chì usa novi tecnulugii è investe in tecnulugia di l'infurmazione, Mevlüt Uysal hà dettu; "A nostra municipalità metropolitana di Istanbul hà pruduttu u primu veiculu di tram naziunale. 18 tram, tutti lucali è naziunali, operanu attualmente nantu à a linea Topkapı-Sultançiftliği. Questi veiculi anu un disignu è un software completamente domesticu. Avemu travagliatu per u "Segnale Naziunale" in i veiculi di metro. Vulemu aduprà un "signale naziunale" in a nostra reta di u sistema ferroviariu in crescita. Stu prughjettu hè realizatu da ISBAK, una cumpagnia di tecnulugia. Quandu u nostru prughjettu "National Signal" hè cumpletu, seremu liberi da a dependenza esterna in questu campu. Travagliemu per localizà e parti di i veiculi di metro è furnisce da u mercatu domesticu. Stu prughjettu include ancu u mantenimentu è a riparazione di i veiculi di metro. L'era Black Box hà iniziatu in i nostri Bus IETT. U software è u disignu appartenenu à noi. A scatula nera cuntene malfunzionamenti di u veiculu, registri d'accidenti è infurmazioni di guida di u cunduttore. Istanbul Card ùn hè più aduprata solu in u trasportu publicu. Hè un strumentu di pagamentu cumuni chì usemu per shopping. I nostri ingegneri sò ancu travagliendu in l'integrazione di sta carta cù u sistema "bancariu". İSKİ sviluppa ancu sistemi domestici in linea cù u so scopu di cità intelligente. U cuntrollu, a surviglianza è a gestione di e rete di l'acqua potabile è di l'acqua residuale seranu furnite cù software lucali è naziunali. Questi esempi rivelanu chì a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè una municipalità chì produce tecnulugia.

À a riunione, dopu u sindaco Mevlüt Uysal, i membri di u cunsigliu di u Partitu AK è u CHP anu fattu discorsi chì esprimenu e so opinioni è suggerimenti. U Rapportu d'Attività IMM 2017, chì hè statu messu à votu dopu à i discorsi, hè statu appruvatu da a maiò parte di i voti cù 150 voti à favore è 75 voti contru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*