Meram Last Stop Multi-Storey Car Park serà messu in serviziu quist'annu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà esaminatu a custruzzione di u Parcheghju sotterraneu di Meram Last Stop da esse purtatu à Meram. Esprimendu chì u parcheghju risponde à un bisognu impurtante di a regione, u sindaco Akyürek hà dettu: "Per pudè ottene un parcheghju per circa 1000 veiculi in Meram Last Stop hè un serviziu storicu".

Hà esaminatu a custruzzione di Meram Last Stop Underground Parking Lot, chì hè in custruzzione da a Municipalità Metropolitana di Konya.

L'INVESTIMENTU DI 1000 VEHICULI IN A REGIONE hè un avvenimentu storicu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii di scavi è di custruzzione da a cumpagnia di l'imprenditori è i gestori di a municipalità, hà dettu: "Per pudè ottene un parcheghju per circa 1000 veiculi in Meram Last Stop hè un serviziu storicu. Facemu un parcheghju assai grande quì. Ingrandemu l'area di l'antica Scola Primaria Şükrü Doruk per espropriazione è custruendu un parcheggio assai grande. Stu locu funziunarà ancu cum'è un centru di telecabina chì pensamu di custruisce in u periodu à vene. I citadini puderanu lascià i so veiculi quì è piglià a funivia per andà in Tavusbaba è Gümüştepe. Quelli chì sò ghjunti à Meram Last Stop ùn anu pussutu truvà un parcheghju regulare. Fornemu un parcheghju regulare quì ", disse.

U NOSTRE PARKING SERÀ APERU QU'ANNI

Espristendu chì a custruzzione di u parcheghju multi-piani hà ghjuntu à una tappa impurtante, u presidente Tahir Akyürek hà dettu: "U travagliu di basa, fundazione è scavi sò in u stadiu di cumpletu. Sarà operativu cum'è 3 piani. Averemu ancu alcune zone di parcheghju è di magazzinu sopra a terra. Spergu chì puderemu finisce stu travagliu, chì a nostra municipalità metropolitana, a nostra assemblea è u distrittu di Meram attachenu una grande impurtanza quist'annu. Vulemu ringrazià a cumpagnia di pruduttori è i nostri amichi chì travaglianu quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*