Arslan: "Başkentray hè stata cumpletata in un tempu record di 20 mesi"

Başkentray, chì furnisce servizii suburbani in u cunfortu di u metro trà Sincan-Ankara-Kayaş in Ankara, hè stata tenuta u 12 d'aprile 2018 cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman, Primu Ministru. Binali Yıldırım è u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, ministri, deputati è parechji citadini. Hè statu messu in serviziu cù una cerimonia tenuta in a Stazione di Kayaş.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in u so discorsu à a ceremonia, hà dettu;

"UNA LINEA DI SUPERFICIE DA ESSERE MENZIONATA CON PROMESSA"

"Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu à a realizazione di stu prughjettu. Vogliu un bonu viaghju in anticipu à tutti i nostri fratelli chì utilizanu Başkentray per travaglià trà Kayaş è Sincan.

"Dopu à Marmaray in Istanbul è Egeray in Izmir, avemu implementatu u nostru terzu prughjettu in u serviziu suburbanu urbanu. Di sicuru, a Linea Suburbana Kayaş-Sincan hè una linea assai antica. In i tempi chì i servizii di trasportu eranu realizati cù mezzi assai limitati, cù parechje altre infrastrutture di Ankara, i dui punti più estremi di a cità eranu cunnessi à sta linea. . Avemu avà stabilitu una nova linea di trasportu in questa infrastruttura, chì hè cumplettamente in a cità, in cunfurmità cù i bisogni di trasportu muderni ".

"Pendu un totale di 156 km di novi ferrovie, facendu chì e stazioni rispondenu à ogni tipu di bisogni, assicurendu a sicurezza di e rotte cù passaggi sotterranei è passaggi superiori, è assicurendu l'integrazione cù altre rete di trasportu, avemu purtatu Ankara una linea suburbana chì pò esse descritta fieramente. "

Serà liberu finu à u 24 d'aprile

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà annunziatu chì Başkentray furnisce un serviziu gratuitu finu à u 24 d'aprile, hà dettu: "L'infrastruttura di Başkentray, chì vi permetterà di andà da Kayaş à Sincan in 49 minuti, riduce ancu a distanza di u trenu d'alta velocità à a Stazione Eryaman. . L'intervallu di u muvimentu di i treni, chì inizialmente serà ogni quindici minuti, pò esse ridutta à ogni cinque minuti. "Spergu chì stu bellu serviziu, chì sia risparmià tempu è furnisce un viaghju còmode, serà di novu benefica." disse.

EROE: "BONA FORTUNA A LA NOSTRA ANKARA"

In u so discorsu in a ceremonia di apertura, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman hà riferitu à i prucessi di sviluppu storicu di e ferrovie in u nostru paese è hà dettu:

"Avemu avutu una bona mobilizazione stradale, avemu custruitu a Ferrovia Hejaz, avemu apertu u grande tunnel in ottu anni, a Ferrovia Hejaz di 1400 km hè stata custruita, a distanza di 21 ghjorni hè stata ridutta à 21 ore, è hè stata aperta in u 1908 nantu à u anniversariu di l'accessu di Abdülhamit à u tronu ".

"Avemu passatu per un periodu di stagnazione è avà avemu un periodu maravigliu. Chì Diu benedica tutti quelli chì anu travagliatu, in particulare u nostru presidente. Vulemu ringrazià u nostru stimatu Ministru di i Trasporti, Ahmet Arslan, chì hà purtatu stu bellu travagliu è hà purtatu. fora sti travaglii, chì prima era u nostru Ministeru di i Trasporti è chì era à u principiu di sti strade. Vogliu felicità u nostru stimatu Primu Ministru Binali Yıldırım è i so culleghi. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, da l'imprenditore à u persunale. Vogliu à Ankara bona furtuna ".

YILDIRIM: TRAVAILU GIORNU E NOTTE PER BAŞKENTRAY

In u so discorsu in a ceremonia d'apertura di Başkentray tenuta in a stazione di Kayaş, u primu ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu chì a capitale hè stata quasi tornata à a vita cù i prughjetti implementati da u turismu à a salute, da u trasportu à l'urbanizazione, è chì anu purtatu a capitale. Ankara più vicinu à i citadini di 81 pruvince.

