Bona furtuna cù a Ferrovia è l'Università di Trabzon

Ricordendu chì Trabzon hà vulsutu a ferrovia per parechji anni in a so valutazione nantu à u sughjettu, Gümrükçüoğlu hà dettu: "U Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di Ferrovie di u Statu hà annunziatu chì l'offerta per u prughjettu di studiu è di implementazione di a Ferrovia Erzincan-Trabzon si terrà. u 14 di maghju di u 2018. Questa hè una grande nutizia per a nostra cità è regione, chì hà sognu di una ferrovia dapoi parechji anni. I dibattiti cum'è s'ellu si custruirà a ferrovia o quale itinerariu passerà sò cusì lasciati. U travagliu di custruzzione principia in u scopu di u prugettu, chì serà preparatu dopu à l'offerta chì si terrà u 14 di maghju. Chì questu investimentu gigante sia beneficu per a nostra cità, regione, paese è nazione.

Ricordendu chì a decisione di stabilisce una seconda università statale in Trabzon hè stata ancu presa, Gümrükçüoğlu hà dettu: "U Progettu di Legge nantu à a Modificazione di a Legge di u Cunsigliu di l'Educazione Superiore (YÖK) è di Certi Decreti Statutarii hè statu sottumessu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù u firma di u nostru Primu Ministru, Binali Yıldırım, è hè stata appruvata. Hè statu decisu di stabilisce l'Università di Trabzon. L'Università di Trabzon, chì serà stabilita in a nostra cità, è l'Università Tecnica Karadeniz (KTU), chì hè unu di i più grandi centri di scienza di u nostru paese, è l'Università Eurasia, chì hè una università di fundazione, aghjunghjenu forza à a nostra cità d'educazione, Trabzon.

Nutendu chì Trabzon hè diventatu degnu di u so nome cù l'investimenti enormi chì hà ricevutu da u 2002 sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Gümrükçüoğlu hà dettu: "U nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip, hà offrittu investimenti enormi à a nostra cità, da u novu. stadiu di Trabzonspor à u giant Kanuni Boulevard, a ferrovia à a seconda università statale, è l'isula d'investimentu. In nome di u populu di Trabzon, vogliu esprime a mo gratitudine à Erdoğan, u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, u Ministru di a nostra cità Süleyman. Soylu, i nostri ministri è i nostri deputati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*