Cuntrolu strettu di i veiculi chì trasportanu u trasportu di pirati in Bursa

E squadre di u Dipartimentu di Pulizia di u Trafficu in u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Bursa anu pigliatu azioni legali contr'à 260 veiculi chì sò entrati in u centru di a cità cù trasportu pirata è operatu fora di a strada in l'ultimu mese.

E squadre affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana di Bursa cuntinueghjanu e so ispezioni di i navette di i studienti è di a fabbrica.

E squadre in u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana anu aumentatu e so ispezioni di i navette di studianti è di fabbrica in i cunfini di a Municipalità Metropolitana. E squadre chì realizanu cuntrolli generali di i veiculi di serviziu ùn permettenu micca chì i permessi di rotte di e fabbriche chì operanu cummerciale cù "piatti di gruppi di lettere speciali" sò usati fora di a prucedura.

Dichjarà chì anu u scopu di rende l'impresa di trasportu di serviziu più sicura cù l'ispezioni è di prutege i diritti di quelli chì sò veramente impegnati in questa attività, Enver Karakoç, Capu di u Dipartimentu di a Pulizzia Metropolitana, hà dettu chì volenu impedisce a cumpetizione sleale è u prufittu attraversu. trasportu pirate. Enfatizendu chì 3 mila 954 veiculi di serviziu cù piastra S sò attualmente in serviziu in u centru di Bursa, Karakoç hà dettu: "Hè ubligatoriu per i veiculi di serviziu avè una piastra S. Hè pruibitu di fà u trasportu pirata cù targhe civili diverse da a targa S. In l'ultimu mese, avemu rilevatu 260 veiculi chì entranu in u centru di a cità cù trasportu pirata è chì operavanu fora di a strada. "L'azzione legale hè stata presa contr'à questi veiculi secondu u Regolamentu di i Veiculi di serviziu di a Municipalità Metropolitana", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*