Cungressu World Smart Cities 2018 hà iniziatu

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal, u Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Faruk Özlü, l'ex Primu Ministru spagnolu José Luis Rodríguez hà apertu u "Congressu Mondiale di Cità Istanbul 2018" di trè ghjorni, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Zapatero è u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin l'anu fattu. inseme.

Parlendu à l'apertura di u cungressu tenutu in Yenikapı Eurasia Show and Art Center, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà dettu: "In quantu Istanbul, avemu creatu l'"indice di cità intelligente" di Istanbul per custruisce una cità cù una forte infrastruttura tecnologica. Avemu travagliatu per revelà a visione, strategie è strada di a cità intelligente. Stu Documentu di Visione, chì hè statu preparatu, ci accelerà in l'urbanismu intelligente ".

-E nostre cità anu da esse più intelligenti-
Informendu chì diversi avvenimenti, pannelli è presentazioni seranu tenuti à u cungressu, in u quali 12 cità da 120 paesi è più di 100 cumpagnie chì producenu tecnulugia anu participatu, u presidente Uysal hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "21. "Smart Cities" hè unu di i punti di agenda più impurtanti in u mondu in u XXu seculu. U bisognu di tecnulugii di trasportu più intelligenti, suluzioni energetiche, edifici, tecnulugia di cumunicazione è infurmazione, in breve, una cità più intelligente hè in crescita. Hè previstu chì u 70 per centu di a pupulazione di u mondu vive in cità in un futuru vicinu. U nostru bisognu cresce. urbanizazione rapida; Pone una pressione enormosa nantu à e rete di trasportu, i servizii d'urgenza è i servizii publichi. E cità maiò in u mondu sò digià vultendu à prughjetti intelligenti postu chì e nostre cità anu da esse più intelligenti prima di sta cuncentrazione di a pupulazione ".

Spieghendu chì, cum'è i guverni lucali, anu bisognu di pruduce solu suluzioni novi à i prublemi purtati da l'urbanizazione, chì u scopu di i servizii municipali si allarga ogni ghjornu, è chì anu da interagisce cù i citadini 24 ore à ghjornu in tutti i lochi, u sindaco. Uysal hà dettu: Avemu da crià. Avemu da realizà i prucessi in coordination. I sistemi intelligenti chì facenu e cità più vivibili sò di grande impurtanza in questu sensu. Avemu da travaglià per e cità pulite, verdi è pianificate. Dunque; Cum'è Istanbul, avemu creatu l'"indice di cità intelligente" di Istanbul per custruisce una cità cù una forte infrastruttura tecnologica. Avemu travagliatu per revelà a visione, strategie è strada di a cità intelligente. Stu Documentu di Visione preparatu ci accelerà in l'urbanismu intelligente.

-Trasferimentu di Applicazioni Mobile-
U presidente Uysal hà dettu: "L'idee chì facenu a vita più faciule diventenu rapidamente una parte integrante di a nostra vita" è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Semu avà in l'era di l'applicazioni mobili. Una di e prime applicazioni chì avemu fattu anni fà in nome di l'urbanismu intelligente era nantu à u trafficu. "Traffic mobile", utilizatu da milioni di persone in Istanbul, hà rispostu à una grande necessità di trasportu è cuntinueghja à fà. Oghje, avemu criatu una alternativa ambiziosa à l'applicazione di taxi mobile, chì hè largamente utilizata in cità intelligenti, cù u software sviluppatu da l'ingegneri di a nostra municipalità. Questu; L'avemu chjamatu I-Taksi, vale à dì, Istanbul Taxi. Includendu i veiculi elettrici in questa applicazione, avemu purtatu a visione di u futuru in u trasportu à u trasportu publicu. Facemu assai travagliu nantu à i sistemi di trasportu publicu è a gestione di u trafficu ".

Ricordendu chì a signalazione intelligente di u trafficu hè una applicazione sviluppata da IMM, u sindaco Uysal hà nutatu chì stu sistema hè adupratu in 100 intersezioni impurtanti in Istanbul. U presidente Uysal hà cuntinuatu: "Stu sistema gestisce i tempi di signale è e transizioni secondu a densità di u veiculu. Cusì, i residenti di Istanbul risparmianu tempu è carburante. U sine qua non di l'urbanismu intelligente hè di dotà a cità di rete di fibra. Per ghjunghje à ogni citadinu cù e rete di fibra. Avemu fattu una longa strada in questu sensu. U nostru scopu hè di furnisce l'intera cità cù Internet d'alta veloce anticipendu i bisogni di u futuru. E cità sò centri d'innuvazione. Cum'è una municipalità, sustenemu idee è pratiche produttive è innovative. Semu in stretta cooperazione cù l'industria, l'università è u mondu cummerciale. In questu cuntestu, i studii di laboratori viventi aumentanu rapidamente in Istanbul. Li sustenemu ancu. Sapete, avemu righjuntu u livellu di prosperità di l'oghje cù idee innovatori è invenzioni in u passatu. Formeremu u presente è u futuru cù idee innovatori, tecnulugia novi è iniziative basate nantu à l'innuvazione. Avemu da fà questu per un futuru megliu. Avemu da fà stu travagliu ".