Yıldırım hà enfatizatu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia travagliavanu ghjornu è notte per l'implementazione di u prugettu, è chì 1 stazione di stazioni, 23 stazioni, 12 autostrade sottu è cavalcate, 10 pedoni. In u scopu di u prughjettu, sò stati custruiti sottu è passaggi, tunnelli è 70. Ellu hà dettu ancu chì anu finitu l'edificiu di a Stazione Ferroviaria Eryaman High Speed ​​​​in u scopu di u prugettu, chì permetterà à i residenti di Yenimahalle, Sincan è Etimesgut per prufittà di u trenu d'alta velocità senza vene à a stazione di treni d'alta velocità di Ankara.

Dichjarà chì BAŞKENTRAY serà pussibule di trasferisce i passageri da a stazione di Yenişehir à a metro di Kızılay, è da e stazioni di Kurtuluş è Maltepe à ANKARAY, Yıldırım hà dettu: "Tutte e stazioni è stazioni sò state pensate è custruite per i nostri citadini disabili. scende facilmente da u trenu. " disse.

ARSLAN: "BAŞKENTRAY STATU COMPLETU IN UN TEMPU RECORD COME 20 MESI"

In u so discorsu, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu chì u presidente Erdoğan hà dettu: "Fà Ankara micca solu a capitale di Turchia, ma ancu di i corridori di trasportu". Ellu hà dettu chì anu agitu nantu à e so struzzioni è chì per l'ultimi 15 anni, cum'è u Ministeru, anu pruvatu à fà di a cità una vera capitale in u campu di a terra, a ferrovia è e compagnie aeree.

Arslan hà dichjaratu ch'elli mettenu u prughjettu in u serviziu di i residenti di Ankara in 20 mesi dopu l'iniziu di l'opere di Başkentray per u scopu di fà treni suburbani in standard di metro nantu à a linea Kayaş-Sincan, nutendu chì anu aumentatu a linea da Xinjiang à Sincan à 4, hà dichjaratu ch'elli custruivanu 6 chilomitri di novi rails nantu à a linea di 5 chilomitri è chì questi serviranu treni d'alta velocità è cunvinziunali è treni suburbani cù 36 linee.

Spieghendu chì parechji passaggi sotterranei, overpasses, tunnels è culverts sò stati custruiti nantu à sta linea, Arslan hà dettu chì fora di a stazione YHT in u centru di Ankara, una stazione YHT hè stata ancu custruita in Eryaman è tutte queste stazioni sò state pianificate per serve i disabili è fatti. li senza ostacoli.

Notendu chì u prugettu hè statu finitu in un tempu record di 20 mesi, Arslan cuntinuò:

"In questu periodu, i nostri treni suburbani sò serviti solu un ghjornu. In un ambiente induve i putisti sparanu e so balle nantu à e persone cù cattivi intenzioni, quandu u nostru populu hà pigliatu à e strade per prutege a so nazione, u cumplessu, u parlamentu è u staffu generale cù l'istruzzioni di u nostru presidente, avemu purtatu i nostri treni suburbani à u centru finu à a matina. , currindu i nostri treni suburbani nantu à a linea YHT, ancu s'è sta linea era chjusa. Cum'è e ferrovie è i ferroviari anu travagliatu per a sopravvivenza, l'avvene è l'indipendenza di stu paese in i primi anni di a Republica, sò stati daretu à voi u 1 di lugliu è anu dimustratu chì sacrificeranu a so vita per questu.

Enfatizendu chì u settore ferroviariu, chì hè stata trascurata per anni, hè diventatu di novu una pulitica statale sottu a dirigenza di u presidente Erdogan, u ministru UDH Ahmet Arslan hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a fine di u prugettu in 20 mesi.

Dopu à a cerimonia di taglio di nastri tenuta dopu à i discorsi, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì era in u sediu di u cunduttore, è a so delegazione anu fattu u primu viaghju di Başkentray, partendu da a stazione di Kayaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*