A faccia cambiante di Ankara cù Başkentray

Hè cuminciatu à esse operatu da Başkentray TCDD Taşımacılık AŞ, chì hà purtatu a linea suburbana Kayaş-Sincan à u standard di metro è hè stata messa in serviziu di i citadini di a capitale u 12 d'aprile di u 2018.

Hè diventatu pussibule di trasferisce da a Stazione Yenişehir à a Metro Kızılay, da e stazioni Kurtuluş è Maltepe à Ankaray cù Başkentray, chì furnisce serviziu in 36 stazioni suburbane, una di e quali hè a Stazione YHT Eryaman, longu a linea ferroviaria di 23 chilometri.

Cù Başkentray, per quale AnkaraKart hè validu, era destinatu un trasportu publicu urbanu più còmode, cunvene, ecunomicu è veloce.

Per d 'altra banda, aree cummerciale chjuse sò state create in stazioni Sincan, Lale, Elvankent, YHT Eryaman Station, Etimesgut, Hippodrome, Yenişehir, Kurtuluş, Cebeci, Mamak è Kayaş per risponde à i bisogni di i passageri.

U tempu di viaghju trà Başkentray è Kayaş-Sincan, chì hè destinatu à serve 15 mila passageri ogni ghjornu cù treni chì saranu operati ogni 5 minuti à l'iniziu è ogni 520 minuti in i ghjorni dopu, hè statu riduttu da 59 minuti à 49 minuti, è u tempu di viaghju di YHT trà Ankara è Sincan hè stata ridutta da 17 minuti à 11 minuti.

Cù Başkentray, mentre chì e linee suburbane, YHT è convenzionali sò state separate l'una da l'altra, i passaggi à livellu sò stati eliminati è hè stata diretta una operazione più efficace è efficiente. In questu cuntestu, sò stati custruiti un totale di 4 chilometri di novi ferrovie signalati è elettrificati cù 6 linee trà Ankara è Kayaş, 5 trà Ankara è Behiçbey è 156 linee trà Behiçbey è Sincan. Cù u sottu è i passaghji custruiti longu a linea, a sicurità di u passaghju di i veiculi hè stata aumentata, mentre chì i tempi di attesa in u trafficu sò stati eliminati.

Başkentray furnisce un serviziu gratuitu trà u 12 d'aprile è u 23 d'aprile (inclusive).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*