-Una infrastruttura tecnologica forte hè necessaria-
Enfatizendu chì l'IMM hè una istituzione chì pruduce millaie di dati ogni ghjornu, è per quessa una forte infrastruttura tecnologica hè impurtante, u sindaco Uysal hà dettu: "L'equipaggiu di e cità cù sistemi più intelligenti pò esse pussibule solu trasfurmendu big data di u publicu. Hè sicuru chì in e cità di u futuru, l'intelligenza artificiale serà più in i prucessi di cummerciale è di serviziu. Semu in u periodu di e cità induve e case sò illuminate cù l'energia ottenuta da i so propri rifiuti, i sistemi di alarme contr'à i disastri è i risichi travaglianu, è u gasu naturale hè automaticamente tagliatu in casu di qualsiasi disastru. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, avemu sti sistemi. Cume i tecnulugii intelligenti di a cità diventanu più implicati, a qualità di vita è a prosperità ecunomica in e cità aumenteranu. Sapemu tutti bè chì i guverni lucali anu più travagliu da fà in nome di l'urbanismu intelligente.

MINISTRU ÖZLÜ: "A NOVA RUTA DI A MUNICIPALITÀ MODERNA hè APPLICAZIONE SMART CITY"
Parlendu à l'apertura di u "World Smart Cities Congress 2018", u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Faruk Özlü hà dichjaratu chì l'approcciu classicu di gestione urbana hè assai daretu è hà dettu: "A municipalità hà significati assai oltre i servizii publichi basi cum'è a pulizia, l'acqua. e strade. A nova strada di a municipalità muderna hè l'applicazioni smart city.

Dichjarà chì "Istanbul hà una identità glubale per u mondu sanu cù a so ecunumia più grande di 130 paesi", u Ministru Özlü hà continuatu cusì: "56 per centu di u voluminu di u cummerciu esteru di u nostru paese è u 27 per centu di u nostru ingressu naziunale venenu da Istanbul. Istanbul hè ancu in strada per diventà u centru di attrazione di u mondu cù prughjetti è investimenti à grande scala. Essendu una cità glubale, Istanbul hè ancu unu di l'epicentri di a tecnulugia. Istanbul hè u ligame più impurtante di u nostru scopu di u centru di scienza Turchia. Istanbul hè unu di i centri di attrazione di u mondu, in particulare in tecnulugia, R&D è innuvazione. U fattu chì stu cungressu impurtante hè tenutu in Istanbul hè assai significativu in quantu à scopre u putenziale di a nostra cità. Oghje, Istanbul hè u primu trà e cità di sviluppu più veloce in u mondu. U pumu di l'ochju di Turchia, Istanbul accoglie parechje urganisazioni internaziunali in ogni campu, da u sport à l'arti, da a cultura à u cummerciu. Istanbul, chì ospitu circa 130 cungressi internaziunali è quasi 100 fiere annu, si classifica 6th trà e cità mundiali in questu campu. Stu grande interessu per a nostra cità ci dà curagiu ".

U Ministru Özlü hà spiegatu chì Istanbul meriteghja u titulu di esse a capitale fiera è cungressu di u mondu è hà dettu chì in questa età, e cità sò oghji gestite cun ragiuni. Rimarchendu chì a "gestione intelligente di a cità" hè una necessità, soprattuttu in un paese cum'è Turchia, induve u 93 per centu di a so populazione vive in centri di cità è di distrettu, Özlü hà dettu chì sta stampa diventa più evidenti quandu si vede Istanbul.

-E cità anu bisognu di digitalizà prima per esse più intelligenti-
U Ministru Özlü hà dichjaratu chì, per chì e cità diventenu più intelligenti, devenu prima esse digitalizate è hà dettu chì hè essenziale per gestisce e dati riguardanti l'energia, l'infrastruttura, u trafficu è a sicurità cun una certa mente è strategia. Per tutti sti mutivi, Özlü hà dichjaratu ch'elli valutanu a trasfurmazioni digitale di Turchia in armunia cù a trasfurmazioni digitale di e cità è hà cuntinuatu cusì: "Videmu e cità intelligenti cum'è una parte impurtante di a strada di trasfurmazioni digitale di u nostru paese. Cunsideremu l'applicazioni intelligenti è digitali di a cità cum'è una leva per u nostru scopu di u Centru di Scienza, a Base Tecnulugia, u Paese Industriale Avanzatu in Turchia. Turchia hà una civilisazione antica è una tradizione di urbanizazione arradicata. Tutte e nostre cità; Derive a so identità da a nostra storia, cultura, arte è tradizioni. Induve andate in Turchia, vi vede e tracce di millaie d'anni di storia è civiltà. Semu decisu di prutege e nostre cità è di custruisce è restaurà sottu à a luce di a civilizazione. Facendu questu, abbracciaremu ancu i cuncetti purtati da a mudernità. Continueremu à offre applicazioni smart city à i nostri citadini in i nostri 81 pruvince è 921 distretti ".

GUVERNATORE ŞAHİN: "U cuncettu di CITTE INTELLIGENTI HA AUMENTU U PESO IN U PERIODU RECENTE"
Parlendu à l'apertura di u "World Smart Cities Congress 2018", u guvernatore d'Istanbul, Vasip Şahin, hà dichjaratu chì e cità, da una banda, l'ecunumia è u sistema di produzzione di a cità si trasformanu in basa di l'infurmazioni è di a tecnulugia, è da l'altra parte, offrenu grandi. opportunità per una prestazione più efficiente di servizii, qualità è accessu à l'infurmazioni.

U guvernatore Şahin, esprimendu chì u cuncettu di cità intelligenti hè aumentatu di pesu recentemente, hà dettu: "In questu cuntestu, e cità intelligenti anu cuminciatu à vene à a nostra agenda sempre più in Istanbul è in altre cità è sò diventate un cuncettu in sviluppu. E cità intelligenti offrenu grandi opportunità per a trasfurmazioni è l'ottimisazione di l'ecunumia di a cità è di u sistema di produzzione basatu annantu à l'infurmazioni è a tecnulugia, da una banda, è per a distribuzione più efficaci di servizii di cità, aumentendu a so qualità è l'accessibilità, da l'altra banda.

Dichjarà chì ci sò parechje applicazioni chì ponu esse mostrate cum'è un esempiu à Turchia in u campu di e cità intelligenti in Istanbul, Şahin hà dettu:
"In cunsiderà queste sperienze, avemu bisognu di piglià à un livellu più altu senza perde di vista i studii in altre cità induve cumpetemu in u mondu cun una perspettiva più longa. In questu sensu, a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul è l'istituzioni pubbliche travaglianu per creà strategie. Unu di i prublemi più impurtanti quì hè l'accessu à i dati. À u centru di u cuncettu di cità intelligenti si trova l'accessu di tutti i partiti chì furniscenu suluzioni chì producenu servizii in quellu campu à i dati pruduciutu da u settore publicu è privatu, chì chjamemu big data, ma chì ponu esse usatu più efficacemente. Un altru cuncettu chì hè diventatu pocu più impurtante, in particulare per a sicurità di i paesi, hè a cibersecurità. Oghje, quandu tutti i servizii sò trasferiti à l'ambiente digitale, a vita diventa più impurtante in parechji aspetti, cum'è a sicurità di dati è a sicurità di i servizii offerti in Internet, a prutezzione di e dati persunali è a sustenibilità di i servizii ".

Dopu à i discorsi, i membri di u protokollu taglianu a cinta di u "World Smart Cities Congress 2018" inseme nantu à u palcuscenicu. U presidente Uysal è altri membri di u protokollu anu participatu dopu à a prumuzione di u veiculu autonomu elettricu fattu da IETT è hà pigliatu un test drive. I membri di u protocolu, chì anu visitatu inseme a fiera, anu ricevutu infurmazioni da u staffu di u stand.

À propositu di u "World Smart Cities Congress 2018" (World Cities Congress Istanbul 2018)

Diversi avvenimenti è 12 pannelli seranu tenuti in u scopu di u cungressu tenutu in Yenikapı Eurasia Show and Art Center.

In l'avvenimenti chì si terranu per trè ghjorni cù a participazione di cumpagnie di punta in a tecnulugia è quasi 100 parlanti da diversi paesi è cità, l'esperti in i so campi furnisceranu infurmazioni nantu à cumu e cità intelligenti formanu u futuru.

"Tecnulugie Innovative di Città", "Tecnulugie di Trasportu è Vehicle in Smart Cities", "Internet di Generazioni in Smart Cities", "Smart City Strategies", "Politiche di Città Sostenibile", "Politiche di Trasportu Sostenibile in Mega Cities" è "Trasformazione Digitale è Ecunumia in Smart Cities "L'imprese chì participanu à u cungressu, induve un pannellu serà tenutu nantu à parechji temi intitulati, prumove a so nova tecnulugia prudutti.

U 3rd World Smart Cities Congress 2018, tenutu in Istanbul quist'annu, finisce u 19 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*